The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
6-1!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
GVD ! Daar gaat mijn geld, mijn LTM punten en mijn FTM schade beperking. En dat allemaal in 1 partij. Wat een grafzooi!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
come on!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli mensen met Murray. Nu maar hopen dat Djoko de finale gaat winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Met pijn en moeite deze pot. Heerlijke finale. Ik vind Djoko wel ruim favoriet. Voor FTM moet ie ook gewoon winnen dus dit is prima.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hehe die Murray is ook echt dom Undecided

Op SP tegen in de tweede set wist Murray niet dat het SP was :lol:
Reply
Chapeau Andy!!
Nu de finale tegen Djokovic...Meer kans als vorig jaar in ieder geval!
Reply
Netjes Murray!
Reply
Ik moet me nu wel inhouden met deze finaleplaats voor Murray...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
FInale is wel mega belangrijk zeg! Dat scheelt meer dan 30 plaatsen op de ranking. Bij winst sta ik randje top 20. Bij verlies rond plek 53 :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
omg, ik verdien zojuist even € 50.000 voor een klant Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:omg, ik verdien zojuist even € 50.000 voor een klant Hakkuh

Omdat je hem op 3-1 in sets voor Murray hebt laten inzetten? Anders mis ik de noodzaak dat je dit hier meldt. En zelf heb je er dus niets aan begrijp ik?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Overdune Wrote:
centre court Wrote:
Overdune Wrote:Meest ideale scenario:

Ferrer-Murray
Djoko-Fed

Murray-Djoko

Djoko

Notworthy [-o<

So far so good CC!
Reply
Wij hebben er de afgelopen uren ervoor gezorgd dat onze klant 2000€ armer is...en het mooiste is: we hebben er niks voor hoeven doen!
Reply
:Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Ik moet me nu wel inhouden met deze finaleplaats voor Murray...

Hehe je hoeft je pas in te houden als Murray zou winnen, maar volgens mij acht jij die kans ook niet groot.
Reply
Murray won wel de laatste drie wedstrijden tegen Djokovic....Nadat hij de eerste vier verloren had van Novak.
Ik vond Federer niet sterk (zojuist even gekeken) waardoor iedereen nu onder indruk is van Djokovic.

Mijn vertrouwen in een zege van Murray is weer gegroeid!
Reply
Ik heb van beide wedstrijden het overgrote gedeelte gezien en Djoko maakte meer indruk op me.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ik heb van beide wedstrijden het overgrote gedeelte gezien en Djoko maakte meer indruk op me.

Djoko sloeg alles op de backhand van Federer en daarmee sloeg the choker ongeveer 30 ue mee.
Murray heeft wel een goede backhand.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik moet me nu wel inhouden met deze finaleplaats voor Murray...

Hehe je hoeft je pas in te houden als Murray zou winnen, maar volgens mij acht jij die kans ook niet groot.
Ik denk dat ik begrijp wat jij bedoelt, maar ik had over eerdere uitspraken over Murray aan het begin van het toernooi...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uitspraken van mij?
Reply
Ja, vandaar dat ik me moest inhouden. Ik zal ze je dan ook niet voor de voeten gooien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zit te zoeken, maar uitspraken van mezelf gaan me blijkbaar lastiger af. Kan niets vinden waar ik nu eventueel op terug zou moeten komen, behalve dat ik de niet gespeelde partij tussen Baghdatis en Murray als lastig inschatte vooraf.
Reply
Uit m'n hoofd: volgens mij lachte je om voorspellingen met Murray in de finale en zag je hem hier zeker niet toe in staat. Begin van dit topic volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeer belangrijke finale. Djoko mag dan wel in 'vorm' zijn, denk dat zijn spel counterpuncher Murray wel ligt. Dit wordt ontzettend belangrijk voor FTM.
Reply
Wanneer Murray wint kunnen wij inpakken voor dit jaar Scholten! :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat zeker. Baal echt van Nadal. Ik had veel rendabele spelers (Robredo, Waw, Djoko, Mahut etc.) maar heb geen voorsprong kunnen opbouwen omdat Nadal relatief duur was. Paar duizend meer dan de andere toppers, dus dan kun je nog verder zo'n goed team hebben, maar dan ben je alsnog de sjaak.
Reply
Scholten! Wrote:Zeer belangrijke finale. Djoko mag dan wel in 'vorm' zijn, denk dat zijn spel counterpuncher Murray wel ligt. Dit wordt ontzettend belangrijk voor FTM.

Voor de managers die beide finalisten hebben of beide niet hebben is het niet zo heel spannend meer nu. Voor de managers met 1 troef over gaat 't echt om 800 punten erbij óf 800 punten erbij voor een hoop concurrenten. 1600 punten verschil dus.
Even een opsomming van de wat bekendere managers:

Djoko: Haggie, Scholten, Stille, Player, Woerdie
Murray: Buurs, Arco, Ad, Omyaca, The Great Falcon, Kooltje

Sowieso is Djoko minder gekozen en ook als ik dit lijstje zie moet ik volledig voor Baak en dus Djoko zijn. Komt bij dat dan direct wat concurrenten op achterstand komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vergeer wint voor de verandering het rolstoeltoernooi door met 6-0 6-0 de finale te winnen van de nummer 2 geplaatst. Ongelofelijk hoe groot haar overwicht nog steeds is.
Reply
Mac Wrote:Vergeer wint voor de verandering het rolstoeltoernooi door met 6-0 6-0 de finale te winnen van de nummer 2 geplaatst. Ongelofelijk hoe groot haar overwicht nog steeds is.

Is zij nou zo goed of is de rest zo slecht?
Reply


Forum Jump: