The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Gabash-Isner 15-13 TB 3e set. Isner 4 mps gemist. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Aij RRH verliest van Kubot...Vond Kubot een tegenstander voor RRH om eens een zege te pakken, maar helaas.

Stepanek ook al eruit zonder 1 puntje...Speelde aardig tegen Raonic en 4-0 in hth tegen Fish...maar helaas. Medaille zat er toch al niet in...

Schade beperken deze week...Belangrijkste dat Ferrer het toernooi niet wint en dat Youzhny en Verdasco goed presteren. Verdasco was vorig jaar erg sterk op gravel, vandaar mijn keuze voor hem.
Reply
RRH stond 5-1 voor 1e set, verloor daarna 12 games op rij.

Verdasco deed dit geintje vorig jaar ook, voor 1 graveltoernooi naar Mexico, verloor toen kansloos van Monaco in de QF. Vandaar mijn keuze voor Bellucci.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:RRH stond 5-1 voor 1e set, verloor daarna 12 games op rij.

Verdasco deed dit geintje vorig jaar ook, voor 1 graveltoernooi naar Mexico, verloor toen kansloos van Monaco in de QF. Vandaar mijn keuze voor Bellucci.

Zag RRH inderdaad goed beginnen en toen me ogen weer dicht gedaan...Misschien blessure, misschien black-out.

Had dat inderdaad ook gezien van Monaco vorig jaar, maar Belucci is eigenlijk meteen de vervelendste tot de halve finale. Wordt als laatste gespeeld aankomende nacht.

Youzhny Simon ook belangrijk voor mij nu...Had Youzhny niet gekozenomdat ik eerste ronde te risicovol vond, maar kan zomaar eens ver komen. We gaan het zien.
Reply
Perfecte start weer van de week. Kan er niets anders van maken! cry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Perfecte start weer van de week. Kan er niets anders van maken! cry
Roddick slaat ook nergens op natuurlijk...DAt weet jezelf ook...
Is misschien net "rendabel" als hij het toernooi wint
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Perfecte start weer van de week. Kan er niets anders van maken! cry
Roddick slaat ook nergens op natuurlijk...DAt weet jezelf ook...
Is misschien net "rendabel" als hij het toernooi wint

Ga hier nu niet de wijze man uithangen kooltje! Ik snap ook wel dat 't niet rendabel was. Laat mij lekker mijn eigen keuzes maken. Als ik Roddick niet had genomen, hadden Isner en Stepanek erin gestaan. Was ook dikke shit geweest. Ik heb de maandag gewoon totaal geen tijd meer (alleen 11-16uur), omdat ik moet werken. De rest vd week kan ik genoeg tijd maken, maar dan heb ik al niemand meer in mijn team. Het beetje geluk wat ik weleens heb gehad is er nu even niet. Ik ga ook geen laffe teams nemen, daar pas ik voor. Hiermee ter afsluiting vind ik jou keuze voor Youzhny ook een hele slechte. Max 180 zo niet 90.

Hup Verdasco!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wow, wat een hoop afzeggingen. Stepanek had ik niet voorzien. Van Roddick en Raonic kun je het verwachten. Ook Benneteau zag ik niet aankomen maar daar had ik me niet in verdiept. Gil en Ramos verliezen, beide derde set. Toch wel zuur, Gil was weinig gekozen en Giraldo juist veel. Hopelijk gaat de rest van de week beter.
Reply
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Perfecte start weer van de week. Kan er niets anders van maken! cry
Roddick slaat ook nergens op natuurlijk...DAt weet jezelf ook...
Is misschien net "rendabel" als hij het toernooi wint

Ga hier nu niet de wijze man uithangen kooltje! Ik snap ook wel dat 't niet rendabel was. Laat mij lekker mijn eigen keuzes maken. Als ik Roddick niet had genomen, hadden Isner en Stepanek erin gestaan. Was ook dikke shit geweest. Ik heb de maandag gewoon totaal geen tijd meer (alleen 11-16uur), omdat ik moet werken. De rest vd week kan ik genoeg tijd maken, maar dan heb ik al niemand meer in mijn team. Het beetje geluk wat ik weleens heb gehad is er nu even niet. Ik ga ook geen laffe teams nemen, daar pas ik voor. Hiermee ter afsluiting vind ik jou keuze voor Youzhny ook een hele slechte. Max 180 zo niet 90.

Hup Verdasco!
Undecided
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Perfecte start weer van de week. Kan er niets anders van maken! cry
Roddick slaat ook nergens op natuurlijk...DAt weet jezelf ook...
Is misschien net "rendabel" als hij het toernooi wint

Ga hier nu niet de wijze man uithangen kooltje! Ik snap ook wel dat 't niet rendabel was. Laat mij lekker mijn eigen keuzes maken. Als ik Roddick niet had genomen, hadden Isner en Stepanek erin gestaan. Was ook dikke shit geweest. Ik heb de maandag gewoon totaal geen tijd meer (alleen 11-16uur), omdat ik moet werken. De rest vd week kan ik genoeg tijd maken, maar dan heb ik al niemand meer in mijn team. Het beetje geluk wat ik weleens heb gehad is er nu even niet. Ik ga ook geen laffe teams nemen, daar pas ik voor. Hiermee ter afsluiting vind ik jou keuze voor Youzhny ook een hele slechte. Max 180 zo niet 90.

Hup Verdasco!
Undecided

Lach je om het taalgebruik? Prima hoor!
Ik lach om jou keuze :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee Hag...Lees FTM topic even....

Maar Verdasco zijn we het over eens...Laten we die dan maar samen steunen!
Reply
Oke, niet gelezen. GL with Youzhny. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Oke, niet gelezen. GL with Youzhny. :wink:
Laat hij er eerst maar eens 45 halen tegen die k u t Simon
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Oke, niet gelezen. GL with Youzhny. :wink:
Laat hij er eerst maar eens 45 halen tegen die k u t Simon

Simon heeft verloren van Paire. Die kan ik ook niet meer serieus nemen.
Met Simon en Rosol haalt ie met zn ogen dicht 90 punten. Gasquet en Federer wordt een ander verhaal :wink:

Ik zie nu trouwens dat CC 'm ook heeft. Dat brengt je wellicht wat meer geluk.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat liep die Raonic nou allemaal te twitteren over zijn reisje naar Acapulco? Als beloning voor zijn heldendaden stel ik hem nog een keertje op en dan speelt hij niet eens, terwijl hij een bijzonder eenvoudige R1 had? Zonde!
Reply
Gabashvili is trouwens een koning natuurlijk!
Reply
Zie ik nou trouwens goed dat één van de grootste criticasters van CC ook twee man heeft die in de eerste ronde tegen elkaar moesten? :eeeek:
Reply
mindlight Wrote:Zie ik nou trouwens goed dat één van de grootste criticasters van CC ook twee man heeft die in de eerste ronde tegen elkaar moesten? :eeeek:
Yep...Ik vind dat echt heel erg triest...
Reply
mindlight Wrote:Zie ik nou trouwens goed dat één van de grootste criticasters van CC ook twee man heeft die in de eerste ronde tegen elkaar moesten? :eeeek:

wie?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ikzelf (maar ik heb CC niet bekritiseerd), maar bijvoorbeeld ook Stille...
Reply
Ja er zijn er een paar wakker geworden n.a.v. de discussie van 2 weken geleden. Heel veel managers die er toen schande van spraken hebben nu én Ramos én Giraldo. En gelukkig bijna iedereen ook een gast als Riba die de 1e ronde 100% wint, de 2e ronde 100% verliest en daarmee al rendabel is. Vroeger was dat bij bepaalde managers not done, nu zit iedereen er mee. Geeft me een aantal weken later toch voldoening met terugwerkende kracht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hehe kan ik me iets bij voorstellen CC. Ik zit nou net bij jouw meest gekozen spelers te kijken, en dan zie ik daar Andreev eenzaam aan kop staan. Dat kan écht niet hoor :lol:
Reply
Go Troicki!
Reply
mindlight Wrote:Ikzelf (maar ik heb CC niet bekritiseerd), maar bijvoorbeeld ook Stille...

Klopt had nog 400 zoveelover en had al heel veel goedkope en hij was samen met de qualifiers in Delray Beach de enige die ik nog kon kopen.
Loting Q in MD was nog niet bekend dus ik heb hem en Matosevic (gokje Q) genomen. Zo laf is het dan niet en zal ook in principe niet bij mij voorkomen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Davydenko en Troicki
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:
mindlight Wrote:Ikzelf (maar ik heb CC niet bekritiseerd), maar bijvoorbeeld ook Stille...

Klopt had nog 400 zoveelover en had al heel veel goedkope en hij was samen met de qualifiers in Delray Beach de enige die ik nog kon kopen.
Loting Q in MD was nog niet bekend dus ik heb hem en Matosevic (gokje Q) genomen. Zo laf is het dan niet en zal ook in principe niet bij mij voorkomen.

Maar dan wist je toch al van tevoren dat Ramos en Giraldo in R1 tegen elkaar moesten?
Reply
Dat wist ik al maar als je niemand meer kan kopen op hem na en wat qualies waarvan hun loting nog niet bekend is dan ga ik voor hem omdat ie al 20 punten had en bij eventuele winst veel meer zou gaan halen dan de qualies in Delray. Een klein beetje laf wel maar ik durfde het niet aan om een qualie te nemen waarvan ik nog niet wist tegen wie hij zou moeten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hmm ok, ja bij mij was het duidelijk. Gewoon allebei, volgens de CC-redenering.

Davy begint lekker, maar 20x gekozen dus die mag ver komen.
Reply
BP Kohlschreiber. 2 anti helden van mij tegen elkaar. Als ik één van hen heb gaat het fout. Nu heb ik dus Troicki dus zal Kohllie wel winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
break kolhllie Sad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: