10-06-2010, 12:33 PM
Ah ok. Dat zou kunnen. Wel lekker afwisseling dan, zo midden in het ''grasseizoen''. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
|
10-06-2010, 12:33 PM
Ah ok. Dat zou kunnen. Wel lekker afwisseling dan, zo midden in het ''grasseizoen''. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
10-06-2010, 02:11 PM
battle of the ages
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
10-06-2010, 06:13 PM
Klopt, het was vorige week donderdag. Koellerer sloeg hiervoor ook nog het racket uit de hand van Koubek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-06-2010, 06:49 PM
Tennisser Thomas Muster maakt na elf jaar zijn rentree in het ATP-circuit.
42-jarige Oostenrijker doet volgende week mee aan het challengertoernooi van Braunschweig in Duitsland, zo maakte de organisatie woensdag bekend. Muster komt in Braunschweig uit in zowel het enkel- als dubbeltoernooi. Muster won in 1995 het grandslamtoernooi van Roland Garros. De voormalige nummer één van de wereld speelde in 1999 zijn laatste professionele wedstrijd. ''Ik heb na de Open Franse tenniskampioenschappen van 1999 niet gezegd dat ik mijn carrière beëindig, maar alleen dat ik op vakantie ga. Nu ben ik terug van vakantie'', grijnsde Muster. Muster, die in 1985 zijn profdebuut maakte, won in zijn carrière 44 toernooien. Volgens de organisatoren van het toernooi in Braunschweig is de Oostenrijker van plan om aan meer challengers mee te doen.
05-07-2010, 08:02 AM
Mijn god, die Engelse pers :eeeek: . Dan hebben wij het zo slecht nog niet hier.
The Telegraph Quote:Deep down Nadal knew that was the moment when he had clinched his eighth Grand Slam title. The Sun Quote:Nadal executed Tomas Berdych in just two hours and 13 minutes in one of the more one-sided Wimbledon men's finals. Somewhere, Roger Federer would have been watching, no doubt surrounded by photos of himself.
05-07-2010, 08:50 AM
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
05-07-2010, 08:57 AM
Quote:Everyone loves Rafa :eeeek: alleen door dit zinnetje kun je het artikel al niet serieus nemen
05-07-2010, 09:02 AM
The Telegraph
Quote:.....male voice shouted out: "I love you, Rafa," ..... Ben je alweer terug uit Londen, buurs?
05-07-2010, 09:42 AM
Ben net geland.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
06-08-2010, 07:07 PM
Kollerer naar halve finale ondanks game straf, leert ie het nou nooit? Ik vind hetpersoonlijk wel geinig
Daniel Köllerer steht nach einem 2:6,6:3,7:6(3)-Erfolg über den Franzosen Olivier Patience im Viertelfinale der Austrian Open in Kitzbühel. Der Welser fällt einmal mehr mit schlechtem Benehmen auf und wird vom Schiedsrichter im ersten und dritten Satz nach Verwarnung und Strafpunkt mit einem Verlustgame bestraft. Am Samstag trifft Köllerer auf Andreas Seppi (ITA). Andreas Haider-Maurer besiegt Lukas Rosol (CZE) mit 6:4, 6:4 und trifft im Halbfinale auf Victor Crivoi (ROM).
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
06-08-2010, 07:50 PM
En altijd weer het slachtoffer uithangen, echt een treurig ventje.
07-08-2010, 10:03 PM
Vandaag geeft ie op bij een 5-2 achterstand in de derde set, terwijl Seppi voor de wedstrijd serveert. Wat een ongelooflijke hond is, schorsen die gast!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-08-2010, 11:42 AM
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
15-08-2010, 11:35 AM
Het vermoeden was er al, maar het is nu dus zeker: Roddick heeft Pfeiffer.
17-08-2010, 03:59 PM
Cameratruc?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=cTl3U6aSd2w">http://www.youtube.com/watch?v=cTl3U6aSd2w</a><!-- m -->
17-08-2010, 04:12 PM
Uiteraard.
17-08-2010, 04:12 PM
Ziet er wel vloeiend uit dan.
Leek me al raar dat Federer dat zou kunnen :wink:
17-08-2010, 04:18 PM
Zo knap is ie nou ook weer niet. Hij zal het vast wel kunnen, maar dan in 10 pogingen, en niet zo nonchalant. Hij slaat ook behoorlijk hard, kan me niet voorstellen dat iemand zich daar een tweede keer voor leent. Bovendien is dit wel heel makkelijk te truccen natuurlijk.
17-08-2010, 04:50 PM
Als het al bewerkt is het wel goed gedaan! De 2e keer achter elkaar maakt het minder geloofwaardiger. Maar waarom zou hij dit niet in 1x kunnen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
18-08-2010, 10:29 PM
Herstel polsblessure Del Potro verloopt goed
18 augustus 2010 Het gaat de goede kant op met de pols van Juan Martin del Potro. Diens trainer, Diego Rivas, heeft aan de Argentijnse krant ClarÃÂn verklaart dat de pols van zijn pupil goed herstelt na een operatie eerder dit jaar. "Juan Martin heeft geen pijn en alles wat hij tot nu toe heeft gedaan is pijnloos verlopen", aldus Rivas. Del Potro is inmiddels afgereisd naar Miami om te trainen en heeft aldaar de inhoud en intensiteit van zijn trainingsprogramma verhoogd. Het is niet te verwachten dat de Argentijn in staat zal zijn om zijn US Open-titel over een paar weken te verdedigen.
19-08-2010, 08:31 AM
Blake heeft dus wel een US Open WC gekregen, vreselijk...
19-08-2010, 09:07 AM
\/
19-08-2010, 10:09 PM
Koellerer 3 maanden geschorst. Dan denk je, door wangedrag, maar nee: hij heeft links naar goksites op zijn website gezet
19-08-2010, 10:10 PM
19-08-2010, 10:11 PM
19-08-2010, 10:23 PM
Interessant staatje, win-/verliesratio. Opvallend dat Soderling zo laag staat en Wawrinka, Gonzo en Roddick zo hoog.
Code: Player [%, W/L]:
21-08-2010, 11:11 AM
McEnroe: "Nu dé kans voor Nadal op Grand Slam"
20 augustus 2010 Voor zover het dat al niet was, zou 2010 op tennisgebied wel eens het jaar van Rafael Nadal kunnen worden. De Spanjaard heeft dit seizoen namelijk in de ogen van John McEnroe een unieke kans om de Grand Slam te vervolmaken, zo meldt NUSport. Heilig kwartet Van de vier grote toernooien (Australian Open, Roland Garros, Wimbledon en het US Open, red.) ontbreekt enkel nog het evenement in New York op de erelijst van de Spanjaard en tennislegende McEnroe is de mening toegedaan dat Nadal dit jaar een zeer goede kans heeft om het 'heilige kwartet' te volbrengen. Unieke kans ââ¬ÅHeel veel mensen, onder wie ik, zijn ervan overtuigd dat hij nu de grootste kans maakt om de US Open te winnenââ¬Â, aldus McEnroe in gesprek met persbureau Reuters. Waar de Spanjaard vroeger als gevolg van kwetsuren en een te volle kalende nooit tot grootse prestaties op het US Open wist te reiken, verwacht McEnroe dat Nadal daar dit jaar geen last van zal hebben. ââ¬ÅHij speelt precies genoeg wedstrijden om vertrouwen op te doen en de tegenstanders angst in te boezemenââ¬Â, aldus de Amerikaanse tennislegende. ââ¬ÅBovendien gunt hij zijn lichaam wat rust.ââ¬Â Ideaal scenario Ook de tenniskalender van dit seizoen helpt een handje mee in de ogen van McEnroe. ââ¬ÅSoms zitten er zeven weken tussen Wimbledon en de US Open, soms acht. Dit jaar zijn het er acht en dat gaf hem de kans om vijf weken vrijaf te nemen. Het ziet er allemaal zeer veelbelovend uit voor hem.ââ¬Â Nadal mocht eerder dit seizoen al op Roland Garros en Wimbledon de beker ten hemel heffen.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|