Ja precies, dat zegt Ad volgens mij ook. Gewoon kijken hoeveel punten de "nieuwe" spelers gehaald hebben op het wisselmoment, en dat steeds aftrekken als je een update doet. Ik zal morgen kijken of de door mij gebruikte software (oncourt) nog een CR functie bevat, dan wil ik daar wel assisteren en is het volgens mij easy.
Hoewel, volgens mij is het niet eens nodig. Gewoon op het wisselmoment een update doen met de nieuwe spelers, en dan die score fixeren en er voortaan vanaf halen.
mindlight Wrote:Ja precies, dat zegt Ad volgens mij ook. Gewoon kijken hoeveel punten de "nieuwe" spelers gehaald hebben op het wisselmoment, en dat steeds aftrekken als je een update doet. Ik zal morgen kijken of de door mij gebruikte software (oncourt) nog een CR functie bevat, dan wil ik daar wel assisteren en is het volgens mij easy.
Hoewel, volgens mij is het niet eens nodig. Gewoon op het wisselmoment een update doen met de nieuwe spelers, en dan die score fixeren en er voortaan vanaf halen.
Dat dacht ik ook, de situatie is eenmalig, dus je kan het verschil voor de 2 spelers eventueel per LTM deelnemer berekenen en als vaste correctie toepassen.
Ik weet niet hoe de updates gedaan worden, maar als het in excel is, dan kun je ook werken met een tabel met de scores die op het wisselmoment per tennisser zijn behaald, en de gewisselden apart berekenen. Is een keer meer werk, maar toekomstbestendiger voor volgende jaargangen.
Versie 1 is dus rekenwerk per LTM deelnemer, versie 2 kijk je naar tennissers op het wisselmoment. Versie 2 wil ik wel uitvoeren in excel als daar behoefte aan is.
Zoiets dacht ik ook al, gewoon aan de berekende score de eerder behaalde punten van de weggewisselde spelers toevoegen en de eerder behaalde punten van de nieuwe spelers eraf halen. Dat moet in Excel wel te doen zijn. Heb alleen nu even niet zoveel tijd. Zou het weekend moeten worden, maar ik ben de komende twee weekenden weg.
Het waren twee wissels en ik wil ze op Wimbledon in laten gaan. Dus de deadline is dan de zondag voor Wimbledon. Maar ik kom nog wel met een officiële post.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Daar is ie dan, een update na RG. Verrassend weinig verschuivingen, maar dat komt omdat de meesten Nadal wel hebben en de mensen met Soderling al bovenin stonden en maar 1 iemand Berdych heeft (Haggie).
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Wat een teringwerk zeg, maar het is eindelijk gelukt! Hierbij dan oko de nieuwe stand, inclusief wissels en Wimbledon.
Ook de nieuwe sheet is bijgevoegd.