The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Liverpool of de Spurs idd lijken me de beste clubs voor dirkie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Liverpool of de Spurs idd lijken me de beste clubs voor dirkie.

lijkt me ook. of wat ejr zegt, manu zou ook kunnen. of shearer opvolgen bij newcastle.
Reply
Celso Halilo de Abdul, bijgenaamd Mano, afkomstig van het Mozambiquaanse Gaza en momenteel uitkomend voor first division Al Sahel uit Kuweit, staat in de belangstelling van het Egyptische El Gouna, zo laat zijn agent Mounir Hassan weten. Een en ander werd vanmiddag tijdens een persconferentie bevestigd door voorzitter Osama Salah, voorzitter van El Gouna FC.

De 23-jarige libero speelde op dinsdagmiddag 30 november een testwedstrijd tegen Rash Gahrib, een derde divisieclub uit Egypte. De thuisclub zoekt versterkingen met het oog op een verwachtte promotie naar the Egyptian League.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
ja en :Big Grin
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
:lol:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Precies, hij zal ook wel blijven maar wat zou wel een goede club voor Dirkie zijn? Een club als Liverpool? Spurs? Of niet in engeland?

Liverpool lijkt me de leukste club met het mooiste legioen. Zeker voor Kuyt de perfecte club. Als ik Kuyt was en ik kon naar Liverpool, dan had ik het wel geweten (ook al kon je naar Barcelona, Real Madrid, PSV, Arsenal etc)...
Reply
Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:Precies, hij zal ook wel blijven maar wat zou wel een goede club voor Dirkie zijn? Een club als Liverpool? Spurs? Of niet in engeland?

Liverpool lijkt me de leukste club met het mooiste legioen. Zeker voor Kuyt de perfecte club. Als ik Kuyt was en ik kon naar Liverpool, dan had ik het wel geweten (ook al kon je naar Barcelona, Real Madrid, PSV, Arsenal etc)...

wat doet psvee in dat rijtje?

en kuijt zit al bij de club met het mooiste legioen. :wink:
Reply
waf Wrote:
Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:Precies, hij zal ook wel blijven maar wat zou wel een goede club voor Dirkie zijn? Een club als Liverpool? Spurs? Of niet in engeland?

Liverpool lijkt me de leukste club met het mooiste legioen. Zeker voor Kuyt de perfecte club. Als ik Kuyt was en ik kon naar Liverpool, dan had ik het wel geweten (ook al kon je naar Barcelona, Real Madrid, PSV, Arsenal etc)...

wat doet psvee in dat rijtje?

en kuijt zit al bij de club met het mooiste legioen. :wink:

Kuijt zit toch bij Feyenoord?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:ja en :Big Grin


Ja, weer een briljantje misgelopen :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Heracles krijgt Chinees van sponsor

01 december 2005, 10:27
Door: Jelmer Geerds

Heracles-trainer Peter Bosz kan binnenkort waarschijnlijk een nieuwe speler begroeten binnen zijn selectie. Hoofdsponsor Koninklijke Ten Cate heeft de club aangeboden een nieuwe speler uit China te financieren.

Koninklijke Ten Cate, leverancier van kunstgrasmatten, hoopt de betreffende speler, waarvan de naam nog niet bekend is, als uithangbord te kunnen gebruiken voor haar diensten in China. De hoofdsponsor zal dan ook de volledige financiering op zich nemen. Zowel de transfersom als het salaris zal door de sponsor worden bekostigd.

Eerder paste Heracles Almelo en haar hoofdsponsor al dezelfde constructie toe bij de transfer van Sota Hirayama. De boomlange spits moet zorgen voor meer afzet op de Japanse markt. Sinds de komst van Hirayama is het marktaandeel van de kunstgrasleverancier in Japan gegroeid. In China hoopt men op dezelfde ontwikkeling.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Igor Gluscevic vertrekt vrijwel zeker in de winterstop bij Vitesse. De Montenegrijnse aanvaller mag vertrekken van de club en was donderdag in het buitenland op gesprek bij een geïnteresseerde club, meldt De Gelderlander.
Om welke club het gaat wilde zowel Vitesse als Gluscevic niet openbaren. Duidelijk is wel dat de Arnhemmers Gluscevic graag zien vertrekken. Op die manier heeft de club weer wat financiële ruimte voor versterkingen in de aanval. De 31-jarige aanvaller krijgt bovendien amper speelminuten toebedeeld van trainer Edward Sturing.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Celso Halilo de Abdul, bijgenaamd Mano, afkomstig van het Mozambiquaanse Gaza en momenteel uitkomend voor first division Al Sahel uit Kuweit, staat in de belangstelling van het Egyptische El Gouna, zo laat zijn agent Mounir Hassan weten. Een en ander werd vanmiddag tijdens een persconferentie bevestigd door voorzitter Osama Salah, voorzitter van El Gouna FC.

De 23-jarige libero speelde op dinsdagmiddag 30 november een testwedstrijd tegen Rash Gahrib, een derde divisieclub uit Egypte. De thuisclub zoekt versterkingen met het oog op een verwachtte promotie naar the Egyptian League.


Links Mano ( hou hem in de gaten)
[Image: agounamanobahaatest301120059lr.jpg]
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Heracles krijgt Chinees van sponsor

01 december 2005, 10:27
Door: Jelmer Geerds

Heracles-trainer Peter Bosz kan binnenkort waarschijnlijk een nieuwe speler begroeten binnen zijn selectie. Hoofdsponsor Koninklijke Ten Cate heeft de club aangeboden een nieuwe speler uit China te financieren.

Koninklijke Ten Cate, leverancier van kunstgrasmatten, hoopt de betreffende speler, waarvan de naam nog niet bekend is, als uithangbord te kunnen gebruiken voor haar diensten in China. De hoofdsponsor zal dan ook de volledige financiering op zich nemen. Zowel de transfersom als het salaris zal door de sponsor worden bekostigd.

Eerder paste Heracles Almelo en haar hoofdsponsor al dezelfde constructie toe bij de transfer van Sota Hirayama. De boomlange spits moet zorgen voor meer afzet op de Japanse markt. Sinds de komst van Hirayama is het marktaandeel van de kunstgrasleverancier in Japan gegroeid. In China hoopt men op dezelfde ontwikkeling.

Volgens een chinese voetbalsite gaat het om: Lum Pie Ja.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik heb lekker al een chinees \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
/12/2005 - 'Oude club denkt aan terugkopen Robert'
(Gepost door RvN)



Volgens ESPN zou het Mexicaanse Atlas een poging willen doen PSV aanvaller Robert terug te halen. PSV nam de aanvaller vorig seizoen over voor een bedrag van naar verluidt 5 miljoen euro. De Mexicanen zouden nu de helft van dat bedrag willen betalen voor de aanvaller die bij PSV weinig in actie komt.

===
Lijkt natuurlijk kapitaalsvernietiging, maarja zn salaris blijven doorbetalen zonder zicht op een hogere transfersom in de toekomst is dat ook. :|
Reply
5 miljoen?? :eeeek:

En dan KJ Huntelman verkopen voor 100.000 :roll:
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:5 miljoen?? :eeeek:

En dan KJ Huntelman verkopen voor 100.000 :roll:

5 miljoen ja, maarja voor ie naar eindhoven kwam scoorde ie dan ook aan de lopende band.
Reply
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Heracles krijgt Chinees van sponsor

01 december 2005, 10:27
Door: Jelmer Geerds

Heracles-trainer Peter Bosz kan binnenkort waarschijnlijk een nieuwe speler begroeten binnen zijn selectie. Hoofdsponsor Koninklijke Ten Cate heeft de club aangeboden een nieuwe speler uit China te financieren.

Koninklijke Ten Cate, leverancier van kunstgrasmatten, hoopt de betreffende speler, waarvan de naam nog niet bekend is, als uithangbord te kunnen gebruiken voor haar diensten in China. De hoofdsponsor zal dan ook de volledige financiering op zich nemen. Zowel de transfersom als het salaris zal door de sponsor worden bekostigd.

Eerder paste Heracles Almelo en haar hoofdsponsor al dezelfde constructie toe bij de transfer van Sota Hirayama. De boomlange spits moet zorgen voor meer afzet op de Japanse markt. Sinds de komst van Hirayama is het marktaandeel van de kunstgrasleverancier in Japan gegroeid. In China hoopt men op dezelfde ontwikkeling.

Volgens een chinese voetbalsite gaat het om: Lum Pie Ja.

Volgens mij is Qoe lu yoek een betere spits :8:
<º))))><carptackle a way of life><((((º>
roken is dodelijk maar je mening uiten is nog veel dodelijker

[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
Reply
Gaap
En zijn broertjes Sam Bal Bei, Baa Haa Mie, Kroe Poe Oek, Wit Te Lais etc. etc. zijn ook lachebekjes
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Gaap
En zijn broertjes Sam Bal Bei, Baa Haa Mie, Kroe Poe Oek, Wit Te Lais etc. etc. zijn ook lachebekjes


Als je die in de verdediging zet heb je een goede chineze muur. :roll:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Bredanaar Wrote:Gaap
En zijn broertjes Sam Bal Bei, Baa Haa Mie, Kroe Poe Oek, Wit Te Lais etc. etc. zijn ook lachebekjes

Die vallen wat tegen, moet ik bekennen. Brabantse humor zeker?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Niets is zeker. Een bot aan een jarig schaap geven, dat is pas leuk :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Niets is zeker. Een bot aan een jarig schaap geven, dat is pas leuk :wink:

Doe jij dat ook op 4 oktober?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Het zou een perfecte FC Knudde gag zijn... dat ze allemaal staan te wachten op die Chinees en dat er dan een kerel op een brommer een bak nassie komt brengen :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kom op, aan de slag, Treesong. Tekenen! Speelt die kabouter van je niet in een voetbalelftal?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Kom op, aan de slag, Treesong. Tekenen! Speelt die kabouter van je niet in een voetbalelftal?

[Image: Wesley_Sneijder_03-04.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Pffft net flappie junior
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Treesong Wrote:[Image: Wesley_Sneijder_03-04.jpg]
[Image: Flappie.jpg]
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Feyenoord heeft met Huntelaar gesproken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
je wil niet weten met wie ik allemaal gesproken heb
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: