12-11-2010, 11:17 AM
Ik mag op dit moment niet klagen : ... maar het zal er aan het einde van de rit wel op neer komen dat ik maar 1 of 2 punten heb. ](*,)
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
CTM voorspellingen week 45 deadline maandag 22 uur
|
12-11-2010, 11:17 AM
Ik mag op dit moment niet klagen : ... maar het zal er aan het einde van de rit wel op neer komen dat ik maar 1 of 2 punten heb. ](*,)
12-11-2010, 03:30 PM
Stille Wrote:Vandaag:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
12-11-2010, 04:47 PM
Phau ligt er ook uit, wat een grafweek week.
Jesse trouwens ook, lelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
12-11-2010, 05:00 PM
Gunstig van Phau!
Hup Brown, Prz, Lacko, Haider.
Niets is sterker dan dat ene woord...
12-11-2010, 05:11 PM
:excited: Phau hahahahahah
12-11-2010, 05:14 PM
Come on Uladzimir. Winst betekent dat ik ga uitlopen op Buurs maar 6-7 2-2 achter, dat is dan jammer
12-11-2010, 08:48 PM
Mitch:
Ortisei: Bolelli def. Bracciali Guayaquil: Berlocq def. M.Gonzalez Knoxville: Matosevic def. Nishikori Aachen: Brown def. Kavcic Loughborough: Phau def. Ward Scholten: Ortisei: Bolelli def. Pospisil Guayaquil: Zeballos def. Berlocq Knoxville: Nishikori def. Sweeting Aachen: Bozoljac def. Bogdanovic Loughborough: Haider def. Niland Center Court: Ortisei: Prz def. Beck Guayaquil: Zeballos def. Berlocq Knoxville: Nishikori def. Kendrick Aachen: Brown def. Rosol Loughborough: Haider def. Guez Ad Wim: Ortisei: Beck def. Fischer Guayaquil: Maximo def. Berlocq Knoxville: Matosevic def. Young Aachen: Brown def. Kindlmann Loughborough: Mannarino def. Phau Mindlight: Ortisei: Prz def. Ungur Guayaquil: Zeballos def. Berlocq Knoxville: Young def. Kendrick Aachen: Bogdanovic def. Gremelmayr Loughborough: Mannarino def. Ward Stille: Ortisei : Beck def Przysiezny Guayaquil : Berlocq def Zeballos Knoxville : Nishikori def Kendrick Aachen : Brown def Rosol Loughborough : Mannarino def Niland Buurs: Ortisei : Przysiezny def Beck Guayaquil : Berlocq def Zeballos Knoxville : Nishikori def Sweeting Aachen : Dimitrov def Reister Loughborough : Phau def Haider-Maurer
12-11-2010, 08:50 PM
Zo Haider en Bolle ui zijn ook rood. Brown 6-1 4-1
13-11-2010, 11:10 AM
Stille Wrote:Mitch:
13-11-2010, 01:13 PM
Denk dat Lacko en Niland winnen vandaag
13-11-2010, 02:08 PM
Niland verliest de 1e set 4-6 tegen Nielsen ](*,)
13-11-2010, 08:01 PM
Sijsling wint in de 3e set met 7-6(8) van Bemelmans. Nu in de finale hopelijk tegen Brown. Vorige week won hij ook al een challenger. =D>
14-11-2010, 11:01 AM
Mitch:
Ortisei: Bolelli def. Bracciali Guayaquil: Berlocq def. M.Gonzalez Knoxville: Matosevic def. Nishikori Aachen: Brown def. Kavcic Loughborough: Phau def. Ward Scholten: Ortisei: Bolelli def. Pospisil Guayaquil: Zeballos def. Berlocq Knoxville: Nishikori def. Sweeting Aachen: Bozoljac def. Bogdanovic Loughborough: Haider def. Niland Center Court: Ortisei: Prz def. Beck Guayaquil: Zeballos def. Berlocq Knoxville: Nishikori def. Kendrick Aachen: Brown def. Rosol Loughborough: Haider def. Guez Ad Wim: Ortisei: Beck def. Fischer Guayaquil: Maximo def. Berlocq Knoxville: Matosevic def. Young Aachen: Brown def. Kindlmann Loughborough: Mannarino def. Phau Mindlight: Ortisei: Prz def. Ungur Guayaquil: Zeballos def. Berlocq Knoxville: Young def. Kendrick Aachen: Bogdanovic def. Gremelmayr Loughborough: Mannarino def. Ward Stille: Ortisei : Beck def Przysiezny Guayaquil : Berlocq def Zeballos Knoxville : Nishikori def Kendrick Aachen : Brown def Rosol Loughborough : Mannarino def Niland Buurs: Ortisei : Przysiezny def Beck Guayaquil : Berlocq def Zeballos Knoxville : Nishikori def Sweeting Aachen : Dimitrov def Reister Loughborough : Phau def Haider-Maurer
14-11-2010, 11:26 AM
De poll gewonnen, wss 2e met FTM deze week en CTM gewonnen deze week.
CC week!
14-11-2010, 11:33 AM
Loting Salzburg 1e ronde : Haider Maurer-Muster
14-11-2010, 06:22 PM
Alvast mijn voorspellingen (de kans is groot dat ik het anders morgen zou vergeten)...
Bratislava: Lacko def. Brown Champaign: Nishikori def. Luczak Salzburg: Zverev def. Beck Cancun: Ramirez Hidalgo def. Berlocq
14-11-2010, 10:13 PM
Voor mij ook de voorspellingen. Ik ga een midweek naar Londen.
Mocht er voor de deadline een speler van mij zijn uitgeschakeld, zou iemand (stille/Ad?) deze speler dan willen vervangen? Dank hiervoor! Lacko def. Mannarino Nishikori def. Bogomolov Beck def. Zverev Zeballos def. Riba
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
14-11-2010, 10:28 PM
Aangezien ik een concurrent ben ik aub niet. Ik hoop dat Ad of ML het wil doen
Iig veel plezier maar je hebt wel de verkeerde week uitgezocht
14-11-2010, 11:53 PM
Weekje te vroeg, maar later is helaas niet mogelijk.
Waarschijnlijk zijn er wel al trainingen, dus ik ga zeker een kijkje nemen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|