The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
Ad Wim Wrote:Wel opvallend dat Federer zo wisselvallig is de laatste jaren, en zovaak voorsprongen weggeeft. Dat was in zijn toptijd juist zijn klasse in topwedstrijden.

toen had hij minder tegenstand.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en weer weg =D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:ONGELOFELIJK DIT, HOE KAN DIT?! Hoe kun je nou 4 games op rij verliezen?! ](*,)

Gewoon een paar keer goed serveren en je pakt de set en dan tennis je zoveel lekkerder. Zo niet a la Federer dit.

Djoko kwam goed terug, maar dan nog moet je het gewoon afmaken op eigen service.

Wat tyfus frustrerend is dit zeg, tering :cry:
Heeft Buurs je account gehackt?

Uhh nee, hoezo dat?
Omdat dit totaal geen ML-reactie is, eerder het tegenovergestelde...
Maar wellicht is het de frustratie rondom Lorenzi.

Klopt, het heeft meer weg van een Ad Wim reactie. En wie weet, speelt dat wel mee.
Reply
Wat een bal weer van Nole! Hark die game binnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Keurig ML =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jezus, wat is die DJoko goed, het zakt ook niet in. Die wint het toernooi zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
heerlijke game, heerlijke pot (uiteraard niet beinvloed door de tussenstand Wink)
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:ONGELOFELIJK DIT, HOE KAN DIT?! Hoe kun je nou 4 games op rij verliezen?! ](*,)

Gewoon een paar keer goed serveren en je pakt de set en dan tennis je zoveel lekkerder. Zo niet a la Federer dit.

Djoko kwam goed terug, maar dan nog moet je het gewoon afmaken op eigen service.

Wat tyfus frustrerend is dit zeg, tering :cry:
Heeft Buurs je account gehackt?

Uhh nee, hoezo dat?
Omdat dit totaal geen ML-reactie is, eerder het tegenovergestelde...
Maar wellicht is het de frustratie rondom Lorenzi.

Klopt, het heeft meer weg van een Ad Wim reactie. En wie weet, speelt dat wel mee.
Nee, ik vond het dus meer een buurs-reactie. Ik denk dat je mij zelden zoveel hoofdletters ziet gebruiken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
0-30 [-o<
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
waarom slaat Federer die slice backhand zo vaak laag in het net? Is dat de kwaliteit van hoe Nole hem aangeeft of wat anders?
Reply
Toch wel, ik herinnerde me ineens jouw posts tijdens de AO van 2008, met dezelfde SF. Ben terug gaan lezen en herinnerde me dat je je zo op zat te winden. Leek me wel aardig die post eens in de recycler te gooien, en je hapte zoals verwacht aardig :lol:

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=529324#p529324">viewtopic.php?p=529324#p529324</a><!-- l -->
Reply
2 BP's niet benut een een come on van Federer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
fed ontsnapt aan de vorentscheidung
Reply
mindlight Wrote:Toch wel, ik herinnerde me ineens jouw posts tijdens de AO van 2008, met dezelfde SF. Ben terug gaan lezen en herinnerde me dat je je zo op zat te winden. Leek me wel aardig die post eens in de recycler te gooien, en je hapte zoals verwacht aardig :lol:

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=529324#p529324">viewtopic.php?p=529324#p529324</a><!-- l -->

=D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En daar vliegt weer een BH richting de Fiji EIlanden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote:Toch wel, ik herinnerde me ineens jouw posts tijdens de AO van 2008, met dezelfde SF. Ben terug gaan lezen en herinnerde me dat je je zo op zat te winden. Leek me wel aardig die post eens in de recycler te gooien, en je hapte zoals verwacht aardig :lol:

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=529324#p529324">viewtopic.php?p=529324#p529324</a><!-- l -->


Smile Smile Smile
Reply
Djoko :yeah:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
die backhand :lol:

zeker niet top 20 waardig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Toch wel, ik herinnerde me ineens jouw posts tijdens de AO van 2008, met dezelfde SF. Ben terug gaan lezen en herinnerde me dat je je zo op zat te winden. Leek me wel aardig die post eens in de recycler te gooien, en je hapte zoals verwacht aardig :lol:

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=529324#p529324">viewtopic.php?p=529324#p529324</a><!-- l -->
Tjonge jonge zeg, het begint op een fixatie te lijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Toch wel, ik herinnerde me ineens jouw posts tijdens de AO van 2008, met dezelfde SF. Ben terug gaan lezen en herinnerde me dat je je zo op zat te winden. Leek me wel aardig die post eens in de recycler te gooien, en je hapte zoals verwacht aardig :lol:

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=529324#p529324">viewtopic.php?p=529324#p529324</a><!-- l -->

Prachtig =D>

Ad vergelijkt zichzelf dus eigenlijk met mij Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
wel een beetje een naaistreek ML, maar Smile
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Toch wel, ik herinnerde me ineens jouw posts tijdens de AO van 2008, met dezelfde SF. Ben terug gaan lezen en herinnerde me dat je je zo op zat te winden. Leek me wel aardig die post eens in de recycler te gooien, en je hapte zoals verwacht aardig :lol:

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=529324#p529324">viewtopic.php?p=529324#p529324</a><!-- l -->
Tjonge jonge zeg, het begint op een fixatie te lijken.

Fixatie Smile
Reply
Zeker, maar ik word een beetje gek van dat continue gereageer op iedere post van mij, en die constate steekjes onder water. Om dat punt even kracht bij te zetten deze idd wat matige actie, maar wederom was er slechts één persoon die reageerde.
Reply
0-30 shit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote:Zeker, maar ik word een beetje gek van dat continue gereageer op iedere post van mij, en die constate steekjes onder water. Om dat punt even kracht bij te zetten deze idd wat matige actie, maar wederom was er slechts één persoon die reageerde.

Ik snap hem. Ik lees lang niet alles maar begrijp wel enigszins wat je bedoelt met het 'continue gereageer', al heb ik niet de indruk dat dat alleen bij jou het geval is.
Een beetje draaikonten kan niet meer hier Smile
Reply
Klasse hold! 3-1
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote:Zeker, maar ik word een beetje gek van dat continue gereageer op iedere post van mij, en die constate steekjes onder water. Om dat punt even kracht bij te zetten deze idd wat matige actie, maar wederom was er slechts één persoon die reageerde.
Grappig, ik had juist het omgekeerde en kwam daarom ook met die fixatie. Dat komt niet uit de lucht vallen. Als je zelfs al zo ver gaat om een post van twee jaar geleden terug te halen...
En ik zie ook geen steekjes onder water de laatste tijd. Geef eens een voorbeeld van de laatste dagen.

En als jij of iemand anders onzin praat imo, dan reageer ik daarop. Daar is het een forum voor. Dat doen mensen bij mij ook, en terecht.
Ik neem aan dat je daarom ook af en toe van die belachelijke posts plaatst, om reactie uit te lokken.
Ik wil ook wel niet reageren hoor, maar dan wordt het waarschijnlijk alleen maar treuriger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ue fed 38 fed 26
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
40-30 hark binnen aub
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Zeker, maar ik word een beetje gek van dat continue gereageer op iedere post van mij, en die constate steekjes onder water. Om dat punt even kracht bij te zetten deze idd wat matige actie, maar wederom was er slechts één persoon die reageerde.
Grappig, ik had juist het omgekeerde en kwam daarom ook met die fixatie. Dat komt niet uit de lucht vallen. Als je zelfs al zo ver gaat om een post van twee jaar geleden terug te halen...
En ik zie ook geen steekjes onder water de laatste tijd. Geef eens een voorbeeld van de laatste dagen.

En als jij of iemand anders onzin praat imo, dan reageer ik daarop. Daar is het een forum voor. Dat doen mensen bij mij ook, en terecht.
Ik neem aan dat je daarom ook af en toe van die belachelijke posts plaatst, om reactie uit te lokken.
Ik wil ook wel niet reageren hoor, maar dan wordt het waarschijnlijk alleen maar treuriger.

Ik kwam er eigenlijk op toen ik zojuist het CTM topic aan het doorbladeren was en deze post (<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=731509#p731509">viewtopic.php?p=731509#p731509</a><!-- l -->) uit het niets zag opduiken. Ik had behalve mijn voorspelling niets in dat topic gezet, dus ik zou in dit geval niet weten op welke belachelijke post van mij je reageerde. En dat is wel precies wat ik bedoel met steekjes onder water.
Of wil je nu stellen dat je met "één iemand" niet mij bedoelde?
Reply


Forum Jump: