07-10-2010, 09:23 AM
GGL gaat maar door en door. Heeft bepaalde dingetjes van Contador gekregen

Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Beijing / Tokyo
|
07-10-2010, 09:23 AM
GGL gaat maar door en door. Heeft bepaalde dingetjes van Contador gekregen
![]()
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
07-10-2010, 09:24 AM
Ad Wim Wrote:Melzer, hond! Ad Wim Wrote:Wat een lul zeg, 6x gekozen, met een doodmoeie GGL in de volgende ronde, man man. Stille Wrote:Melzer vuile violette arschloch. Scheisse Austria! Die schande von Wien! buurs Wrote:ongelofelijk dit zeg ](*,) Lekker begin vd ochtend zeg! mp tegen en dan toch winnen! Eerste beetje geluk deze week.. :excited:
He i’m back, koploper FTM 2018!
07-10-2010, 10:05 AM
Melzer, ontzettende drol!
![]()
07-10-2010, 10:09 AM
Tuurlijk Robin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
07-10-2010, 10:47 AM
Tjonge, die Robin kan het nu zelfs niet meer in de grotere toernooien, 0 uit 5 in de 2e set...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
07-10-2010, 10:52 AM
3x 2e service Almagro. 0-15 maken en dan 2 punten verliezen ](*,)
He i’m back, koploper FTM 2018!
07-10-2010, 11:09 AM
Antonie Kamerling pleegt zelfmoord....
![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
07-10-2010, 11:10 AM
Man man man, wat een (halve) kansen constant zeg.
Ik kijk niet constant, maar ik zie de hele tijd 30-30, 2nd serve, 40-40, 2nd serve staan...
07-10-2010, 11:14 AM
Soder pakt de break in de 3e.
Ook schitterend van Troicki. Met Troicki én GGL toch een mooie troef daar die ver komt. Monfils-Roddick is wel heel vies. Soderling moet 't verlies wat ik door die 2 lijdt recht breien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
07-10-2010, 11:20 AM
En dan een df slaan op 30-30 als je voor de pot serveert...
07-10-2010, 11:23 AM
Almagro mist nog een grote kans op bp maar Soder serveert 't toch uit. En weer een bedrukte felicitatie aan het net. Is die Soderling nou zo laks of hebben al die spelers een hekel aan 'm?
07-10-2010, 11:26 AM
Pfff, weer maar moeizaam tegen een gravelaar. Dat wordt nog lastig tegen de ultieme gravelaar morgen. Maar die speelt wel iets trager dan Almagro, dat is gunstiger denk ik.
En Soderling is een hond op de baan, dat helpt al niet. Buiten de baan is ie prima volgens mij.
07-10-2010, 12:18 PM
Murray
![]()
07-10-2010, 12:26 PM
Uiteraard breakt Murray wel terug naar 5-5.
![]()
07-10-2010, 12:26 PM
Murray breekt terug als Montanes voor de set serveert, 5-5 nu.
07-10-2010, 12:39 PM
melzer van 5-2 naar 6-7
murray van 3-5 naar 7-5.. andre-week!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
07-10-2010, 12:47 PM
Nee, dat klinkt niet, andre-week. Het is Buursweek of niks.
07-10-2010, 12:51 PM
tja, je weet dat het 6-4 oid voor murray wordt... :letitallout:
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|