The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:A-Rod meldt zich af, 11x gekozen
Wow, 11x gekozen, wtf?! Dat had ik nog niet eens gezien. Hij viel wel redelijk hard op z'n elleboog bij dat laatste punt.
Hag heeft hem :cry:

hij is denk ik ziek, Ad.

Als je sport1 had gehad, had je het geweten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die van vorige week vond ik vooral komisch, en kon ook niet zoveel kwaad (Obelix). Dit is gewoon treurig. Die snor ook Undecided
Reply
jij kijkt hier vaker naar :eeeek: Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het komt na VI, en ik ben niet zo'n zapper. Mooi achtergrondsvermaak bij het checken van de FTM-stats...
Reply
Die ouwe van Ajax was natuurlijk nog 't meest dramatisch. En vooral die zoon, met z'n ''stoon eislent'' jas. Undecided
Vak 410 de gekste!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Die ouwe van Ajax was natuurlijk nog 't meest dramatisch. En vooral die zoon, met z'n ''stoon eislent'' jas. Undecided
Vak 410 de gekste!
Goh, toevallig zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zijn de plekken van Q in DB al bekend?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Die ouwe van Ajax was natuurlijk nog 't meest dramatisch. En vooral die zoon, met z'n ''stoon eislent'' jas. Undecided
Vak 410 de gekste!

Die heb ik dan net niet gezien, maar erger dan dit kan welhaast niet.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Die ouwe van Ajax was natuurlijk nog 't meest dramatisch. En vooral die zoon, met z'n ''stoon eislent'' jas. Undecided
Vak 410 de gekste!
Goh, toevallig zeg.

Of vond jij ze wel stoer?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kan alsjeblieft iemand onder Roddick's naam de baan op gaan in Delray Beach?!
Reply
Ik denk dat jijzelf nog de beste kandidate bent....
Reply
Ik heb niet van die korte pasjes, petje staat me niet, en ik kan niet zo snel mijn tshirt bij mijn schouders optrekken...
Reply
En wil dan het broertje van degene die voor Roddick de baan op gaat, het van Schuettler overnemen?!
Reply
Heb je wel zo'n lekkere vriendin?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hehehe, als jij de snoekduik beheerst ben ik desondanks toeschouwer!
Reply
Ook heb ik geen vriendin, en snoekduik... Nou wie weet, nog nooit geprobeerd :wink:
De service daarentegen, dat is natuurlijk al duidelijk...
Reply
En zo'n blauw polsbandje?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee, alhoewel, dat is niet een PowerBalance bandje toch? Anders heb ik hem in het zwart OSmile
Reply
De eerste hup van de week, hup Blake!
Reply
Gatverdamme, Duitsers, niet te vertrouwen...
Reply
Zowel Roddick, Stepanek als Benneteau out! :eeeek:
Ik zei nog tegen Stille, die Young verliest me net te dik, die weet vast al dat hij LL is...
Reply
Mensen, ik stap zo het vliegtuig in om Roddick te vervangen. Die Israelier kan ik wel aan. Alles komt goed, geen zorgen :wink:

Nu valt de keuze van Dodig misschien wel gunstig uit dit keer
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Precies Viper, hup Dodig!
Reply
buurs Wrote:zijn de plekken van Q in DB al bekend?

Ja, Matosevic i.p.v Roddick tegen Sela
LL Kunitsyn- Dodig
Przysiezny- Kavcic
Sweeting- Andreev
Anderson- Young LL
Falla- Hajek LL
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Daarbij is het wel jammer dat Stepanek heeft afgezegd ](*,)
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Staan inmiddels ook in FTM.
Reply
Thanks Viper, alias Roddick... Doe je best!
Reply
Redelijk gunstige lotingen voor Matosevic/Sweeting/Falla! Vooral Hajek en Andreev moeten te doen zijn, zal je zien dat Igor deze week wel is wint ](*,) Valt me op dat deze Q's overigens weinig zijn gekozen..
Blue White Army!
Reply
Prima uitslagen direct! Isner, Becker, Gil out en Dolgo, Giraldo en Kubot door. =D>

Vandaag direct knallen in Dubai met een aantal troeven. Davy, Troicki, Stakhy en Youzh!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kijk, dat is een beter begin.

Giraldo pakt laffe keuze Ramos.
Raonic trekt zich terug.
Troef Pipo wint van Gil.
Verder winnen Dolgo, Kubot en Ferrer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: