Threads: 97
Ik hoopte nog dat het een tank zou zijn omdat ie toch wel in de MD zou komen, maar dat is het dus niet. Van de nr 440 verliezen is wel heel treurig. Rust toch een vloek op die ATP...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 131
Sijsling mist meerdere mp tegen Muller
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 131
Sijsling naar de halve finale =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 328
Prachtig !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Netjes, maar niet heel verrassend. Nu ook maar eens een challenger winnen dan om zijn ranking te behouden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Sijsling lijkt te gaan winnen, knap hoor!
Threads: 23
Kersverse blog van Thiemo:
Quote:Hallo allemaal,
Het is al een tijd geleden dat ik een blog heb gepost dus vind ik het na veel loze beloftes weer is tijd worden . Bijdeze een terugblik op het jaar en mijn plannen voor 2011!!
Ik begon 2010 op plek 96 van de wereldranglijst. Mijn jaar begon in Chennai waar ik samen met mijn toenmalige coach Dennis Schenk en collega Robin Haase ben afgereisd. Ik deelde op dat moment een coach met Robin wat voor mij goed werkte. Ik haalde meteen kwartfinale in Chennai. Daarna ben ik doorgegaan naar Australie en lootte ik in de eerste ronde m'n eerste topper van het jaar: Andy Roddick. Ik verloor, maar ondanks dit had ik een goed gevoel over het begin van het jaar.
Na Rotterdam, waar ik 2e ronde verloor, besloten we niet meer samen te werken omdat de schema's van Robin en mij te veel uitelkaar begonnen te lopen. Heel jammer, maar helaas was het onvermijdelijk. Ik was toen een tijd coachloos. In die periode was Rohan Goetzke de technisch directeur van de tennisbond gelukkig bereid met mij mee te reizen, wat ik heel prettig vond want ik heb een goede band met hem en hij weet heel veel van het spelletje.
Ergens in april ben ik uitgenodigd door het Adidas development team onder leiding van de oudtrainers van Andre Agassi Gil Reyes en Darren Cahil. Dit was super ik voelde me sterker worden en zij hebben mij heel erg gemotiveerd en doen dit nog steeds. Hier vloeide een samenwerking met de Duitser Mats Merkel uit voort. Mats is een jonge gemotiveerde jongen en hij is een aantal toernooien met mij mee gegaan. Rohan ging de overige toernooien mee als Mats niet beschikbaar was. In die periode ging ik erg lekker en haalde ik mijn hoogtepunten van 2010; halve finale Barcelona waarin ik Jo-Wilfried Tsonga versloeg en drie keer derde ronde van een Grandslam. Ik ben heel erg tevreden over deze periode!!
In augustus kwamen er wat veranderingen. Het leek mij en mn team beter als ik een fulltime fysieke trainer zou hebben die met mij mee zou gaan reizen en zodoende stelde Mats mij voor aan Damian Prasad. Met hem ging ik een proefperiode aan tijdens mijn Amerika-trip en ik merkte dat ik dit erg prettig vond en besloot hem aan te houden. Naast fysieke trainingen is hij ook mijn fysio en hij behandelt mij een uur uur na elke trainingsdag en wedstrijd.
Ook werd het voor mij in deze periode duidelijk dat het toch beter was om een fulltime prive coach te nemen voor mijn tennis die mij altijd en overal kon ondersteunen. Ik vond het heel fijn om met Mats te werken en spreek hem nog vaak, maar hij kon mij door zijn Adidas verplichtingen niet altijd bijstaan vooral bij de grote toernooien terwijl ik m dan juist nodig had. En ook mocht hij niet bij mijn wedstrijden zitten als ik tegen andere Adidas spelers speelde.
Ik besloot om de tafel gaan met Huib Troost, mijn oude coach en goede vriend. Ik heb van mijn 10e tot ongeveer mijn 17e met huib gewerkt en we kunnen heel goed samenwerken. Hij is een tennisliefhebber, ik vertrouw hem 100 procent wat voor mij heel erg belangrijk is en hij is erg fanatiek met de juiste ontspanning. Voor mij werkt dit goed.
Daarnaast maak ik nog steeds gebruik van de faciliteiten die mij worden geboden door de KNLTB, waar ik heel blij mee ben. Ik werk daar samen met Miquel Janssen en Bas van Bentum. Dus m'n entourage is nu compleet ;-). Na mijn vakantie, die ik in nl heb gevierd heb ik meegedaan aan de Nederlandse Masters. Altijd leuk om in Nederland te spelen. Thomas won van mij in de finale. Hij speelde super.
Nu zit ik in Brisbane, Australie. Ben aan het acclimatiseren en heel veel aan het trainenen trainen trainen voor de trip. Ik begin in Brisbane, daarna ga ik naar Auckland en ik sluit af in Melbourne, Ik heb super veel zin in al deze toernooien. Ik ben er nu keihard voor aan het trainen. Ik wil dit jaar proberen mn totaalplaatje compleet maken. m'n fysiek en tennis zijn verbeterd en mentaal heb ik stappen gemaakt, maar het moet allemaal nog meer en nog beter. Hierin zal ik proberen te verbeteren samen met mijn team, door hard te werken en toernooien te spelen en ervaring op te doen. Ik zal ook nog een paar keer naar Vegas gaan, omdat ik merk dat dit mij altijd weer een stukje opweg helpt. Na alle hoogtepunten, verschillende coaches en vette toernooien heb ik een goed gevoel over afgelopen jaar en ik heb echt heel veel zin in komende jaar. Ik wil me blijven verbeteren en ontwikkelen en hopelijk eindig ik volgend jaar nog hoger op de ranglijst. Ik heb iig een stabiel team om me heen, vertrouwen in mezelf, ik voel me goed en ik vind tennis nog steeds heel leuk!! Ook is het cool om alle reacties van alle tennisfans te lezen, thanks daarvoor .
Na Australie speel ik Rotterdam en dan komt de Davis Cup er alweer aan. Oekraine heeft niet bepaald m'n voorkeur, maar ik heb wel weer zin om met de jongens op pad te gaan. Altijd leuk om elkaar weer te zien en te trainen!!! Ook cool dat de andere jongens ook goed gaan, hopelijk kunnen we het allemaal voortzetten in het nieuwe jaar. En zetten we tijdens de Davis Cup een mooi resultaat neer voor Nederland .
Ik heb in ieder geval vertrouwen in het komende jaar! Ik wil iedereen een hele gezellige jaarwisseling wensen en een heel gelukkig 2011. Niet te veel drinken allemaal en rustig aan met de oliebollen ;-P!
Aardig stuk, hij kan nog schrijven ook. Iig een stuk beter dan dat vriendje van buurs...
Threads: 67
Gelukkig gaat hij ook nog een paar keer naar Vegas.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 105
Mooi positief stukje, ben heel benieuwd naar zijn resultaten het komende jaar. Ik heb er wel vertrouwen in.
Arantxa Rus heeft de 2e ronde van de Brisbane qualies bereikt. Ze won 6-2 6-2 van Isabella Holland (Aus). 2e ronde komende nacht tegen Olivia Rogowska
Rus wint de 1e set 6-1 tegen Rogowska =D>
Thiemo speelt in de 1e ronde Brisbane tegen Denis Istomin
Schoorel gaat over een uurtje proberen in Doha de 2e ronde van de qualies te bereiken
Threads: 21
Mooi potje voor Thiemo. Iemand van zijn niveau, ben benieuwd hoe ver ie is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Rus loopt alweer te klooien. Staat 6-1 4-2 voor en nu verliest ze de TB. Schoorel op punt van beginnen
Rus nu 4-1 voor in 3e. Schoorel breakje voor tegen Naso 2-1
Huta Galung naar 2e ronde Noumea. 2 setjes gewonnen
Huta Galung inmiddels in de halve finale, nu tegen Ouanna (ATP 157) of Millot (206).
Tegen Millot, zie andere draad.
Wilde het net aanpassen idd. Welke draad btw?
CTM.
Ja die lees ik niet.
Threads: 1
Jesse en Igor zitten in het hoofdtoernooi van het zwakke atp toernooi in Johannesburg : .
1 Lopez, Feliciano ESP 32
2 Lu, Yen-Hsun TPE 35
3 Chardy, Jeremy FRA 45
4 Tipsarevic, Janko SRB 49
5 Anderson, Kevin RSA 61
6 Serra, Florent FRA 69
7 Sela, Dudi ISR 75
8 Mannarino, Adrian FRA 83
9 Schuettler, Rainer GER 84
10 Dabul, Brian ARG 85
11 Przysiezny, Michal POL 86
12 Brown, Dustin GER 92
OUT Mathieu, Paul-Henri FRA 97
14 Beck, Karol SVK 103
OUT Dimitrov, Grigor BUL 106
16 Devvarman, Somdev IND 108
OUT Kendrick, Robert USA 115
18 Haider-Maurer, Andreas AUT 119
19 Dancevic, Frank CAN @119
20 Soeda, Go JPN 120
21 Gremelmayr, Denis GER 121
22 Robert, Stephane FRA 122
23 Roger-Vasselin, Edouard FRA 124
24 (SE)
25 (SE)
26 (Q)
27 (Q)
28 (Q)
29 (Q)
30 (WC) de Voest, Rik RSA
31 (WC) van der Merwe, Izak RSA
32 (WC) Wolmarans, Fritz RSA
Alternates
IN Schukin, Yuri KAZ 125
IN Sijsling, Igor NED 126
IN Huta Galung, Jesse NED 128
Mooi speelschema om ver in te komen.
Deze week spelen Jesse en Igor in Duitsland.( â⬠85000+H)
Jesse speelt tegen Greul
Igor tegen Janowicz
Overigs zullen Igor en Jesse morgen waarschijnlijk live te zien zijn:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fromsport.com/c-4.html">http://www.fromsport.com/c-4.html</a><!-- m -->.
Igor speelt om 11 uur en daarna Jesse, beide op Centrecourt.
Naar Igor zal wel niet gekeken worden vanwege Berdych- Djokovic.
Schoorel wint op gravel van Arnaboldi =D>
Threads: 99
Sijsling eraf tegen Phau Q Miami...6-4 2-6 2-6
Geen goed begin voor Igor, 0-7 nu.
vd Duim - Aldi 75 60! =D>
Huta - Adalia 60 00*
Rus ook begonnen tegen de Brito!
Rus wint 6-4, 6-2. Dat gaat wel aardig zo.
|