The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Parijs
:-$

Federer en co blij met snelle indoorcourts in Parijs
10 november 2010

Roger Federer heeft zich in Parijs geplaatst voor de derde ronde van het BNP Paribas Masterstoernooi. De Zwitser won met tweemaal 6-4 van de Fransman Richard Gasquet. Eerder op de dag verzekerden ook top-seaters als Novak Djokovic, Andy Murray en Andy Roddick zich van een plaats bij de laatste zestien in de Franse hoofdstad.

De Parijse indoorbanen zijn enorm snel, iets wat als zeer fijn ervaren wordt door de wereldtoppers die aanwezig zijn in de Lichtstad. "Het is plezierig dat sommige toernooien hun banen weer iets vlugger hebben gemaakt. Ik zeg niet dat dit de trend zou moeten worden voor alle evenementen, maar binnenbanen horen nu eenmaal sneller te zijn. We hebben maar één indoor Masters 1000-toernooi, dus ik denk dat daar de banen het snelst dienen te zijn en dat is het geval", aldus Federer.

Federer vervolgt zijn relaas. "Het is eerlijk gezegd goed voor de spelers om weer eens op een vluggere baan te spelen en wat two-shot tennis is voor de verandering ook leuk om te doen. Het is zeker niet eenvoudig, maar wel heel boeiend."

Ook Novak Djokovic ziet de voordelen wel in van een snelle baan. "Het is fijn om een vluggere baan te hebben, want dat ben je in staat om de spelers wat meer naar het net te laten komen."

Andy Murray is de mening toegedaan dat "indoor tennis het snelst" moet zijn. Andy Roddick tot slot toont zich op zijn beurt ook verguld met het spelen op een snellere baan dan gebruikelijk. "Het is een ander soort tennis. Ik vind dat het spelletje zo monotoon is geworden, het is net alsof er negen maanden van het jaar alleen maar een langzame baan beschikbaar is."
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:CC praat alleen met zn team mee, zoals iedereen hier. verder niets.
Cc is daar wel erg extreem in hoor, net als jij. Geeft niks, maar het komt soms wat vreemd over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zal Djokovic morgen wel merken ja, dat ze meer naar het net komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wat snap je niet aan het woord 'zo'?

en was jij het niet die een paar weken geleden zei dat Soderling slecht in vorm was?

Ik vond het wel grappig dat ik jouw bericht zag staan net nadat ik de uitslag op livescore had opgezocht. Wanneer heb je dat gepost? Op 2-2 ofzo? Kan me herinneren dat jij Buurs weleens met dit soort voorbarige uitspraken om de oren hebt geslagen.

En zeker vond ik Soderling een paar weken geleden slecht in vorm. Jij ook toch? En Buurs en Andre ook wel denk ik. Als iemand slecht in vorm is dan is dat zo en dan zal een ieder dat beamen. En wat voegt het eigenlijk toe dat ik dat heb gezegd?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:CC praat alleen met zn team mee, zoals iedereen hier. verder niets.
Cc is daar wel erg extreem in hoor, net als jij. Geeft niks, maar het komt soms wat vreemd over.

haha wat een onzin weer. Over met je team meepraten gesproken. Zei jij vanmiddag niet dat Djoko de volgende is voor Llodra? Djoko... jouw held, jouw lievelingstennisser?!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat snap je niet aan het woord 'zo'?

en was jij het niet die een paar weken geleden zei dat Soderling slecht in vorm was?

Ik vond het wel grappig dat ik jouw bericht zag staan net nadat ik de uitslag op livescore had opgezocht. Wanneer heb je dat gepost? Op 2-2 ofzo? Kan me herinneren dat jij Buurs weleens met dit soort voorbarige uitspraken om de oren hebt geslagen.

En zeker vond ik Soderling een paar weken geleden slecht in vorm. Jij ook toch? En Buurs en Andre ook wel denk ik. Als iemand slecht in vorm is dan is dat zo en dan zal een ieder dat beamen. En wat voegt het eigenlijk toe dat ik dat heb gezegd?
Het gaat er om dat als jij Soderling niet hebt, dus een paar weken geleden, dat hij dan opeens slecht in vorm is en dat je het onlogisch vind als mensen hem nemen, etc.
En nu heb je hem en gaat ie opeens zeker van Soderling winnen, is ie de betere speler, etc. terwijl ie nog steeds niet in vorm is.
Dat is met je team mee lullen, en dat zie ik oa bij jou bijna elke week heel extreem.
Je spreekt iemand er op aan als ie een speler uit vorm neemt, maar als je die vervolgens zelf neemt, heeft ie opeens de kwaliteit om ver te komen...

En ik postte dat op 4-4 1e set, toen Simon al meerdere breakkansen had en Soderling in elke servicegame in de problemen was, omdat ie te safe speelde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:CC praat alleen met zn team mee, zoals iedereen hier. verder niets.
Cc is daar wel erg extreem in hoor, net als jij. Geeft niks, maar het komt soms wat vreemd over.

haha wat een onzin weer. Over met je team meepraten gesproken. Zei jij vanmiddag niet dat Djoko de volgende is voor Llodra? Djoko... jouw held, jouw lievelingstennisser?!
Als je niet ziet dat dit heel iets anders is, dan heeft deze discussie weinig zin. Overigens is dit een jij-bak, en heb ik nooit ontkend dat ik het niet ook doe. Ik doe dat ook zeker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag 2 partijen die FTM wel eens zouden kunnen beslissen:
als 3e partij op het centre court: Llodra - Djokovic
als laatste partij: Murray - Cilic.

Voor andre moeten Murray en Djokovic winnen. Verliest 1 van de 2 dan wordt het heel erg lastig om buurs nog in te halen. Verder zou het ook behoorlijk vervelend voor andre zijn als Gulbis wint van Roddick in de eerste partij van de dag.

Arco heeft ook nog een kleine kans maar daarvoor moet het beest het toernooi van z'n leven gaan spelen en op z'n minst een finale gaan halen. Ook voor hem is het heel belangrijk dat iig cilic en llodra verliezen.

Spannende dag dus in FTM land.
Reply
Bij welke conventie is trouwens vastgesteld dat een jij-bak iets negatiefs zou zijn?
Reply
Nergens, maar in dit geval een zwaktebod.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat vind ik niet. Als je iemand ergens op aanspreekt, en die persoon heeft de indruk dat jij je aan precies hetzelfde schuldig maakt, moet dat net zo goed gezegd kunnen worden.
Reply
Wel als je alleen dat doet en niets over jezelf zegt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:Vandaag 2 partijen die FTM wel eens zouden kunnen beslissen:
als 3e partij op het centre court: Llodra - Djokovic
als laatste partij: Murray - Cilic.

Voor andre moeten Murray en Djokovic winnen. Verliest 1 van de 2 dan wordt het heel erg lastig om buurs nog in te halen. Verder zou het ook behoorlijk vervelend voor andre zijn als Gulbis wint van Roddick in de eerste partij van de dag.

Arco heeft ook nog een kleine kans maar daarvoor moet het beest het toernooi van z'n leven gaan spelen en op z'n minst een finale gaan halen. Ook voor hem is het heel belangrijk dat iig cilic en llodra verliezen.

Spannende dag dus in FTM land.

Gelukkig gaan Djokovic en Murray allebei 'gewoon' winnen, tenzij Murray zich terugtrekt!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Wel als je alleen dat doet en niets over jezelf zegt.

Hij begint toch met aangeven dat hij het er niet mee eens is?
Reply
10:30uur

Roddick - Gulbis, wat een heerlijke kraker meteen! Gulbis MOET eruit! :eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja dag, hier ga ik niet in mee, dit slaat nergens op. Dat jij het eens bent met deze Wilders-manier van discussiëren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Kleine voorspelling:

Buurs raakt: Nieminen, Giraldo, Fognini, Llodra, Davy en Nalbi sowieso kwijt en wellicht nu ook al meteen Cilic. jammer
Als Federer,Djokovic en Roddick beginnen aan hun wedstrijden winnen ze ook gewoon!
Simon-Soderling wordt heel erg belangrijk maar is pas vanavond laat ergens..

Kleine voorspelling voor vandaag, oftewel 'slachtdag' voor Buurs:

Buurs raakt: Stepanek (vs Fed), Gulbis (vs Rod), Cilic (vs Murr) en Llodra (vs Djo) sowieso kwijt! (In elke pot heeft ie 15a20% kans). De kans dat hij Davydenko nog houdt is iets groter, maar Berdych is ook in vorm :lol: !
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nalbi had het gister voor mij moeten doen :letitallout:

Ik zie het nu somber in :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu alweer indekken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:Vandaag 2 partijen die FTM wel eens zouden kunnen beslissen:
als 3e partij op het centre court: Llodra - Djokovic
als laatste partij: Murray - Cilic.

Voor andre moeten Murray en Djokovic winnen. Verliest 1 van de 2 dan wordt het heel erg lastig om buurs nog in te halen. Verder zou het ook behoorlijk vervelend voor andre zijn als Gulbis wint van Roddick in de eerste partij van de dag.

Arco heeft ook nog een kleine kans maar daarvoor moet het beest het toernooi van z'n leven gaan spelen en op z'n minst een finale gaan halen. Ook voor hem is het heel belangrijk dat iig cilic en llodra verliezen.

Spannende dag dus in FTM land.

Cruciale dag!

Mocht het vandaag misgaan, dan moet Federer voor mij het toernooi winnen.
Dan staan André en ik ongeveer gelijk volgens mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zekers. Als ik kijk naar de partijen is andre favoriet denk ik. Aan de andere kant is het zeker niet ondenkbaar dat in een van de drie partijen een verrassing komt. Llodra Cilic en Gulbis zijn zeker geen prutsers en kunnen best eens voor een verrassing zorgen.
Reply
Gulbis maakt denk ik teveel fouten op die vertragende ballen van Roddick...
Cilic is niet vast genoeg om van Murray te winnen. Alleen als Murray een slechte dag heeft, gaat het lukken.

Llodra heb ik de meeste hoop op, als zijn de returns van Djoko erg goed.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Gulbis voor zo. Dat kan LTM voor een heel groot gedeelte ook gaan beslissen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Djoko krijgt geen ritme tegen Llodra, daardoor geef ik Llodra ook de meeste kans, zeker met het publiek erachter. Jammer dat het geen avondpartij is.

Bij Murray ligt het eraan hoeveel last ie van z'n pols heeft, anders wint ie gewoon makkelijk. Net als Roddick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En het blijft Parijs hè. De toppers kunnen zich ineens bedenken dat ze het juiste gevoel hebben te pakken voor volgende week en de 'voorbereiding' Parijs verder laten lopen.
Reply
Qua weekwinst aub Berliner-Jos niet uitvlakken. Zou zo maar weer kunnen dat hij de 4 HF heeft Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Djoko krijgt geen ritme tegen Llodra, daardoor geef ik Llodra ook de meeste kans, zeker met het publiek erachter. Jammer dat het geen avondpartij is.

Bij Murray ligt het eraan hoeveel last ie van z'n pols heeft, anders wint ie gewoon makkelijk. Net als Roddick.

Murray heeft gister aangegeven dat er niks aan de hand is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Ja dag, hier ga ik niet in mee, dit slaat nergens op. Dat jij het eens bent met deze Wilders-manier van discussiëren...

echt ongelooflijk dit, hoe vaak ik jou al niet heb moeten wijzen op je verbale onvermogen, met name vanwege je jij-bakken?

en nou ga je hier weer een beetje de stoere bink uit zitten hangen en iedereen vertellen hoe je wel of niet moet discussieren? Undecided
Reply
Grappig, lachwekkend eigenlijk, dat je daar nu net mee komt nu ik jouw kindje, de jij-bak, een keer gebruik. Hier is het namelijk wel op z'n plek, waar het bij jou dat 9 van de 10 niet is, en je het slechts gebruikt om de aandacht af te leiden van je eigen, dramatische argumentatie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
terug naar de orde van de dag:

Roddick mist meteen 2bps.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: