The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
vertel
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
centre court Wrote:Feyenoord heeft met Huntelaar gesproken.

"Geen woorden, maar daden!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Als 't aan mij ligt mag ie komen. Maar ik ga er niet over helaas. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Als 't aan mij ligt mag ie komen. Maar ik ga er niet over helaas. Icon_twisted

D'r is een klein detail.....het geld.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
wat denk je dat ze voor kuijt gaan krijgen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:wat denk je dat ze voor kuijt gaan krijgen?

Ow, is ie al verkocht dan?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:Als 't aan mij ligt mag ie komen. Maar ik ga er niet over helaas. Icon_twisted

D'r is een klein detail.....het geld.

hij is een leuke optie, maar veelt te duur voor iemand die wel degelijk goed kan soren, maar eigenlijk nauwelijks assists geeft. moet zich op een hoger niveau nog bewijzen, toch wat anders dan het warme vrolijke bad in friesland.

ik zou zeggen, wat je ook voor kuijt krijgt, nooit 6 mio betalen, hooguit een stuk of 3. niet genoeg? even goeie vrienden, ga je toch lekker naar ajakkes of az.
Reply
Als ajax deze spits graag wil hebben, dan zeg ik, als Feyenoord-supporter, laat hem maar fijn naar Amsterdam gaan. Ze staan in Amsterdam niet bekend om hun fijne neus en al helemaal niet als het gaat om het scouten van goede spitsen.
Kortom, niet aan beginnen.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:Als ajax deze spits graag wil hebben, dan zeg ik, als Feyenoord-supporter, laat hem maar fijn naar Amsterdam gaan. Ze staan in Amsterdam niet bekend om hun fijne neus en al helemaal niet als het gaat om het scouten van goede spitsen.
Kortom, niet aan beginnen.

:Big Grin :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
joep Wrote:Als ajax deze spits graag wil hebben, dan zeg ik, als Feyenoord-supporter, laat hem maar fijn naar Amsterdam gaan. Ze staan in Amsterdam niet bekend om hun fijne neus en al helemaal niet als het gaat om het scouten van goede spitsen.
Kortom, niet aan beginnen.

En gelukkig heeft Feyenoord sinds Kindvall wel allemaal geweldige spitsen binnengehaald? De toevalstreffers van de laatste jaren verbloemen niet het feit dat Feyenoord jarenlang een spitsenprobleem heeft gehad, wat mede door het feit komt dat men zoals nu liever de hand op de knip houdt. Men zal eerder 6 goedkope spitsen kopen dan één dure spits die haast zeker slaagt. Huntelaar is een sterke jonge spits die het zeker kan maken als de aanvoer naar hem goed is.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
het halve eierschaaltje verwisseld snel van hoofd, deze dagen. Icon_twisted
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Juist die aanvoer die huntelaar nodig heeft is bij ajax niet goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oh, ik vind De Jong, Pienaar en Trabelsi best goed spe(e)l(d)en de laatste tijd. Als ik den Blind was, zette ik Lobont er ook naast(oh nee, dat was al).
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
centre court Wrote:Juist die aanvoer die huntelaar nodig heeft is bij ajax niet goed.

Klopt, maar dat kan je de spitsen weinig verwijten. Wat dat betreft kan Rosenberg ook nog een goede spits worden als er maar vaste patronen inkomen en hij leert hoe je als Ajax-spits moet spelen. Maar met Blind's wekelijks wijzigende opstellingen is de kans klein dat er patronen inkomen...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
De spelers die niet verlengen spelen de rest vh seizoen gewoon mee toch itt wat studio jood melde deze week?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lance Wrote:
joep Wrote:Als ajax deze spits graag wil hebben, dan zeg ik, als Feyenoord-supporter, laat hem maar fijn naar Amsterdam gaan. Ze staan in Amsterdam niet bekend om hun fijne neus en al helemaal niet als het gaat om het scouten van goede spitsen.
Kortom, niet aan beginnen.

En gelukkig heeft Feyenoord sinds Kindvall wel allemaal geweldige spitsen binnengehaald? De toevalstreffers van de laatste jaren verbloemen niet het feit dat Feyenoord jarenlang een spitsenprobleem heeft gehad, wat mede door het feit komt dat men zoals nu liever de hand op de knip houdt. Men zal eerder 6 goedkope spitsen kopen dan één dure spits die haast zeker slaagt. Huntelaar is een sterke jonge spits die het zeker kan maken als de aanvoer naar hem goed is.

ook weer leuk napraten van de media die het zogenaamde kindvallsyndroom lang in stand hebben willen houden. niet alleen mijn jeugdidolen peturson en houtman, maar ook cruz, joszef, piair en nu k2 zijn voor mij een bevestiging dat dit ajakkesjournalistenverhaaltje (hoewel emile schelvis mij heeft verteld dat hij het ook mooi vond als atlijd weer naar kindvall verwezen wordt :roll: ) nergens op is gebaseerd.
Reply
waf Wrote:ook weer leuk napraten van de media die het zogenaamde kindvallsyndroom lang in stand hebben willen houden. niet alleen mijn jeugdidolen peturson en houtman, maar ook cruz, joszef, piair en nu k2 zijn voor mij een bevestiging dat dit ajakkesjournalistenverhaaltje (hoewel emile schelvis mij heeft verteld dat hij het ook mooi vond als atlijd weer naar kindvall verwezen wordt :roll: ) nergens op is gebaseerd.

Misschien heb je wel gelijk, alhoewel dat als lijstje vrij karig is voor 30 jaar, maar dan moet je ook toegeven dat het spitsenprobleem bij Ajax ook een door de media aangekaart pseudo-probleem is. Uiteraard zal je wel iets vinden om dat te bestrijden aangezien alle journalisten pro-Ajax zijn in jouw ogen...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Lance Wrote:
waf Wrote:ook weer leuk napraten van de media die het zogenaamde kindvallsyndroom lang in stand hebben willen houden. niet alleen mijn jeugdidolen peturson en houtman, maar ook cruz, joszef, piair en nu k2 zijn voor mij een bevestiging dat dit ajakkesjournalistenverhaaltje (hoewel emile schelvis mij heeft verteld dat hij het ook mooi vond als atlijd weer naar kindvall verwezen wordt :roll: ) nergens op is gebaseerd.

Misschien heb je wel gelijk, alhoewel dat als lijstje vrij karig is voor 30 jaar, maar dan moet je ook toegeven dat het spitsenprobleem bij Ajax ook een door de media aangekaart pseudo-probleem is. Uiteraard zal je wel iets vinden om dat te bestrijden aangezien alle journalisten pro-Ajax zijn in jouw ogen...

nee hoor, niet alle. keyzer bijv is een utrechtenaar. :razz:

maar je raakt wel de kern. er zijn nu eenmaal weinig goeie spitsen, de kans dat je een goeie hebt is kleiner dat je een slechte hebt. van basten en bosman waren voor ajakkes top, daarna had je nog kluivert (vond ik al veel minder) maar verder toch niet echt. vind ik niet zo gek, amar de media had het altijd graag over het spitsenprobleem van fainoid.

toen bromfiets hier nog speelde vonden veel ajakkessieden zelf(waaronder meerdere malen fabian hier) hem matig/slecht. ik vind het nog altijd geen echte spits trouwens, wel altijd een heel sterke voetballer gevonden.

eigenlijk had fainoid exact hetzelfde probleem als ajakkes, 4-3-3 spitsen zijn gewoon schaars. misschien is huntelaar er wel zo een. echt 4-3-3 spelen is gewoon ouderwets, maar fainoid bleef dat in de jaren 80 ook eigenlijk altijd doen. met edje roos, zier tebbenhof, lars elstrup, dave mitchel, piet likeur en later stan griga in de punt. :razz: en dus werden koko en martin van geel topscorer. :wink: (wat een heerlijke tijden!)
Reply
Ik vond Bergkamp ook geen slechte spits hoor, die kwam toch echt na Van Basten / Bosman en voor Kluivert.
Na die tijd hebben de beste spitsen altijd bij PSV gezeten.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
hahahahahahaha mijn god die avatar bumme
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bumme Wrote:Ik vond Bergkamp ook geen slechte spits hoor, die kwam toch echt na Van Basten / Bosman en voor Kluivert.
Na die tijd hebben de beste spitsen altijd bij PSV gezeten.

begon als rechtsbuiten toch? daarna vond ik het toch meer een '10'. maar ok. eigenlijk mag kieft (opgetieft) er ook nog wel bij.
Reply
waf Wrote:nee hoor, niet alle. keyzer bijv is een utrechtenaar. :razz:

maar je raakt wel de kern. er zijn nu eenmaal weinig goeie spitsen, de kans dat je een goeie hebt is kleiner dat je een slechte hebt. van basten en bosman waren voor ajakkes top, daarna had je nog kluivert (vond ik al veel minder) maar verder toch niet echt. vind ik niet zo gek, amar de media had het altijd graag over het spitsenprobleem van fainoid.

toen bromfiets hier nog speelde vonden veel ajakkessieden zelf(waaronder meerdere malen fabian hier) hem matig/slecht. ik vind het nog altijd geen echte spits trouwens, wel altijd een heel sterke voetballer gevonden.

eigenlijk had fainoid exact hetzelfde probleem als ajakkes, 4-3-3 spitsen zijn gewoon schaars. misschien is huntelaar er wel zo een. echt 4-3-3 spelen is gewoon ouderwets, maar fainoid bleef dat in de jaren 80 ook eigenlijk altijd doen. met edje roos, zier tebbenhof, lars elstrup, dave mitchel, piet likeur en later stan griga in de punt. :razz: en dus werden koko en martin van geel topscorer. :wink: (wat een heerlijke tijden!)

Ajax (en wellicht Feyenoord ook) is de laatste tijd meer bezig met het opleiden van nrs. 10 (Vd Vaart, Sneijder, Pienaar, De Jong, Aborah) en het kopen van nrs. 9 (Arveladze, Mido, Zlatan, Ananas, Charisteas, Rosenberg). Af en toe zit er tussen die aankopen wel een goeie, maar je ziet steeds vaker dat spitsen de tijd niet krijgen van ongeduldige trainers en ze steeds sneller worden afgeschreven. Dit ook onder druk van de media die sneller iemand afschrijven dan ze de hemel inprijzen.

Wat dat betreft hangt er rond Feyenoord misschien wel minder een gejaagde sfeer. Misschien zal het daarom wellicht handiger voor Huntelaar zijn voor zn ontwikkeling om naar Feyenoord gaan, maar men wil daar blijkbaar liever niet te veel betalen voor spelers. Ondanks de wellicht vele knaken voor Kuijt.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
huntelaar was als kind fan van fc snavel, dat maakt mij meteen wat minder enthousiast voor een overgang naar de kuip.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ajax heeft een mooi spitsje rondlopen, Goossens genaamd....

Maar ja, ik ben niet echt fan van het kopen van Huntelaars, maar goed.
En inderdaad Waf, ik was vaak zeer negatief over Ibra, maar dat was niet voor niets, hij heeft meer matige dan goede wedstrijden gespeeld, maar het goede blijft altijd hangen bij de mensen hè...

@ Lance, de Jong en een '10' noemen in 1 zin ? :eeeek:

Maarre, Studio Ajakkes, ik vind en blijf het een mooi onzin verhaal vinden van al die kakkies hoor. Als ze ergens iets op willen blazen de laatste seizoenen, dan doen ze dat wel bij Ajax, via Studio Kakkerlak...

:wink:
Reply
Wilhelmsson zal Anderlecht verlaten

De kans is reëel dat Christian Wilhelmsson Anderlecht al tijdens de winterstop zal verlaten want de buitenspeler wil hogerop. Wilhelmsson twijfelt enkel nog of hij in januari of in juni zal vertrekken.

Wilhelmsson is ambitieus: "De kans dat ik Anderlecht verlaat, bestaat. Ik wil hogerop", dit was te lezen in de Belgische krant Het Laatste Nieuws. "Mijn manager voert onderhandelingen met een aantal clubs maar ik kreeg nog geen enkel concreet aanbod."

Het Zweedse dribbelwonder twijfelt nog over het tijdstip dat hij Paars-Wit zal verlaten. "Ik wil absoluut het WK niet missen. Als ik nog 6 maanden voor Anderlecht speel, loop ik weinig risico. Bij een transfer weet je nooit in welke situatie je terecht komt."

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=22702">http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=22702</a><!-- m -->


Ajax zou een mooie tussenstap zijn :razz: .
Ben al een hele tijd fan van hem, echt een hele leuke speler.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Derksen meldt net dat PSV Koné afgelopen week definitief van Roda JC heeft overgenomen voor 9 miljoen euro. Schuld loopt zo lekker op in Eindhoven. #-o
Reply
Fabian Wrote:En inderdaad Waf, ik was vaak zeer negatief over Ibra, maar dat was niet voor niets, hij heeft meer matige dan goede wedstrijden gespeeld, maar het goede blijft altijd hangen bij de mensen hè...

dat was bij van basten ook zo, maar dat mag je niet zeggen in nederland. :wink:

peter Wrote:Derksen meldt net dat PSV Koné afgelopen week definitief van Roda JC heeft overgenomen voor 9 miljoen euro.

9 mio? allemachtig. dat is toch nog nooit voor een binnenlandse transfer betaald zeker? :eeeek:
Reply
Belachelijk veel, kan dat wel met zoveel schulden ?

Jezus, ik hoop echt dat ze die club eens goed gaan doorlichten...
Overigens zou Roda bij doorverkoop NOG eens 25% krijgen!!
Reply
Fabian Wrote:Belachelijk veel, kan dat wel met zoveel schulden ?

Jezus, ik hoop echt dat ze die club eens goed gaan doorlichten...
Overigens zou Roda bij doorverkoop NOG eens 25% krijgen!!

Bladibla.. iedereen weet toch dat Westerhof zelf de zaak een beetje aandikt zodat ie mss sneller her en der wat kan lenen tegen gunstige tarieven.
Reply
Mooi dat er geen reet van die boekhouding kan kloppen. Elk jaar mega verliezen en dan nog 9 mio kunnen uitgeven ?
Vreemde zaak, zeer vreemd....

Maar ja, een onderzoek naar pisvlek loopt al via de Fifa, die de zaakjes van Abra en consorten eens goed door gaan lichten, nav een artikel in de VI (mei).
Hoop dat ze een hoop vuile was gaan vinden, opzouten met al die kutinvesteringsmaatschappijen en witwasmaffioso.
Reply


Forum Jump: