The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Matthew Amoah gaat in de winterstop naar Borrussia Dortmund.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Matthew Amoah gaat in de winterstop naar Borrussia Dortmund.

Gelukkig maar, dan komt hij niet naar E'de.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Tripplexxx Wrote:Matthew Amoah gaat in de winterstop naar Borrussia Dortmund.

Gelukkig maar, dan komt hij niet naar E'de.

Sinds wanneer is er een BVO in Ede? Wageningen is allang niet meer hoor....
Reply
Gerucht:
Ajax heeft Rutger Worm aan de haak geslagen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:lol:

Daarmee zullen ze wel een dikke vis vangen :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote::lol:

Daarmee zullen ze wel een dikke vis vangen :wink:

Dat zou een mooi commentaar zijn:
Jan de Visser in duel met Rutger Worm, maar Glenn Salmon, die Kuyt schiet, glipt er langs de zijlijn vandoor.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote::lol:

Daarmee zullen ze wel een dikke vis vangen :wink:

Dat zou een mooi commentaar zijn:
Jan de Visser in duel met Rutger Worm, maar Glenn Salmon, die Kuyt schiet, glipt er langs de zijlijn vandoor.

en daar wordt hij keurig opgevangen door marcel van der net.
Reply
Koekie Voorn verzorgt de coaching.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
'De Jong in januari naar Man Utd'
Nigel de Jong vertrekt in januari naar Manchester United, zo meldt de Britse tabloid The Sunday Express vandaag. De Engelse club zou met Ajax een akkoord hebben bereikt over een transfersom van 1 miljoen pond.

De Jong zou het teleurstellend presterende Manchester United een nieuwe impuls moeten geven. De roemruchte club presteert dit seizoen matig in het Premiership en werd afgelopen week uitgeschakeld in de Champions League.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Dat zou een mooie transfer zijn voor die jongen...

ManU wil De Jong snel hebben
Door: Patrick Leemans
11/12/2005 12:32


Manchester United wil Nigel de Jong al volgende maand van Ajax overnemen. Met de transfer zou een bedrag van 1 miljoen euro gemoeid zijn.

Dit meldt de Engelse krant News of the World vandaag. De Jong is aan het eind van dit seizoen transfervrij. Ajax zou bij een verkoop op korte termijn in ieder geval nog wat geld voor de middenvelder kunnen ontvangen. De Jong zou de opvolger van Roy Keane moeten worden.

Coach Danny Blind vindt het vertrek van Nigel de Jong bij Ajax onverstandig. Dat zei de Ajax-trainer zaterdag in Het Parool. ,,Ik denk dat Nigel nog niet klaar is voor de stap naar een topclub. Je kunt ervoor kiezen om bij die topclub verder te groeien. Ik zou in dat geval echter kiezen voor dertig wedstrijden bij Ajax in plaats van acht invalbeurten bij een internationale topclub.'' Toch begrijpt Blind de keuze van De Jong om te vertrekken bij Ajax wel. ,,Hij gaat de uitdaging graag aan. ''
Bangkok resident.
Reply
Mooi, oprotten!
Reply
Fabian Wrote:Mooi, oprotten!

Een van de beste spelers van Ajax maar toch blij dat hij weggaat? Vind je het gek dat jullie zo laag staan :razz:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Zo gaat Ajax nou eenmaal met zijn spelers om... Hopelijk gaat De Jong op den duur mooie dingen laten zien daar in Engeland. Blijft een mooie speler om naar te kijken.
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Het gaat er helemaal niet om hoe goed of weet ik wel wat ie is. Het gaat om de gehele achtergrond, die jullie niet kennen.

Zeggen dat het een echte clubman is, Ajax in z'n hartje zit, steeds dat shirt kussen... En dan zo laten weten dat je G R A T I S de deur uitloopt.
Getuigt van weinig respect en totaal geen clubliefde, daar gaat het om.

Oprotten dus!
Reply
Hoogendorp naar Ajax misschien?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Fabian Wrote:Het gaat om de gehele achtergrond, die jullie niet kennen.

Nee maar gelukkig hebben we jou. Jij hebt toegang tot hele andere bronnen dan het gewone klootjesvolk hier op het forum. En dat helemaal vanuit Zoetermeer! Jij hebt met de halve selectie geknikkerd toch?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Jij hebt met de halve selectie geknikkerd toch?

Ik met VoH.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
11/12/2005 - 'Transfer Pla rond, Valencia bedingt optie tot terugkoop'
(Gepost door RvN)



Het doorgaans goed over Valencia geinformeerde Levante meldt dat er vrijdag een akkoord is bereikt over de overgang van de Spaanse linksback Pepe Pla naar PSV. Valencia zou een bedrag van 300.000 euro ontvangen en een extra premie indien Pla debuteert in het eerste elftal. Daarnaast zou de Spaanse club een optie tot terugkoop hebben bedongen. Volgens die krant heeft Valencia het recht op terugkoop indien het een bod van een andere club op Pla weet te evenaren. Pla zou op 1 januari de overstap maken.
--

Schijnt 1 van de meest talentvolle linksbacks van Spanje te zijn. Hopen dat het wat is.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
goa Wrote:Jij hebt met de halve selectie geknikkerd toch?

Ik met VoH.

:lol:
Reply
''alle talentvolle spelers in nederland in de belangstelling van chelsea'' :8: :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fabian Wrote:Het gaat er helemaal niet om hoe goed of weet ik wel wat ie is. Het gaat om de gehele achtergrond, die jullie niet kennen.

Zeggen dat het een echte clubman is, Ajax in z'n hartje zit, steeds dat shirt kussen... En dan zo laten weten dat je G R A T I S de deur uitloopt.
Getuigt van weinig respect en totaal geen clubliefde, daar gaat het om.

Oprotten dus!

Dus hij moet bijtekenen om de Ajax kas te spekken? Lekker nog een seizoentje niet het vertrouwen krijgen van een coach? Hij is na 4 jaar nog steeds geen volwaardige basisspeler maw hij staat een beetje stil.

Dat hij G R A T I S de deur uitloopt is toch echt de schuld van Ajax zelf. Die hadden hem afgelopen zomer al moeten verkopen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Ze krijgen nu toch 1 miljoen pond voor hem, dus zeker niet gratis in mijn berekeningen.
Reply
NEC wil Van der Leegte voor 'Doelen'

12/12/2005 20:44

EXCLUSIEF - NEC ziet Tommie van der Leegte als mogelijke opvolger van Björn van der Doelen. De aanvoerder van ADO Den Haag is op zoek naar een nieuwe club aangezien zijn contract in Den Haag komende zomer afloopt.
Van der Leegte laat in de nieuwe Voetbal International weten dat hij wel oren heeft naar een verblijf in Nijmegen. Zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma voegt daar echter aan toe dat er meerdere clubs geïnteresseerd zijn in de 28-jarige Brabander.

Van der Doelen (29) liet eerder dit seizoen weten dat hij van plan is aan het einde van deze jaargang een punt achter zijn loopbaan te zetten.

---------

Probleem is echter nadat NEC zich meldde heeft nu ook NAC zich gemeld en NAC wil hem al in de winterstop halen...ADO vraagt 350.000... zou een goede vervanger zijn voor doelen! Ik zeg la ma komme!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:NEC wil Van der Leegte voor 'Doelen'

12/12/2005 20:44

EXCLUSIEF - NEC ziet Tommie van der Leegte als mogelijke opvolger van Björn van der Doelen. De aanvoerder van ADO Den Haag is op zoek naar een nieuwe club aangezien zijn contract in Den Haag komende zomer afloopt.
Van der Leegte laat in de nieuwe Voetbal International weten dat hij wel oren heeft naar een verblijf in Nijmegen. Zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma voegt daar echter aan toe dat er meerdere clubs geïnteresseerd zijn in de 28-jarige Brabander.

Van der Doelen (29) liet eerder dit seizoen weten dat hij van plan is aan het einde van deze jaargang een punt achter zijn loopbaan te zetten.

---------

Probleem is echter nadat NEC zich meldde heeft nu ook NAC zich gemeld en NAC wil hem al in de winterstop halen...ADO vraagt 350.00... zou een goede vervanger zijn voor doelen! Ik zeg la ma komme!

Als trouwe NEC-supporter kun jij je clubbie wel steunen, Harry. Dat geld kun je wel ophoesten..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
€ 350,00, harry? Da's toch een habbekrats Wink ?
Reply
dan wil ik Tommy nog wel kopen als schoonmaker en butler voor 350 euro :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
:oops: hehehe ik maak me geen zorgen, die 350.00 kunnen ze in Breda toch niet betalen, ik wacht wel tot de prijs wat zakt :wink: ! (hollander hé)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Zoetebier vertrekt bij PSV

Uitgegeven: 12 december 2005 20:04

EINDHOVEN - Doelman Edwin Zoetebier vertrekt aan het einde van het seizoen bij PSV, meldt de site van de Eindhovense club. De 35-jarige sluitpost wil zijn loopbaan bij een andere club afsluiten. Zoetebier is bij PSV tweede doelman achter de Braziliaan Gomes. Het contract van de keeper loopt in de zomer van 2006 af.

"Ik wil graag weer elke week spelen. Bij PSV is het met Gomes voor je logisch dat je op de bank zit. Ik heb het ook echt goed naar mijn zin, maar gezien mijn leeftijd wil ik graag nog een paar seizoenen wekelijks spelen. Daarom heb ik besloten volgend seizoen ergens anders onder de lat te staan. Nu kan PSV ook nadenken over het invullen van mijn positie", legt Zoetebier zijn besluit uit.

Leuke keeper voor RBC :8:.
Reply
'Madrid-transfer Kuyt in winterstop'

Als we de Spaanse sportkrant AS mogen geloven, is de kans nog altijd zeer reëel aanwezig dat Dirk Kuyt in de winterstop naar Real Madrid vertrekt. De Katwijkse Feyenoord-spits zou de spitspositie moeten invullen, omdat sterspeler en aanvoerder Raul een lange tijd geblesseerd is.

Eerst moet er volgens het dagblad meer duidelijkheid worden verschaft over het herstel van de Spaanse international.

Dus naast Arsenal, Liverpool, Tottenham Hotspur houdt nu ook Real Madrid de 25-jarige Kuyt in de gaten. Volgens insiders van de Spaanse club is de Nederlandse international de beste optie om het sterrenelftal te completeren.

[Image: kuyt.jpg]
Ook voormalige Feyenoord-trainer Ruud Gullit laat in de krant weten dat Kuyt een zeer goede versteking zal zijn voor de Koninklijke. Real Madrid gaan de Rotterdammers alleen benaderen wanneer blijkt dat Raul nog een lange tijd uit de roulatie zal blijven.



Uiteraard van voetbalzone. :wink:

Onzin natuurlijk, zo dom is Kuyt is niet zo dom als hij eruit ziet.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:zo dom is Kuyt is niet zo dom als hij eruit ziet.

dit is daarentegen vrij slim geformuleerd. :razz:
Reply


Forum Jump: