The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Memphis/BA/Marseille
15-30
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En 30-40...Doe het Tomas!
Reply
Grr kansje op die 2e service. Cilic slaat 'm goed weg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tomas toch.
Reply
Grote klasse Cilic! :-({|=
Reply
Pfff GSM dat ging snel...
Reply
Berdych moet nog ziek geweest zijn, anders is dit wel gek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wow wat een manier om mp te benutten. Ik gun 't hem wel. Wel weer superslecht voor FTM dit.
Reply
mindlight Wrote:Grote klasse Cilic! :-({|=
Je hebt hem niet en 24 anderen wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Berdych moet nog ziek geweest zijn, anders is dit wel gek.

Ik vond hem niet heel scherp, zowel qua slagen als fysiek.
Reply
Hij staat voor bijna 3 ton onder contract en lijkt zijn salaris voor het eerst waar te gaan maken, mag ik dan blij zijn?
Reply
mindlight Wrote:Hij staat voor bijna 3 ton onder contract en lijkt zijn salaris voor het eerst waar te gaan maken, mag ik dan blij zijn?

waar gaat dit in godsnaam over?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tsonga wordt zo nog belangrijker...Kom op Jo!
Reply
Tsonga moet langs Youzhny en Cilic voor een finaleplaats. Moet te doen zijn. [-o<
Llodra moet er wel echt uit. Hopelijk is Soderling scherp.
Reply
Als Tsonga vanavond wint dan wint ie natuurlijk ook van Cilic. Allez !!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:Tsonga moet langs Youzhny en Cilic voor een finaleplaats. Moet te doen zijn. [-o<
Llodra moet er wel echt uit. Hopelijk is Soderling scherp.

Llodra gaat winnen I guess.
Reply
Soderling wel favoriet bij de bookies gelukkig. 1,57 tegen 2,20.
Reply
mindlight Wrote:Hij staat voor bijna 3 ton onder contract en lijkt zijn salaris voor het eerst waar te gaan maken, mag ik dan blij zijn?
Natuurlijk mag dat! Maar ik snap niet zo goed dat je dat hier doet.
Reply
centre court Wrote:Soderling wel favoriet bij de bookies gelukkig. 1,57 tegen 2,20.
Gelukkig? Want je gaat op Llodra inzetten?
Reply
Ad Wim Wrote:
Natuurlijk mag dat! Maar ik snap niet zo goed dat je dat hier doet.

Er werd hier gisteren ineens over druk vanuit een salaris gesproken, waarmee mij een podium werd gegeven. Ik snapte al niet waarom je vroeg waarom ik er blij mee was, terwijl uitgerekend jij dat zou moeten weten...
Reply
Heb jij geen beroepsgeheim, ML?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja, ML, heb je geen beroepsgeheim? Zomaar over contracten praten, schandalig!

En ik heb je inmiddels elders ook een podium gegeven, maar ga hier gerust je gang hoor. Ik vind het wel geinig.
Ik vond het in dit geval alleen op z'n minst opmerkelijk. Net alsof je helemaal niets om FTM geeft...
Reply
Alleen als ik een NDA getekend heb Wink
Reply
kooltje Wrote:
centre court Wrote:Soderling wel favoriet bij de bookies gelukkig. 1,57 tegen 2,20.
Gelukkig? Want je gaat op Llodra inzetten?

Nee, ik gok niet hoor. :8:
Ik ben alleen blij dat ze Soder als favoriet zien, ondanks zijn lichte blessure en wellicht grieperige gesteldheid. Dan moet ie ook maar vol voor de winst gaan!
Reply
Ohh ik geef zeker wel wat om FTM, maar ben niet zo'n Berdych fan. Als hij dus verliest tegen antiheld Cilic vind ik dat wel mooi.

Nu mag bijvoorbeeld Llodra wel winnen, ondanks het feit dat ik hem heb gemist met FTM.
Reply
Ad Wim Wrote:Ja, ML, heb je geen beroepsgeheim? Zomaar over contracten praten, schandalig!

En ik heb je inmiddels elders ook een podium gegeven, maar ga hier gerust je gang hoor. Ik vind het wel geinig.
Ik vond het in dit geval alleen op z'n minst opmerkelijk. Net alsof je helemaal niets om FTM geeft...

Over bedragen praten is niet echt handig.

Ik zal Marin wel even een mail sturen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Doe dat Buurs, en geef gelijk aan dat hij bij winst in de SF zijn naderende ontslag daarmee wat uitstelt...
Reply
Kijk maar uit dat je bureau niet failliet gaat al aan die ontslagsommen. Dan gaan er koppen rollen.
Maar dan heb je wel weer mooi tijd om mee te gaan naar forumdagen Hakkuh

En bij mijn bureau is nog wel wat ruimte hoor, geld zat.
Reply
Huren dan?
Reply
Wat een begin...Llodra mist 4 bps...
Reply

Forum Jump: