The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
15-30 op service waw

nu eens geen ue aub [-o<


omg, een bal van waw door het midden op de servicelijn en fognini slaat hem 2 meter uit ](*,)



45 slagenwisselingen en dan een winner van waw =D>

40-30

6-5 en een schreeuw van waw....kansen op 15-30 zeg ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
15-15 kom nou eens op Waw!
Reply
Tuurlijk!
Reply
we beginnen weer met een ue...0-15

wereldpassing van fogini 15-15

hoe wisselvallig kun je zijn.


en nog een ue..15-30

dan weer een goed punt en 30-30

mp waw Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
MP :yeah:
Reply
NID :-({|=
Reply
fognini...sukkelllllllllllllllllllllllllllllllllll :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu Qbot nog [-o<
Reply
kubot serveert voor de partij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Verspeelt Kubot nou gewoon een 40*-0?
Reply
3 MP's op eigen service missen en dan BP tegen fucking Schwank? Undecided
Reply
Ja triest
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
MP #4 [-o<
Reply
GSM :-({|=
Reply
Toch winst. Ga ik weer verder pitten haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik ben ook pitten. Hup Almagro tot besluit.
Reply
Klasse Nico! Verder ook prima nacht, hoewel het jammer is van Ferrer.
Reply
Zeker prima nacht, als enige van het spel alle 8 kwartfinalisten \Big Grin/

Vooral Wawrinka is klasse, die was ook de belangrijkste. Maar ook Kubot en Bellucci zijn heel goed.
Nu hopen op Ferrer-Wawrinka en Giraldo-Bellucci.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb er slechts 5, maar als er daar 3 van de SF halen, ben ik natuurlijk dik tevreden.
Reply
SFs lijken mij Ferrer-Dolgo en Almagro-Bellucci te worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik verwacht Ferrer-Wawrinka en Almagro-Bellucci.
Reply
Mooi team Ad...Dure week voor mij..

Hoop toch echt op Monaco...staat 3-2 voor in HTH tegen Ferrer en speelt goed dit toernooi.
Verder mag het gewoon Federer Djoko worden.

Wel leuk dat managers met spelers in Delray daar het verschil mee gaan maken.
Reply
Schwank en Montanes zijn vervelende nederlangen. Met Schwank heb ik niet teveel te mopperen, omdat ik Kubot heb en hij tegen Chela natuurlijk al mazzelde. Montanes daar was ik al bang voor, ontzettende drol die het is. Wawrinka hakken over de sloot, nu zou hij mogen verliezen. Ferrer en Bellucci belangrijk en uiteraard NID, evenals Almagro. Komende nacht moeten Ferrer en Almagro winnen, gezien hun easy uitslagen tot nu toe zijn ze ruim favoriet in ieder geval tegen Monaco en Giraldo, bepaald geen prutsers. Een overwinning van Bellucci zou ook lekker zijn, de supertroef!

Dus aub SF:
Ferrer - Dol/Waw
Almagro - Bellucci

En als Sweeting dan zou stunten tegen Nishikori, lonkt er zelfs een weekwinst. Al zou ik die wel aan Ad gunnen met zijn megalaffe team :wink: .
Reply
Niks aan de hand, 7e plaats :Big Grin
Reply
Denk niet dat Wawrinka nog genoeg energie over heeft om Dolgo te verslaan. Daar moet je namelijk heel geduldig voor zijn en topfit.
Het is gewoon doodzonde dat hij zoveel energie verspilt in de eerste rondes, en ik vind het ook vreemd.
Maar Dolgo winnen zou prima zijn. Zolang Ferrer en Bellucci maar winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is natuurlijk een gunstig teken dat de maffia daar bezig is wedstrijden voortijdig te beslissen. Dolgo heeft daar ook een handje van, dus wie weet helpt dat Wawrinka naar de SF.

Belucci en Ferrer lijken me een zekerheidje voor de aankomende ronde.
Reply
Pff, die Wawrinka flikt het iedere keer weer om in 3 te winnen.... Volgende rondes worden erg belangrijk. Delray Beach ook nog paar leuke spelers over.
Reply
Auf geht's Petzschner kämpfen und siegen!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zat het ff terug te lezen van Chela... Echt gekkenhuis.

Chela won dus de eerste set en had Schwank gebroken en eigen service behouden (dus stond 6-3, 2-0 voor...). De notering voor Schwank was toen 1.50 haha, terwijl die kansloos achterstond... en hth 2x had verloren. Undecided
Reply
Stond zelfs 5-2 voor Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: