16-02-2011, 06:12 PM
Direct BP voor Serra
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Memphis/BA/Marseille
|
16-02-2011, 06:12 PM
Direct BP voor Serra
16-02-2011, 06:13 PM
:x Break voor Serra...Lekker begin Xavier
16-02-2011, 06:14 PM
En de break. Op black list staan al Gasquet (al meer dan half jaar) en Andreev. Deze week is daar Karlovic bijgekomen en het is de laatste kans voor Malisse. Zo niet dan komt hij ook op de black list :eeeek:
16-02-2011, 06:14 PM
GSM Jo!
Volgende ronde zal lastiger zijn...
16-02-2011, 06:15 PM
Begin nou eens met Murray...
16-02-2011, 06:16 PM
Die haalt iig nog wel eens een GS-finale, al denk ik nu helemaal dat je dat gewoon negeert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-02-2011, 06:16 PM
Malisse breakt meteen terug...
Best belangrijk eigenlijk want maar 22x gekozen... :eeeek:
16-02-2011, 06:18 PM
mindlight Wrote:Begin nou eens met Murray... Nee die nog niet definitief. Ik had hem verdorie tot een uur voor de deadline Aus Open maar durfde het niet aan en heb toen Soderling genomen. Maar de komende periode iig geen Murray
16-02-2011, 06:19 PM
3 breaks op rij en Buurs maar beweren dat het zo teringsnel is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-02-2011, 06:20 PM
Ad Wim Wrote:3 breaks op rij en Buurs maar beweren dat het zo teringsnel is... Malisse wel al 3 aces... Ze winnen beide niks op 2e serv. Komt omdat ze de return snel nemen. Serveerder daardoor kansloos op deze snelle ondergrond. Gezien hoeveel aces Roddick heeft geslagen? Zoveel heeft hij er sinds lange tijd niet geslagen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
16-02-2011, 06:21 PM
Ad Wim Wrote:Die haalt iig nog wel eens een GS-finale, al denk ik nu helemaal dat je dat gewoon negeert. Haha dat negeer ik zeker. Max 1200 punten in een GS tenslotte
16-02-2011, 06:23 PM
35% op zijn serve gewonnen. Ga je schamen Malisse
16-02-2011, 06:25 PM
Stille Wrote:Kut Belg! Maak je toch altijd niet direct zo druk...tegen Serra is het pas afgelopen na het laatste punt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
16-02-2011, 06:26 PM
Isner wordt iig heeeeeel belangrijk.
0 of 180 punten.
16-02-2011, 06:27 PM
Behandeling voor Malisse op dit moment... :|
16-02-2011, 06:28 PM
Ik maak me wel druk want hij gaat zo opgeven. Scoreboard staat stil dus hij zal wel weer wat hebben. Watje is het! Ik zei het nog tegen Roffa vanmiddag : waarom heb ik hem nou weer, hij gaat me weer ellende bezorgen.....
en zie daar..... ...pakt die drol van een Russell straks 110 punten....
16-02-2011, 06:29 PM
Ik ga lekker een half uurtje in de file staan, effe stoom afblazen :eten:
16-02-2011, 06:33 PM
OMG Malisse kom op even hoor
16-02-2011, 06:39 PM
Ohhh Buursje toch...Had je nou maar Serra ipv Mello
16-02-2011, 06:51 PM
Pff, wat een pech zeg, wat is er nou weer met Malisse?
16-02-2011, 06:52 PM
Opgave Malisse...ben de enige in de top 4 die hem niet heeft
16-02-2011, 07:24 PM
Zak patat die Malisse
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
16-02-2011, 07:41 PM
Kraai Wrote:Opgave Malisse...ben de enige in de top 4 die hem niet heeft Jij begint echt een treurig mannetje te worden. Het enige dat jij post is als iemand van jouw team wint of je een keer een goede week hebt. Diep triest gewoon. Gelukkig reageert er ook nooit iemand op jou (behalve ik nu eenmalig).
16-02-2011, 07:41 PM
Hup Lu!
16-02-2011, 07:55 PM
kooltje Wrote:Ohhh Buursje toch...Had je nou maar Serra ipv Mello Ik neem geen spelers die tegen elkaar spelen in de 1e ronde (behalve Q-spelers). En tegen blessures kun je niet managen.
16-02-2011, 07:55 PM
17 vd 22 punten bij de Davy-Simon naar de returneerder.
Niets is sterker dan dat ene woord...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|