15-02-2011, 09:22 AM
Ook leuk deze week; Top 5 kiest niet voor Cilic, nr. 6 t/m 10 echter wel! :-({|=
Blue White Army!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Memphis/BA/Marseille
|
15-02-2011, 09:22 AM
Ook leuk deze week; Top 5 kiest niet voor Cilic, nr. 6 t/m 10 echter wel! :-({|=
Blue White Army!
15-02-2011, 12:12 PM
buurs Wrote:dat klopt niet cc.Dat klopt dus wel ![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
15-02-2011, 12:17 PM
Verdasco-Raonic staat wel op livescore.com voor vandaag 17:00, maar de OOP van atptennis geeft hem niet op.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/posting/2011/402/op.pdf">http://www.atpworldtour.com/posting/2011/402/op.pdf</a><!-- m --> Normaliter betekent dat dat livescore hem er gewoon heeft bijgezet omdat ze alle wedstrijden die ze 'in het vizier' hebben, graag alvast op hun site hebben (denk ik).
15-02-2011, 12:18 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:dat klopt niet cc.Dat klopt dus wel hahahahahaha, nu zet je jezelf wel erg voor schut. Valt dit ook onder tenniskennis? Ze spelen pas in de nacht van woensdag op donderdag, pipo! ![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-02-2011, 12:19 PM
Ad Wim Wrote:Nou Tsonga tegen Paire, das toch niet aan de bakbuurs Wrote:dat klopt niet cc.Dat klopt dus wel ![]() En Raonic Verdasco is naar mijn informatie morgenavond om dezelfde tijd als Roddick vandaag speelt volgens de website.
15-02-2011, 12:20 PM
_Tampie Wrote:Verdasco-Raonic staat wel op livescore.com voor vandaag 17:00, maar de OOP van atptennis geeft hem niet op. Natuurlijk. Blijkbaar kan Ad niet logisch nadenken. Verdasco - Raonic is natuurlijk een cc-wedstrijd. Fish op die tijd ook gepland, dus 1 van de 2 is sowieso niet juist....wat een clown is het ook. ![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-02-2011, 12:21 PM
Waar is Ad nu?
15-02-2011, 12:22 PM
Wat denken jullie? 2x Nederlandse overwinning zometeen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
15-02-2011, 12:26 PM
Haggie Wrote:Wat denken jullie? 2x Nederlandse overwinning zometeen?Ik denk dat Schoorel wint en dat Haase verliest van Seppi.
15-02-2011, 12:31 PM
Zou Haase indoor Seppi niet kunnen pakken? Was Bergamo ook indoor?
15-02-2011, 12:32 PM
Ik ga voor 2 Nederlandse overwinningen
Jammer dat er geen stream is voor Haase
15-02-2011, 12:35 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:dat klopt niet cc.Dat klopt dus wel Prachtig weer dit :eten: \ ![]()
Seppi komt vanuit Italie naar de Challenger overwinning, Haase heeft een week gehad om zich voor te bereiden.
buurs Wrote:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:dat klopt niet cc.Dat klopt dus wel Waarom reageer je hier nu voor de 2e op? Zeg maar mij eens wat je denkt over Schoorel en Haase?
15-02-2011, 12:40 PM
Haggie Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:dat klopt niet cc.Dat klopt dus wel Haase en Schoorel gaan beide winnen! Ben ik van overtuigd!
15-02-2011, 12:42 PM
buurs Wrote:Haggie Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:dat klopt niet cc.Dat klopt dus wel Zou mooi zijn voor t Nederlandse tennis. De bet stond al eventjes geleden. Gelukkig ist opt forum nu ook 3-1 (inclusief mijzelf) voor de Dutchies!
15-02-2011, 12:44 PM
Wel balen trouwens dat Dimitrov 115 punten wom en Tursu 113. Gebeurd natuurlijk wel vaker maar gooit toch wat extra zout in de wonden haha.
Dubbel leek snel beslist te zijn in Marseille maar tweede set duurt toch wat langer... Verwacht dat Haase rond 12:30 begint.
15-02-2011, 12:45 PM
kooltje Wrote:Wel balen trouwens dat Dimitrov 115 punten wom en Tursu 113. Gebeurd natuurlijk wel vaker maar gooit toch wat extra zout in de wonden haha. Gelukkig wordt er geen volledige 3e set meer gespeeld.
15-02-2011, 12:48 PM
Yep Schoorel 12:00
15-02-2011, 12:51 PM
buurs Wrote:Jij zegt dat het niet klopt, maar Haase en Schoorel spelen wel degelijk tegelijk om 12 uur vandaag.Ad Wim Wrote:buurs Wrote:dat klopt niet cc.Dat klopt dus wel
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
15-02-2011, 12:51 PM
Ik denk dat Schoorel het niet gaat redden, Haase wel.
15-02-2011, 12:52 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Jij zegt dat het niet klopt, maar Haase en Schoorel spelen wel degelijk tegelijk om 12 uur vandaag.Ad Wim Wrote:buurs Wrote:dat klopt niet cc.Dat klopt dus wel Nu probeer je je er ook nog onderuit te lullen :lol: Typisch Ad....iedereen heeft het over Verdasco - Raonic. Dat weet jij ook.
15-02-2011, 12:52 PM
Zucht, weer de helft van mn budget vergeten te gebruiken......
Jammer van de drukke maandagavonden ![]()
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
15-02-2011, 12:53 PM
buurs Wrote:Ik niet. Jij reageert op de post van CC en zegt dat ie niet klopt. Het bovenste klopt dus wel. Jammer joh.Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Jij zegt dat het niet klopt, maar Haase en Schoorel spelen wel degelijk tegelijk om 12 uur vandaag.Ad Wim Wrote:buurs Wrote:dat klopt niet cc.Dat klopt dus wel Niet iedereen kan zich zo verlagen tot jouw niveau... Denk je nou echt dat ik niet snap dat die wedstrijden die op livescore.com staan vaak niet kloppen en dat Verdasco-Raonic vandaag nog niet is?!
15-02-2011, 12:56 PM
Mooi...Dubbel toch nog snel klaar...Kan Haase ook de baan op...
15-02-2011, 01:03 PM
Kamke deed het niet eens heel slecht op vorige week na.
Won de eerste twee sets van Kohl op de AO. Won de eerste set van Ferrer en verloor de tweede in een TB. Won de eerste set van Stepanek. Verloor deze partijen wel allemaal dus lijkt conditioneel niet ijzersterk op de uitslagen afgaande.
15-02-2011, 01:11 PM
kooltje Wrote:Kamke deed het niet eens heel slecht op vorige week na. Inderdaad, ik proef hier en daar wat onderschatting van Kamke. Was toch nieuwkomer van het jaar en staat niet voor niets top 70. Schoorel is nog groen op ATP niveau en duidelijk de underdog imo, uiteraard hoop ik op een 'stunt' (het is wel een verrassing, maar echt een stunt ook weer niet als Thomas wint). Haase - Seppi zet ik mijn geld op Haase omwille van zijn vorm en redelijk goede indoorspel. Seppi kan ook wel aardig meekomen indoor, maar Haase laat zien op de belangrijke momenten het goed op een rijtje te hebben en pakt de zege.
15-02-2011, 01:11 PM
Haase zelfs nog eerder begonnen dan Schoorel.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|