05-12-2010, 05:44 PM
Ik ook, maar dan moet ie wel snel beter gaan spelen en Troicki inzakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Davis Cup 2009
|
05-12-2010, 05:44 PM
Ik ook, maar dan moet ie wel snel beter gaan spelen en Troicki inzakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
05-12-2010, 05:49 PM
Haggie Wrote:met dit publiek achter zich helpt troicki natuurlijk wel! Die Serviers zijn helemaal leip. Ik heb vorig jaar in Sydney en Melbourne een stuk of vier potjes gezien met een Servier (Djoko, Tipsa) en het Servische publiek ging al helemaal los. En die potjes gingen nergens over.
05-12-2010, 05:54 PM
Over mentale weerbaarheid gesproken, die Llodra mist daar even een volley op bp tegen..
Thx voor de livestream link trouwens, Ad.
05-12-2010, 06:03 PM
Troicki is wel echt goed zeg, tering. Echt een fout van die coach dat ie vrijdag niet speelde.
05-12-2010, 06:17 PM
Prachtig ook die Servische bank, daarom gun ik het ze ook. Allemaal toffe gasten.
Mooi hoe Djokovic als mentor probeert op te treden voor Troicki. Lijkt me heel frustrerend om nu aan de zijlijn te zitten als je zelf 2 punten hebt binnen gehaald. Troicki retourneert echt als een beest vandaag.
05-12-2010, 06:25 PM
Met een mazzeltje naar sp.
05-12-2010, 06:35 PM
Tsonga en Chokertje komen net te laat terug om de beslissende break te zien :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
05-12-2010, 06:51 PM
Die commentator zegt het treffend: Troicki stond op de US Open ook 2-0 in sets en 3-1 voor, en verloor.
05-12-2010, 06:54 PM
Wat een afgang voor Llodra zeg...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
05-12-2010, 06:55 PM
Mijn god zeg, die Serviërs maken wel even duidelijk wie dit verdient. Knap hoor, na die choke gisteren.
05-12-2010, 06:57 PM
buurs Wrote:llodra gaat dit in 3 of 4 winnen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
05-12-2010, 06:58 PM
zit ik idd flink naast.
llodra heeft het aan zichzelf te danken. volgens mij staat hij strak van de zenuwen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
05-12-2010, 07:00 PM
Gewoon stomme keuze van Forget, Simon had hier moeten spelen en Llodra vrijdag.
Waarsch nog steeds kansloos tegen deze Troicki, maar Simon was iig meer in staat geweest te vechten, vooral fysiek. Llodra gaf het ongeveer op na 1,5 set.
05-12-2010, 07:01 PM
llodra breakt 1x terug [-o<
05-12-2010, 07:02 PM
Llodra pakt het anders aan en gaat nu als een malle naar het net. Breakje terug.
Als ie hier weet te houden, kan het missch nog leuk worden...
Overdune Wrote:Llodra pakt het anders aan en gaat nu als een malle naar het net. Breakje terug.Tja, dat deed ie in de eerste 1,5 set ook...
05-12-2010, 07:04 PM
Ad Wim Wrote:Overdune Wrote:Llodra pakt het anders aan en gaat nu als een malle naar het net. Breakje terug.Tja, dat deed ie in de eerste 1,5 set ook... Ok, niet gezien. Hij leek nu echt bij ieder punt op de eerste de beste bal naar het net te stormen.
05-12-2010, 07:13 PM
Knap hoor, van Troicki. =D>
05-12-2010, 07:15 PM
Arme Llodra, dat gun je zo'n jongen ook niet.
Hoop niet dat het door gaat werken volgend jaar. Zo'n DC-finale heeft wel vaker slachtoffers geëist, maar ook de andere kant op. Ik verwacht een topjaar voor Troicki volgend jaar.
05-12-2010, 07:17 PM
koppen worden nu geschoren.
Ik denk dat Troicki met zijn huidige ranking wel aan zijn limiet zit.
05-12-2010, 07:18 PM
Haha, ze zijn al begonnen met kaal scheren!
05-12-2010, 07:20 PM
tipsa scheert djoko kaal :lol:
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|