The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Die ene gast die EUR 11.000 op Chela had gezet :eeeek: Undecided
Reply
Dat was inderdaad het mooiste om te lezen haha. Ik vraag me af of die nog leeft...
Reply
mindlight Wrote:Die ene gast die EUR 11.000 op Chela had gezet :eeeek: Undecided

heb je een linkje waar ik dit kan lezen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Link: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://community.betfair.com/tennis/go/thread/view/94186/27060401/Chela_show?pg=1">http://community.betfair.com/tennis/go/ ... _show?pg=1</a><!-- m -->

Berdych en Petzchner breken elkaar.... 1-1
Reply
In alle wedstrijden belangen vandaag in Dubai. Iets minder dan in Acapulco vanavond, maar een stuntje zou toch wel leuk zijn, vooral van Petje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rare wedstrijd Petzschner-Berdych... Veel breaks van beide kanten, maar Berdych leidt met 5-4
Reply
Pet werkt een 0-40 weg met oa twee aces
Reply
Tsja, dat gaat Berdych gewoon winnen. Alleen Simon-Gasquet wordt misschien spannend.
Reply
4e sp ook weg...kom op Pet
Reply
5 5 =D>
Reply
Berdych met moeite naar 6-5...22 receivingpoints voor Petschner tegenover maar 13 voor Berdych...geeft hoop maar zegt niks
Reply
kooltje Wrote:Berdych met moeite naar 6-5...22 receivingpoints voor Petschner tegenover maar 13 voor Berdych...geeft hoop maar zegt niks

Het zegt zeker niks als je de percentages niet in ogenschouw neemt, en het feit dat Petschner nog een servicegame tegoed had.
Reply
Dat bedoel ik...7-5 Berdych
Reply
Berdych wint tweede met 6-4, vrij steady.
Reply
Michael K Wrote:Link: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://community.betfair.com/tennis/go/thread/view/94186/27060401/Chela_show?pg=1">http://community.betfair.com/tennis/go/ ... _show?pg=1</a><!-- m -->

Berdych en Petzchner breken elkaar.... 1-1

Ik word van dat forum gekickt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gaat Mayer Djokovic pakken :lol:
Reply
Hij houdt het vol...5-3 Mayer =D>
Reply
Maar dan als hij voor de set moet serveren gaat het fout uiteraard...5-5

Edit: 6-5 Djoko
Reply
7-5 Djoko... :roll:
Reply
Tering. Maar ja, vrijwel iedereen heeft Mayer en niemand Djoko, dus maakt ook niet heel erg uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tering. Maar ja, vrijwel iedereen heeft Mayer en niemand Djoko, dus maakt ook niet heel erg uit.

Daarom, dat toernooi zouden ze wel kunnen afbreken wat FTM betreft. Alleen als je Simon hebt kun je daar nog 90 winst maken.

Wtf, Simon is 0x gekozen! Dubai kunnen we hier schrappen, waarvan akte.

Ooooh, mooie slag kunnen slaan met Simon.....
Reply
Gasquet kan natuurlijk wel van Simon winnen....Voor de rest inderdaad niet erg spannend

GSM Djoko 7-5 6-1
Reply
kooltje Wrote:Gasquet kan natuurlijk wel van Simon winnen....Voor de rest inderdaad niet erg spannend

GSM Djoko 7-5 6-1

Ja maar Gasquet is weer door iedereen gekozen (behalve eve en The Player; figuranten dus :wink: )
Reply
_Tampie Wrote:
kooltje Wrote:Gasquet kan natuurlijk wel van Simon winnen....Voor de rest inderdaad niet erg spannend

GSM Djoko 7-5 6-1

Ja maar Gasquet is weer door iedereen gekozen (behalve eve en The Player; figuranten dus :wink: )

8-[ :wink:
Reply
Fed bijna 2x op rij gebroken, maar slaat even 5 aces achter elkaar vanaf 0-40 Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fed moet deze wel winnen. Stakkie is me iets te vaak gekozen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Fed speelt echt slecht, maar zal straks op de belangrijke momenten wel even gas geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En daar was het gas. Drie goede ballen en je pakt de set. Dat is het mannentennis tegenwoordig helaas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt, al is het leuk dat er inmiddels 3 man om de prijzen strijden ipv 2.
Reply
Ik verbaas me er trouwens wel over hoeveel moeite Bellucci met Navarro heeft gehad...

Zou Kubot dan toch een klein kansje hebben...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: