16-02-2011, 03:28 PM
ERV pakt de eerste set...clement kwam er wel wat beter in op het einde maar lijkt niks te worden...
Voordeel is dat Jo dan snel de baan op kan!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Memphis/BA/Marseille
|
16-02-2011, 03:28 PM
ERV pakt de eerste set...clement kwam er wel wat beter in op het einde maar lijkt niks te worden...
16-02-2011, 03:32 PM
Ad Wim Wrote:Gulbis staat veel te hoog voor wat ie eigenlijk kan en presteert. Is een journeyman met af en toe een leuke piek. Staat veel te hoog voor wat hij kan... ![]() Die kerel heeft het talent van een top 10 speler man.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
16-02-2011, 03:33 PM
Qua talent wel, maar daar lopen er meer van rond. Mentaal nog een grotere drol dan Gasquet...
16-02-2011, 03:44 PM
Ja, Kim heeft ook het talent van een top 10-speler, maar hoe lang blijf je een talent? Vorig jaar kwam het er een paar weken uit, maar daarna was het weer helemaal niks.
Ik geloof niet dat hij nog ooit top 10 gaat halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-02-2011, 03:45 PM
Vind je? Kim heeft imo totaal geen talent, waar Gulbis dat wel heeft. Gulbis zie ik al een Soderling, lang komt het er niet uit maar als het eenmaal op z'n plaats valt staat hij jaren achtereen top-10.
16-02-2011, 03:48 PM
Dat van Kim was natuurlijk een ridiculiserend voorbeeld, maar er zijn wel legio gasten in de huidige top 100 die voldoende talent hebben om iig top 20 te staan. Maar zoals je zegt, er komt zoveel meer bij kijken dan alleen maar een bal goed kunnen slaan. Tennis is mentaal de zwaarste sport, en daarop wordt bepaald of iemand doorbreekt of niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-02-2011, 03:53 PM
Golf zou ik mentaal nog zwaarder willen noemen, maar tennis inderdaad een mooie tweede. En idd, er zijn er maar zat.
16-02-2011, 03:54 PM
Ad Wim Wrote:Dat van Kim was natuurlijk een ridiculiserend voorbeeld, maar er zijn wel legio gasten in de huidige top 100 die voldoende talent hebben om iig top 20 te staan. Maar zoals je zegt, er komt zoveel meer bij kijken dan alleen maar een bal goed kunnen slaan. Tennis is mentaal de zwaarste sport, en daarop wordt bepaald of iemand doorbreekt of niet.Nou mentaal de zwaarste sport kun jij niet zeggen achter je toetsenbord vandaan, maar er komt inderdaad veel meer bij kijken.
16-02-2011, 03:56 PM
mindlight Wrote:Golf zou ik mentaal nog zwaarder willen noemen, maar tennis inderdaad een mooie tweede. En idd, er zijn er maar zat.Ik heb te weinig kaas gegeten van golf om er echt over te oordelen, maar het feit dat je direct tegen een tegenstander speelt en elk punt weer met volle concentratie moet spelen, deed me die uitspraak doen. Ik heb het ook veel gehoord over de jaren.
16-02-2011, 03:57 PM
kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:Dat van Kim was natuurlijk een ridiculiserend voorbeeld, maar er zijn wel legio gasten in de huidige top 100 die voldoende talent hebben om iig top 20 te staan. Maar zoals je zegt, er komt zoveel meer bij kijken dan alleen maar een bal goed kunnen slaan. Tennis is mentaal de zwaarste sport, en daarop wordt bepaald of iemand doorbreekt of niet.Nou mentaal de zwaarste sport kun jij niet zeggen achter je toetsenbord vandaan, maar er komt inderdaad veel meer bij kijken. Volgens mij hebben we allemaal wel eens een racket vastgehad Kooltje...
16-02-2011, 03:57 PM
kooltje Wrote:Ik heb vroeger een aardig balletje geslagen, dus ik kan er wel iets over zeggen. Bovendien kun je dat volgens mij best inschatten/bepalen van achter je toetsenbord vandaan.Ad Wim Wrote:Dat van Kim was natuurlijk een ridiculiserend voorbeeld, maar er zijn wel legio gasten in de huidige top 100 die voldoende talent hebben om iig top 20 te staan. Maar zoals je zegt, er komt zoveel meer bij kijken dan alleen maar een bal goed kunnen slaan. Tennis is mentaal de zwaarste sport, en daarop wordt bepaald of iemand doorbreekt of niet.Nou mentaal de zwaarste sport kun jij niet zeggen achter je toetsenbord vandaan, maar er komt inderdaad veel meer bij kijken.
16-02-2011, 04:05 PM
Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Ik heb vroeger een aardig balletje geslagen, dus ik kan er wel iets over zeggen. Bovendien kun je dat volgens mij best inschatten/bepalen van achter je toetsenbord vandaan.Ad Wim Wrote:Dat van Kim was natuurlijk een ridiculiserend voorbeeld, maar er zijn wel legio gasten in de huidige top 100 die voldoende talent hebben om iig top 20 te staan. Maar zoals je zegt, er komt zoveel meer bij kijken dan alleen maar een bal goed kunnen slaan. Tennis is mentaal de zwaarste sport, en daarop wordt bepaald of iemand doorbreekt of niet.Nou mentaal de zwaarste sport kun jij niet zeggen achter je toetsenbord vandaan, maar er komt inderdaad veel meer bij kijken. Tja...Maar echt bepalen wat mentaal het zwaartste is kan ik niet. Triathlon zit je uren en uren alleen te trainen... Voetbal wordt je bij uitwedstrijden volledig met de grond gelijkgemaakt keer op keer... Darten is alleen maar mentaal...Dat pijltje gooien kunnen ze allemaal... Snowboarden waar je je op 1 dag soms wel 10x moet afdalen en dus 10x moet pieken in een paar uur... Dit zijn slechts enkele voorbeelden...Zal ook van de persoon afhangen waar iemand mentaal wel goed mee om kan gaan en waarmee niet.
16-02-2011, 04:07 PM
Tja, het echt bepalen kan dan niemand, want niemand heeft al die sporten op hoog niveau gedaan.
16-02-2011, 04:08 PM
Ik vind FTM volgen mentaal het zwaarst. Elke keer die teleurstellingen weg moeten werken en je dan weer voor een nieuwe partij proberen klaar te stomen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
16-02-2011, 04:11 PM
Ad Wim Wrote:Tja, het echt bepalen kan dan niemand, want niemand heeft al die sporten op hoog niveau gedaan.Inderdaad... Tennis kan ook heerlijk zijn mentaal als je van reizen houdt...Als je beter gaat spelen...Je stijgt op de wr....Maar ook als je verliest kun je het de volgende week alweer herstellen. Ach laten we maar gaan genieten van Jo...Hopen dat hij net zo snel klaar is als gisteren.
16-02-2011, 04:11 PM
Darten is inderdaad mentaal, maar je moet al een mental retard zijn om überhaupt te overwegen dat voor een camera "professioneel" te gaan doen....
16-02-2011, 04:13 PM
mindlight Wrote:Darten is inderdaad mentaal, maar je moet al een mental retard zijn om überhaupt te overwegen dat voor een camera "professioneel" te gaan doen....Je zou willen dat je het kon...
16-02-2011, 04:15 PM
Nou, nee hoor. Want dan zou je daar eigenlijk nog moeten gaan staan ook, terwijl je dat helemaal niet wilt!
16-02-2011, 04:16 PM
Hup Stako! Lastige opponent indoor, zeker als ie z'n 1e ronde overleeft.
16-02-2011, 04:17 PM
Ad Wim Wrote:Nou, nee hoor. Want dan zou je daar eigenlijk nog moeten gaan staan ook, terwijl je dat helemaal niet wilt!En dat is mentaal heeeel zwaar
16-02-2011, 04:19 PM
Stak 12x gekozen en Jo "maar" 27x....Let's go Jo!
16-02-2011, 04:54 PM
Als je dat bedoelt met mentaal zwaar ben ik het met je eens Kooltje. Elke keer zo'n naar bier stinkende zaal met 5000 drinkende debielen in om daar je pijltjes te werpen is natuurlijk een horrorscenario. Mentaal zou mij dat opbreken.
16-02-2011, 05:09 PM
Super Stakkie!
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
16-02-2011, 05:10 PM
=D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
16-02-2011, 05:10 PM
Viper-500 is echt de grootste gloryhunter van het forum. Die komt alleen effe wat posten als iemand een set heeft gewonnen. Wat een grap !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
16-02-2011, 05:11 PM
Lekker Stak! :8:
16-02-2011, 05:12 PM
Boem, Stako!
Tanken maar, Jo.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|