Threads: 328
Inderdaad CC hij moet winnen. Zo niet dan kan ik aan het einde van de Aus Open een lied gaan zingen:
3e pagina Stille hoort erbij
3e pagina Stille hoort erbij
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Threads: 21
Break terug! 4-4! Nu doordrukken deze set en dan is 't klaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Oei van 40-0 naar deuce. Nu weer voordeel gelukkig. Druk nou door.
En 4-4. =D>
Threads: 5
5-4 Berdych, belangrijke game nu! Come on Djoko :eten:
Blue White Army!
5-5 30-30 go Nole !
Threads: 67
beslis 'm in de tb Djoko!
He i’m back, koploper FTM 2018!
YES 2-0 IN SETS !!!!
Threads: 99
bah...Dit gaat Djoko winnen...Wel een mooie clash tussen hem en Roger...
Threads: 5
2-0!! Come on Djoko let's go!
Maar tegen Federer zal hij toch wel tekort komen..
Blue White Army!
Speelt ie wel goed? Berdych is natuurlijk geen kleine jongen
Stille Wrote:Speelt ie wel goed? Berdych is natuurlijk geen kleine jongen
Ik heb enkel de eerste set gezien. Toen vond ik Berdych matig, tempo was hem al snel te machtig.
Tweede set geen idee. Lijkt op een slap begin van Djoko om het vervolgens weer op te pakken.
Helemaal geen spanning...Favorieten te goed voor de rest
Klasse Djoko. Nu ook Federer pakken. Berdych 8 games maar, puik Nole!
Threads: 6
Jaaaaaa lekker Djoko !!!! \

/ \

/ \

/
Threads: 53
Heb die laatste set zitten kijken, maar die Djokovic stond echt goed te tennissen.. Ben benieuwd..
Threads: 105
Djoko moet dit winnen, anders sta ik voor de zoveelste keer een straatlengte achter na de AO.
Oh Yeah! Dit gaat goed zo. Onderin is het al kassa, nu Murray nog winnen en mijn 3 gedroomde halve finalisten zijn een feit.
Wat een weekend krijg je dan met Nadal-Murray en Djoko-Federer en met als toetje de winnaars nog eens tegen elkaar in de finale.
Mooi Nadal-Ferrer morgen om half 10 op m'n vrije dag kijken! Ideaal!
Threads: 131
Ik neem vrijdagochtend iig vrij.
Nadal - Ferrer wordt natuurlijk een makkie. 7-5 6-4 6-3 voor dé koning.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 23
Djoko-Fedex en Nadal-Murray worden allebei vrijdagochtend gespeeld?
Ik denk dat Djoko - Fed rond 3 uur (2e partij Rod Laver) begint en Nadal - Murray om 9.30 uur
Ik wil ze beide kijken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 1
Scholten! Wrote:Djoko-Fedex en Nadal-Murray worden allebei vrijdagochtend gespeeld?
Donderdag half 10: Djokovic- Federer
Vrijdag half 10: Nadal/Ferrer- Murray
Ze spelen donderdag(Federer-Djoko) én vrijdag(Nadal-Murray?) 1 halve finale. Is dat altijd al zo hier? Ik vind dat vreemd. Federer of Djoko heeft dan een dag meer rust tot aan de finale.
Threads: 1
centre court Wrote:Ze spelen donderdag(Federer-Djoko) én vrijdag(Nadal-Murray?) 1 halve finale. Is dat altijd al zo hier? Ik vind dat vreemd. Federer of Djoko heeft dan een dag meer rust tot aan de finale.
Volgens mij wel ja,
De finale van 2 jaar terug Federer- Nadal
Had Federer 1 dag langer rust en had niemand verwacht dat Nadal er nog een wedstrijd van kon maken na een lange 5 setter tegen Verdasco op vrijdag.
buurs Wrote:Ik denk dat Djoko - Fed rond 3 uur (2e partij Rod Laver) begint en Nadal - Murray om 9.30 uur
Ik wil ze beide kijken.
Jeetje Buurs. Hoe lang volg jij het tennis al. Al sinds jaren worden in Melbourne de HF op 2 verschillende ochtenden gespeeld
Djoko-Fedex dus donderdagochtend half 10? Da's m'n enige vrije dag :eten: :eten:
Scholten! Wrote:Djoko-Fedex dus donderdagochtend half 10? Da's m'n enige vrije dag :eten: :eten:
Dan zit ik op school. Ik ben vrijdag vrij en zie dus Nadal-Murray. Beide wedstrijden om te smullen natuurlijk. Al vind ik Ferrer-Murray ook prima!
Stille Wrote:buurs Wrote:Ik denk dat Djoko - Fed rond 3 uur (2e partij Rod Laver) begint en Nadal - Murray om 9.30 uur
Ik wil ze beide kijken.
Jeetje Buurs. Hoe lang volg jij het tennis al. Al sinds jaren worden in Melbourne de HF op 2 verschillende ochtenden gespeeld
Was ik even vergeten.
Waardeloze planning...
centre court Wrote:Scholten! Wrote:Djoko-Fedex dus donderdagochtend half 10? Da's m'n enige vrije dag :eten: :eten:
Dan zit ik op school. Ik ben vrijdag vrij en zie dus Nadal-Murray. Beide wedstrijden om te smullen natuurlijk. Al vind ik Ferrer-Murray ook prima!
Het is ons ook niet gegund om samen een pot te kijken
centre court Wrote:Scholten! Wrote:Djoko-Fedex dus donderdagochtend half 10? Da's m'n enige vrije dag :eten: :eten:
Wat doe jij van opleiding?
Het braafste jongetje van de klas... :roll:
Met ABN toernooi of zo'n pot op tv ga je toch gewoon niet...