Threads: 21
Ajax zonder Babel tegen Sparta Praag
21/11/2005 14:47
Ryan Babel moet verstek laten gaan voor het Champions League-duel met Sparta Praag. De Ajax-aanvaller heeft nog te veel last.
Babel kampt met liesklachten, die hij overhield aan zijn optreden met Nederland tegen Italië. De Ajacied werd acht minuten voor het einde van de oefeninterland naar de kant gehaald.
De competitiewedstrijd tegen FC Twente kwam te vroeg voor Babel. Maar ook het extra weekje rust heeft de aanvaller onvoldoende doen herstellen. Door het Champions League-treffen heeft Babel een streep moeten zetten.
Ajax kan zich dinsdag verzekeren van een plaats in de tweede ronde van de Champions League. In het geval Arsenal FC Thun verslaat, volstaat een gelijkspel tegen Sparta Praag.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Threads: 35
gewoon winnen en niet zeuren!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 93
Heb er zin an. Door omstandigheden laatste twee thuiswedstrijden moeten missen maar vanavond weer lekker op de tribune!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 5
1-2
Praag vecht voor zijn laatste kans. En Ajax kan al weken niet imponeren.
Threads: 27
3-1
Praag vecht nergens voor, ze sparen alles op voor de beslissende wedstrijd tegen Thun.
Threads: 57
4-0, heb er vertrouwen in dat het vanavond eindelijk een wervelende Rosenberg-show gaat worden :wink:
Threads: 208
Ik hoop dat ik vanavond een leuke wedstrijd te zien ga krijgen. 4-0 zou van mij dus best mogen. Ik verwacht een 2-1
We can't, can not get, we can not get enough!!
Ekslem Wrote:Ik hoop dat ik vanavond een leuke wedstrijd te zien ga krijgen. 4-0 zou van mij dus best mogen. Ik verwacht een 2-1
Een leuke wedstrijd zal wel leuk zijn. Doe maar 4-3 dan.
Lekker koud biertje erbij :razz:
Markus en edgar in de basis
helaas pino ook ipv rosales!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Bocaloca Wrote:Markus en edgar in de basis
helaas pino ook ipv rosales!
Dat was de verwachting ja, maar volgens het Matchcentre van uefa.com staan Anastaciou en Boukhari gewoon in de basis!
idd BT je heb gelijk
22/11/2005 19:47
Thomas Vermaelen en Steven Pienaar keren terug in de basis van Ajax voor het duel met Sparta Praag. Hedwiges Maduro verhuist hierdoor naar het middenveld.
Omdat Tomás Galásek door een schorsing niet van de partij is, heeft coach Danny Blind ervoor gekozen Maduro van de verdediging door te schuiven naar het middenveld. Nigel de Jong blijft op de bank zitten. Naast Maduro completeren Wesley Sneijder en Olaf Lindenbergh de middenlinie.
Thomas Vermaelen vormt met Zdenek Grygera het centrale verdedigingscentrum. Het is niet voor het eerst dat Blind beide verdedigers aan elkaar koppelt. Ook in het thuisduel met Arsenal stonden beide spelers naast elkaar opgesteld.
In de aanval keert Steven Pienaar terug. De Zuid-Afrikaan ontbrak zaterdag tegen FC Twente nog door een schorsing. Mauro Rosales zit hierdoor weer op de bank. Yannis Anastasiou en Nourdin Boukhari zijn de twee andere aanvallers.
Threads: 40
Mijn avond kan al niet meer stuk door de geniale opmerking van Cruijff:
'Er is geen toekomst zonder verleden'
May The Schwartz Be With You
Dat was inderdaad weer een hele mooie
Threads: 103
Wat een boutvoorhoede!!! :x
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 84
Berend Botje Wrote:Mijn avond kan al niet meer stuk door de geniale opmerking van Cruijff:
'Er is geen toekomst zonder verleden'
Die is nie eens van em zelf
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 46
Oh wat heb ik een slecht voorgevoel...ik zie nu al dat die tsjechen gretiger en geconcentreerder zijn....
Economists do it with models...
Wat een ongelofelijke slechte wedstrijd met een ongelofelijk slechte kutcommentator
Het begon nog redelijk. Ik had tenminste het idee dat het wat kon gaan worden, maar nee.....
Threads: 4
Wat een schande voor het Nederlandse voetbal is deze wedstrijd. In de rest van Europa zal de samenvatting van deze wedstrijd niet langer dan 1 minuut duren (om nog net even de goal te laten zien)
Threads: 84
1-0 de Jong! :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 14
wrom houden ze nooit de 0 zeg!!drama team
Threads: 132
tietuh Wrote:wrom houden ze nooit de 0 zeg!!drama team
Nooit de 0??? :roll: :roll:
Threads: 3
Niet zeiken !! Winnen = winnen
[en dan komt Ajax nog goed weg met die laatste overtreding binnen de 16]
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Hoezo 100% strafschop, gelijkspel was echter ook genoeg geweest.
Feli joduh!
Threads: 103
Matige wedstrijd, maar verdiende overwinning.
Wellicht kan het publiek zich voortaan richten op het toejuichen van de spelers ipv die debiele liedjes over Jaakke (op verzoek van deze teletekstsupporter die lekker warm in zijn bedje de wedstrijd keek :razz: )
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
ging et nou over auto in de schoen van jaakkee ofzow, ik volgde et nie helemaal
Threads: 22
Daar had ik ook al last van.....
Kan iemand herhalen wat er nou gezongen werd.....Fabian?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Ik kon er ook niet echt hoogte van krijgen, behalve het "Jaakke is de zak van Sinterklaas". Wat was het ongelovelijk koud zeg, van het voetbal werd je ook al niet veel warmer. Ajax beter, maar echt grote kansen kreeg het niet echt. Een paar ballen uit de 2e lijn. Slechtste man van het veld: Boukhari, op de voet gevolgd door Lindenbergh en Maduro.
Threads: 93
Zat je dan soms achter glas Matador? Als je dit niet kon horen moet je echt je oren laten uitspuiten hoor........
Luister Johnnie Jaakke
We willen best iets voor je doen
Als jij nu lekker op rot,
Krijg je een auto in je schoen.....
En van je he la he la ho la la he !
Slechtste speler:
1 Maduro (werkelijk geen bal goed)
2 Boukhari (onzichtbaar)
3 Pienaar (een goede actie is echt te weinig)
Beste speler:
1 Urby (echt een genot om naar te kijken)
2 Nigel (deed weinig fout en twee goals)
3 Sneijder (zwak in afronden maar altijd aanspeelbaar)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
|