The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Djoko duidelijk de betere in de rally....gewoon alles op de backhand van Fed en dan maar wachten op die onvermijdelijke fout en af entoe dat gaatje aan de forehand kant benutten :8:
Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Reply
Zo, dat is lekker zeg. :razz:
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Zeker, maar ik word een beetje gek van dat continue gereageer op iedere post van mij, en die constate steekjes onder water. Om dat punt even kracht bij te zetten deze idd wat matige actie, maar wederom was er slechts één persoon die reageerde.
Grappig, ik had juist het omgekeerde en kwam daarom ook met die fixatie. Dat komt niet uit de lucht vallen. Als je zelfs al zo ver gaat om een post van twee jaar geleden terug te halen...
En ik zie ook geen steekjes onder water de laatste tijd. Geef eens een voorbeeld van de laatste dagen.

En als jij of iemand anders onzin praat imo, dan reageer ik daarop. Daar is het een forum voor. Dat doen mensen bij mij ook, en terecht.
Ik neem aan dat je daarom ook af en toe van die belachelijke posts plaatst, om reactie uit te lokken.
Ik wil ook wel niet reageren hoor, maar dan wordt het waarschijnlijk alleen maar treuriger.

Ik kwam er eigenlijk op toen ik zojuist het CTM topic aan het doorbladeren was en deze post (<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=731509#p731509">viewtopic.php?p=731509#p731509</a><!-- l -->) uit het niets zag opduiken. Ik had behalve mijn voorspelling niets in dat topic gezet, dus ik zou in dit geval niet weten op welke belachelijke post van mij je reageerde. En dat is wel precies wat ik bedoel met steekjes onder water.
Of wil je nu stellen dat je met "één iemand" niet mij bedoelde?
Uiteraard bedoelde ik jou daarmee, aangezien Millot al een tijd een discussiepunt tussen ons is. Zo laat jij het ook regelmatig uiterst enthousiast weten als hij gewonnen heeft. Dat is dan ook een steek onder water in jouw terminologie, al zie ik dat niet zo. Jij zag het ooit in hem, toen een hele tijd niet, en nu weer wel en ik zie het niet in hem. Dat is voortgevloeid uit een nette, goede gevoerde discussie. Mocht ie het maken, mag je dat voor m'n voeten gooien. Net als dat ik het jou voor de voeten heb gegooid dat Ferrer top 10 gehaald heeft en ook als Wawrinka top 10 haalt. En jij mij dat Youzhny top 10 haalde. Dat kun je als steken onder water zien, ik niet. Ik vind dat een verlengde van een eerdere discussie.

Maar als je dat niet meer wilt, prima, dan doe ik het niet meer. Ik wil het ook niet op m'n geweten hebben dat jij straks louter uitdagende posts hier plaatst.

BTW, in dat bewuste topic hebben anderen het ook over de overschatte Millot, maar daar reageer je niet op. Dat sterkt me in wat ik zeg over fixatie, en maakt jouw verwijt van constant op jou reageren ook een beetje pot verwijt de ketel.

Je begrijpt (of wil niet begrijpen) weinig van wat ik bedoel. Andere maken het niet persoonlijk, jij wel, en dat is juist die steek die ik bedoel. Daarbij, ik heb al in tijden niets meer over Millot gepost, zowel in goede als in slechte tijden. Vandaar dat ik het een beetje zoeken van je vond.

Maargoed, maak er vooral niet meer van dan het is, het was een enigszins flauw en gemeen (maar ook geslaagd) grapje, meer niet.
Reply
Overdune Wrote:
centre court Wrote:
Overdune Wrote:Meest ideale scenario:

Ferrer-Murray
Djoko-Fed

Murray-Djoko

Djoko

Notworthy [-o<

So far so good CC!
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Zeker, maar ik word een beetje gek van dat continue gereageer op iedere post van mij, en die constate steekjes onder water. Om dat punt even kracht bij te zetten deze idd wat matige actie, maar wederom was er slechts één persoon die reageerde.
Grappig, ik had juist het omgekeerde en kwam daarom ook met die fixatie. Dat komt niet uit de lucht vallen. Als je zelfs al zo ver gaat om een post van twee jaar geleden terug te halen...
En ik zie ook geen steekjes onder water de laatste tijd. Geef eens een voorbeeld van de laatste dagen.

En als jij of iemand anders onzin praat imo, dan reageer ik daarop. Daar is het een forum voor. Dat doen mensen bij mij ook, en terecht.
Ik neem aan dat je daarom ook af en toe van die belachelijke posts plaatst, om reactie uit te lokken.
Ik wil ook wel niet reageren hoor, maar dan wordt het waarschijnlijk alleen maar treuriger.

Ik kwam er eigenlijk op toen ik zojuist het CTM topic aan het doorbladeren was en deze post (<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=731509#p731509">viewtopic.php?p=731509#p731509</a><!-- l -->) uit het niets zag opduiken. Ik had behalve mijn voorspelling niets in dat topic gezet, dus ik zou in dit geval niet weten op welke belachelijke post van mij je reageerde. En dat is wel precies wat ik bedoel met steekjes onder water.
Of wil je nu stellen dat je met "één iemand" niet mij bedoelde?
Uiteraard bedoelde ik jou daarmee, aangezien Millot al een tijd een discussiepunt tussen ons is. Zo laat jij het ook regelmatig uiterst enthousiast weten als hij gewonnen heeft. Dat is dan ook een steek onder water in jouw terminologie, al zie ik dat niet zo. Jij zag het ooit in hem, toen een hele tijd niet, en nu weer wel en ik zie het niet in hem. Dat is voortgevloeid uit een nette, goede gevoerde discussie. Mocht ie het maken, mag je dat voor m'n voeten gooien. Net als dat ik het jou voor de voeten heb gegooid dat Ferrer top 10 gehaald heeft en ook als Wawrinka top 10 haalt. En jij mij dat Youzhny top 10 haalde. Dat kun je als steken onder water zien, ik niet. Ik vind dat een verlengde van een eerdere discussie.

Maar als je dat niet meer wilt, prima, dan doe ik het niet meer. Ik wil het ook niet op m'n geweten hebben dat jij straks louter uitdagende posts hier plaatst.

BTW, in dat bewuste topic hebben anderen het ook over de overschatte Millot, maar daar reageer je niet op. Dat sterkt me in wat ik zeg over fixatie, en maakt jouw verwijt van constant op jou reageren ook een beetje pot verwijt de ketel.

Je begrijpt (of wil niet begrijpen) weinig van wat ik bedoel. Andere maken het niet persoonlijk, jij wel, en dat is juist die steek die ik bedoel. Daarbij, ik heb al in tijden niets meer over Millot gepost, zowel in goede als in slechte tijden. Vandaar dat ik het een beetje zoeken van je vond.

Maargoed, maak er vooral niet meer van dan het is, het was een enigszins flauw en gemeen (maar ook geslaagd) grapje, meer niet.
Dan begrijp ik het idd niet, want ik zie niet in waar ik persoonlijke dingen erbij haal of vervelend op de man speel. Ik richt mijn reacties tot jou, maar dat lijkt me inherent aan een forum met quote-functie.
Los daarvan gaat het mij niet alleen om het posten hier, en datzelfde heb jij volgens mij ook.

En als ik zeg dat het geen zoeken is, geloof je me dan? Zoeken zou ik een opmerking compleet uit het niets vinden, en dat was het volgens mij niet. Nogmaals, als je een discussie aangaat en daarin bepaalde uitspraken doet, vind ik dat je daar later iemand op aan kunt spreken. En volgens mij vind jij dat ook want je doet het zelf ook. En dat vind ik dus prima.

Ik zal er niet meer van maken dacht het is, maar het leek mij meer dan alleen maar een (gefrustreerd) grapje. Zeker die opmerking daarna.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:
Overdune Wrote:
centre court Wrote:
Overdune Wrote:Meest ideale scenario:

Ferrer-Murray
Djoko-Fed

Murray-Djoko

Djoko

Notworthy [-o<

So far so good CC!

[-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En dan die Djoko. Wat een baas! Notworthy

Djoko def. Murray please. Al gun ik 't Murray ook dat ie een GS wint. Hij heeft me op GS's al heel wat punten gebracht!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo belangrijk dat Federer hier eruit vliegt. Anders sta ik op een straatlengte achter na de AO.
Uiteraard Federer wel overwogen, maar op basis van de verwachting dat hij veel gekozen zou zijn, heb ik hem niet genomen. Plus het feit dat hij op GS het afgelopen jaar niet meer zo onaantastbaar was dan daarvoor. Plus het feit dat Murray / Djoko in hun talent / prijs verhouding gewoon heel aantrekkelijk waren.

Helaas waren de alternatieven die ik voor Federer koos, zeer matig. Een aantal q's en Stepanek, Andreev, ging nog wel qua prijs kwaliteit verhouding. Maar vooral Gasquet, Nalbandian en Roddick was zwaar teleurstellend. Uiteindelijk red ik het nog altijd niet met de alternatieven voor Federer, die 720 punten. Maar als ik Fed had genomen, had ik Djoko waarschijnlijk niet genomen, dus voor de totaalscore wel beter.
Reply
Quizvraag:
Wat is het best mogelijke team voor deze AO?
(onderwijl zal ik hem even berekenen)
Reply
ferrer, murray, djoko, berankis, dolgopolov, nishikori, mahut, muller, wawrinka, sweeting

uit mijn hoofd trouwens.
ik mis waarschijnlijk nog wel iets.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maximale score 4250, op diverse manieren te behalen vwb de laatste 180 punten, maar met iig deze mannen:

Code:
A. Dolgopolov    928    360    2,577777778
T. Robredo    915    180    5,083333333
S. Wawrinka (19)    1855    360    5,152777778
D. Ferrer (7)    3735    720    5,1875
N. Djokovic (3)    6240    1200    5,2
N. Mahut (q)    424    70    6,057142857
R. Berankis    589    90    6,544444444
K. Nishikori    599    90    6,655555556
G. Muller (q)    466    70    6,657142857
R. Sweeting (q)    486    70    6,942857143
G. Dimitrov (q)    518    70    7,4
B. Kavcic (q)    552    70    7,885714286
A. Murray (5)    5760    720    8
Reply
Ik miste dus Robredo, Dimitrov en Kavcic nog.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Robredo, Dimitrov en Kavcic miste je nog. Netjes. Toch wel weer heel veel q's!

Voor de chauvinisten: de meest voordelige aanvulling om tot die 4250 te komen:

Code:
A. Dolgopolov    928    360    2,577777778
T. Robredo    915    180    5,083333333
S. Wawrinka (19)    1855    360    5,152777778
D. Ferrer (7)    3735    720    5,1875
N. Djokovic (3)    6240    1200    5,2
N. Mahut (q)    424    70    6,057142857
R. Berankis    589    90    6,544444444
K. Nishikori    599    90    6,655555556
G. Muller (q)    466    70    6,657142857
R. Sweeting (q)    486    70    6,942857143
G. Dimitrov (q)    518    70    7,4
B. Kavcic (q)    552    70    7,885714286
A. Murray (5)    5760    720    8
B. Paire (wc)    366    45    8,133333333
R. Haase    803    90    8,922222222
M. Russell    547    45    12,15555556

Je komt dan tot:

budget punten
24783 4250
Reply
Dolgo klopt niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Dolgo klopt niet.

Icon_question wat niet Icon_question
Reply
zijn rendement.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kijk, dit beperkt de schade nog enigszins! Wat een ontzettend goede partij van Djokovic zeg... Ook mentaal vond ik hem dit keer erg sterk!

Nu Murray eruit, en Djokovic winnen van Ferrer, dan valt het allemaal nog wel wat mee...

PS: Gaat dit gezeur tussen Ad Wim en nog een aantal altijd zo? Jemig wat een onzin, kan daar ook een apart topic voor gemaakt worden? :-&
Reply
Ja Roos, dat gaat altijd zo. Maar is niet erg toch?
Reply
Ach erg is een groot woord, maar lastig is het wel.
Als je thuiskomt en ff op het forum wil kijken voor leuke posts, en je continu van die lange verhalen ziet die nouja dus nergens over gaan...
Maar goed, ik begrijp dat dit altijd zo gaat bij dit spel, dus daar heb ik me als nieuwkomer maar bij neer te leggenWink
Reply
O ja, feli aan de mensen met Djoko (en dagje vooral degenen zonder Federer). Erg mooie pick, ik zag hem niet tot dit in staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:O ja, feli aan de mensen met Djoko (en dagje vooral degenen zonder Federer). Erg mooie pick, ik zag hem niet tot dit in staat.
Dank je :wink:
Reply
Roos Wrote:Ach erg is een groot woord, maar lastig is het wel.
Als je thuiskomt en ff op het forum wil kijken voor leuke posts, en je continu van die lange verhalen ziet die nouja dus nergens over gaan...
Maar goed, ik begrijp dat dit altijd zo gaat bij dit spel, dus daar heb ik me als nieuwkomer maar bij neer te leggenWink
Tja, als je dat bedoelt dan heb je volgens mij meer hinder van 10 posts per punt dan over een paar posts over dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hinder, hinder... Naja laat maar, ik snap geloof ik al hoe het wereldje hier bij sommige in elkaar steekt :wink:
Reply
buurs Wrote:zijn rendement.

A. Dolgopolov 928 360 2,577777778

Hij kost 928, voor 360 punten is dat 2,578 euro per punt. Klopt toch als een bus of zie ik iets over het hoofd?
Reply
Ik zie het al.

Jij berekent het rendement anders dan ik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hehe Roos, hoewel het misschien soms zo lijkt, hebben we in werkelijk totaal geen hekel aan elkaar hier hoor. Als er meetings of weekenden weg zijn is is het super gezellig. Dat zaken soms online wat anders over komen dan wellicht de bedoeling was blijkt bijvoorbeeld vandaag wel weer, maar dat is waarschijnlijk voor de argeloze lezer een stuk schokkender dan voor de personen over wie het gaat.

En ja, soms ben je wel eens in een iets minder humeur, zoals ik vandaag, dan krijg je dit soort dingen.
Reply
Kun je dat op meerdere manieren doen dan? En klopt dan alleen Dolgo niet bij Tamp als jullie verschillende manieren hebben?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Kun je dat op meerdere manieren doen dan? En klopt dan alleen Dolgo niet bij Tamp als jullie verschillende manieren hebben?

Dolgo viel mij als eerste op.
Bij de rest heb ik ook andere uitkomsten, maar kom wel tot dezelfde spelers.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Hehe Roos, hoewel het misschien soms zo lijkt, hebben we in werkelijk totaal geen hekel aan elkaar hier hoor. Als er meetings of weekenden weg zijn is is het super gezellig. Dat zaken soms online wat anders over komen dan wellicht de bedoeling was blijkt bijvoorbeeld vandaag wel weer, maar dat is waarschijnlijk voor de argeloze lezer een stuk schokkender dan voor de personen over wie het gaat.

En ja, soms ben je wel eens in een iets minder humeur, zoals ik vandaag, dan krijg je dit soort dingen.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Zelfs Buurs is live de slechtste niet.

En de een houdt nu eenmaal van pittig discussiëren, waar de ander dat al snel in het verkeerde keelgat schiet. Maar we kennen elkaar lang genoeg om elkaar te begrijpen en er wordt zelden echt vervelend op de man gespeeld. Het loopt wel eens uit de hand, maar over het algemeen wordt er respectvol met elkaar gediscussieerd hier. Ook al vallen er wel eens harde woorden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, Ad :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: