The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Ad Wim Wrote:Volgens mij is Dolgo nu al bijna net zo rendabel als Fish die een finale haalt. Maar ik snap je op zich wel, je gaat voor maximale punten en dan moet je een keuze maken en niet laf alle 8 kwartfinalisten nemen, zoals ik.
Maar dan snap ik 2 mensen in een kwart in Delray niet.

Maar goed, maakt ook allemaal niet uit. Ik baal dat die wedstrijden in Acapulco zo laat beginnen, kost me m'n nachtrust.

Uhh niet alleen die maximale punten hoor, ik hield ook rekening met een voortijdig verlies van Dolgo.
Reply
Mannarino lijkt er hier wel hard af te gaan, dat is beroerd.
Reply
6-3 5-2 Falla. Zou mooi zijn als hij wint. Maar zover was Chela ook gekomen. Net dat forum gelezen. Heftig verhaal. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoewel ik ze allebei heb, en ik dus voor Giraldo zou moeten zijn, mag Almagro hier van mij toch wel winnen. Ik zie hem namelijk als enige mogelijke bedreiging voor Ferrer.
Reply
:lol: 2 man op de tribune daar.
Reply
Giraldo zit voor dat ie moet gaan inslaan al 2x aan zijn rug. Iemand anders het opgevallen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote::lol: 2 man op de tribune daar.

Dat was gisteren ook. Die Mexicanen komen pas na werktijd naar het toernooi
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
zitten wel veel mensen op de tribune. Allemaal bovenin onder het dak in de schaduw. Het is er over de 30 graden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zag net een shot ja. Veel vind ik overdreven, maar er zitten er een paar inderdaad.
Reply
Oooooooh moppie !!!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
6-3 6-2 van Falla verliezen, dat is niet best inderdaad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee zeker niet. Gelukkig gaat het maar om 25 puntjes, ik kan er wel mee leven verder.
Reply
Hup Giraldo!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik hoop dat ze zo bij gamewissel alleen Giraldo in beeld laten zien :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Doe mij Giraldo maar, daar heeft Bellucci bij een evt SF het makkelijker tegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook dat nog ja, hup Almagro!
Reply
Boem, break, ik ga pitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kinderbedtijd Ad :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Geef maar een keer op trouwens Almagro. Lijkt me niet zo gek naar 1e setverlies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pitten terwijl je cluppie op tv is?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik wilde het net posten Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:Pitten terwijl je cluppie op tv is?
Dat is al een tijdje gelopen, ik hoef niet naar een oefenwedstrijd te kijken.
Bovendien heb ik een serieuze baan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Pitten terwijl je cluppie op tv is?

Ik begrijp dat jij doordeweeks niet zo vaak met die situatie te maken hebt? :8: Met een beetje mazzel mag je in april weer doordeweeks billenknijpen.
Reply
almagro ziet er nog topfit uit. In deze vorm wint giraldo ook van bellucci.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Pitten terwijl je cluppie op tv is?

Ik begrijp dat jij doordeweeks niet zo vaak met die situatie te maken hebt? :8: Met een beetje mazzel mag je in april weer doordeweeks billenknijpen.

Die is sterk ML :beerbros:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ach, Almagro begint wel vaker slecht, ik zie dit wel goedkomen.
Reply
Dit toernooi nog geen set verloren, niet eens in de buurt, dat is zijn voordeel geweest. Je kunt gewoon niet 3 weken achter elkaar op 100% presteren, zeker op gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou ja, ik zie Almagro het nog wel doen ook. Volgens mij heeft Ferrer na een mooie reeks ooit de titel Beest verdiend, ik ben benieuwd wat je voor Nico in petto hebt mocht hij dit toernooi weer de finale halen of zelfs winnen.
Reply
Beest heeft volgens mij niet direct daaraan zijn naam te danken, maar gewoon omdat ie een beest is, in alles. En dan noem je ook meteen een van de weinige spelers die het ook echt kunnen (plus Nadal en wellicht nog enkelen).

En Almagro is al een mentaal beest, maar als ie hier de finale haalt ook een fysiek beest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel apart dat Giraldo het zo zwaar had tegen Ramos, als je dit zo ziet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: