The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
centre court Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:Onderstaande momenten kan ik maar moeilijk rijmen, het leven van Ad Wim in een notendop.

22.24 ''Ik ga pitten.''
22.27 ''Ik heb een serieuze baan.''
22.54 ''Nu ga ik echt pitten.''
07.46 Daar is ie weer! ''Setje Ferrer kijken.''
08.24 Wedstrijd klaar! ''Nu snel slapen!''
10.02 Weer terug op 't forum.

Voor welke serieuze baan wil je eigenlijk half 11 's avonds in bed liggen om half 9 's ochtends met een stalen gezicht te kunnen zeggen dat je nog ff gaat slapen?

P.s. Complimenten voor team Ad! Laffe herder! :Big Grin

Hij bedoelt natuurlijk dat Ferrer moet gaan slapen :wink:

Maar hij zo'n serieuze baan, dat hij wel continue op het forum is....

Dat bepaal jij toch wel, wanneer Ferrer gaat slapen? [gay] :wink:

Ik heb vanmorgen natuurlijk nog even met hem gebeld...kwartiertje maar hoor :8:

Ik heb nog even een verhaaltje voorgelezen.
Binnen 10 minuten sliep hij :8:

Komt wel goed vanavond zei hij.
Ik vertrouw hem natuurlijk :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een dramaniveau bij Djoko-Berdych.
Reply
centre court Wrote:Onderstaande momenten kan ik maar moeilijk rijmen, het leven van Ad Wim in een notendop.

22.24 ''Ik ga pitten.''
22.27 ''Ik heb een serieuze baan.''
22.54 ''Nu ga ik echt pitten.''
07.46 Daar is ie weer! ''Setje Ferrer kijken.''
08.24 Wedstrijd klaar! ''Nu snel slapen!''
10.02 Weer terug op 't forum.

Voor welke serieuze baan wil je eigenlijk half 11 's avonds in bed liggen om half 9 's ochtends met een stalen gezicht te kunnen zeggen dat je nog ff gaat slapen?

P.s. Complimenten voor team Ad! Laffe herder! :Big Grin
Ik hoop niet dat mijn kinderen ooit bij Jou in de klas komen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Bijvoorbeel:
Ralfie-G Nis And Fis Fer Dol Bel Gas
213 punten achter.
Dus als Almagro van Bellucci verliest is het voor Nis+And+Fis vrij eenvoudig het goud weg te kapen bij Ad.

Er zijn nog teveel scenario's mogelijk. Morgen is er veel meer duidelijk, als de SF in Delray Beach en de F in Acapulco bekend is.
Kijk, hier heb ik dus iets aan.

Maar dan nog is het best lastig voor Nis-And-Fish om 213 punten extra te halen. Anderson en Fish samen kunnen nog maar 250 punten extra halen en dat is wel een heel extreem geval met Potro in hun schema. En Nishikori mag van mij winnen, dan blijf ik iig jou voor.

Wel apart dat iemand zonder Almagro nog zo'n grote kans maakt op de weekwinst...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Almagro van Bellucci verliest dan snap ik de wereld niet meer en gaat echt alles mis wat maar mis kan gaan. Monaco ook die gewoon 6-2 5-5 staat tegen Ferrer en 't dan verneukt. Dat is gewoon 90 of mss nu 500 punten voor Ferrer. Die cruciale potten gaan afgelopen weken verkeerd. Jammer.

Djoko wint trouwens door opgave van Berdych.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo Berdych is opgeruimd. Jammer dat er nu een dubbel is. Had nog een stuk van Gasquet willen zien maar dat gaat hem niet worden met een lange reis naar Venlo voor de boeg. Allez Richard!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vergis je niet dat Almagro nu nog niet zo denderend rendabel is met 180 voor 2320.

Nis-And-Fish

QF:
Dodig-Tipsa
Nishi-Sweeting
Potro-Anderson
Falla-Fish

Als Potro het toernooi wint, wat wel mijn verwachting is, heb je met Fish en Nishi nog 90 punten extra voor Ralphie en vervolgens nog 60 voor de eventuele F van Nishi. Dan ben je er dus. Echter, als Nishi, Fish en Anderson alledrie de eerstvolgende pot winnen ben je het haasje.

Maar er zijn wellicht nog meer scenario's met andere managers. Als ik nog even geen zin heb in mijn werk zal ik kijken of het allemaal al uit te werken is.
Reply
Zie bijgaande excelsheet.

Als je in de cellen B59 t/m B73 het verloop invult (gele cellen) komt in kolom Q de eindranking te staan.
Kun je alle opties door laten rekenen.


Attached Files
.xlsx   Scenariocalculator.xlsx (Size: 23.21 KB / Downloads: 11)
Reply
Very nice Tampie! Er zijn nog medaillekansen bij toernooiwinsten van Dodig, Gasquet en Almagro Hakkuh
Reply
vette shit tampie, zoiets moet ook wel in FTM te implementeren zijn. Lijkt me een mooi nieuw projectje.
Reply
Mac Wrote:vette shit tampie, zoiets moet ook wel in FTM te implementeren zijn. Lijkt me een mooi nieuw projectje.

Hij werkt nu omdat er alleen maar unieke namen over zijn. Problemen hebben we als Ferrer en Ferrero er beide nog inzitten.
Reply
Dat lijkt me niet het probleem. In de onderliggende data in de FTM database staan natuurlijk wel die gehele namen, alleen worden slechts de eerste 3 letters weergegeven.
Reply
precies Smile
Reply
_Tampie Wrote:Zie bijgaande excelsheet.

Als je in de cellen B59 t/m B73 het verloop invult (gele cellen) komt in kolom Q de eindranking te staan.
Kun je alle opties door laten rekenen.
Geinig.

Het leipe is dus dat Bellucci mijn supertroef is, maar als het gaat zoals ik denk, met als enige uitzondering dat Bellucci van Almagro wint, loop ik daardoor het goud mis :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Conclusie is dus dat tegenover de laatste tegenstander om het goud Bellucci niet jouw supertroef is. Laten wij vanavond Almagro aanmoedigen.
Reply
centre court Wrote:Als Almagro van Bellucci verliest dan snap ik de wereld niet meer en gaat echt alles mis wat maar mis kan gaan. Monaco ook die gewoon 6-2 5-5 staat tegen Ferrer en 't dan verneukt. Dat is gewoon 90 of mss nu 500 punten voor Ferrer. Die cruciale potten gaan afgelopen weken verkeerd. Jammer.

Djoko wint trouwens door opgave van Berdych.
Ik zou er maar wel serieus rekening mee houden dat Bellucci kan winnen van Almagro. Dat is nl niet ineens de wereld op z'n kop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Zie bijgaande excelsheet.

Als je in de cellen B59 t/m B73 het verloop invult (gele cellen) komt in kolom Q de eindranking te staan.
Kun je alle opties door laten rekenen.
Geinig.

Het leipe is dus dat Bellucci mijn supertroef is, maar als het gaat zoals ik denk, met als enige uitzondering dat Bellucci van Almagro wint, loop ik daardoor het goud mis :|

Ik lever het goud graag in voor een extra 120 punten voor Bellucci!
Reply
mindlight Wrote:Conclusie is dus dat tegenover de laatste tegenstander om het goud Bellucci niet jouw supertroef is. Laten wij vanavond Almagro aanmoedigen.
Almagro is voor Vis in de OOP, dat is jammer. Want als Vis verliest, wat ie uiteraard niet doet, moet Bellucci weer wel winnen.
En van mij mag Almagro ook wel winnen door de last-minute wissel.

En voor mij is het dus wel veel belangrijker om goud te halen dan 120 punten op andere managers.
Dus ik denk wel dat ik voor Almagro ben, al denk ik niet dat ik op het forum ben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Ad goud pakt, dan is dat pas de wereld op z'n kop Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hehe, dat is voor de verandering best een leuk grapje.

Zou ook prachtig zijn met voor mijn doen het lafste team ooit. Moet ik maar blijven doen dan.
Terwijl ik nu niet eens het gevoel had dat alles mee zat, dat was in die week dat ik brons haalde veel meer zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ff een vraagje ik kreeg te straks een hele discussie met mijn collega over de tussenstanden. Ze zegt jij kan echt niet zonder scoreboard he. Ook al ga je naar de plee dan neem je hem nog mee. Zit je in een vergadering dan zit je stiekem nog te gluren...Als je in de auto zit dan gaat ie ook direct aan...ja wat moet ik daar op zeggen. Zijn jullie nou ook zo of kunnen jullie zonder :oops:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik kom wel een beetje in de richting, maar heb gelukkig ook nog een leven buiten FTM.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kreeg ik ook nog wat verwensingen aan mijn hoofd als....je bent niet normaal. Maar ja dat wist ik al langer dan vandaag Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als ik het trouwens even snel uitreken, pak ik sowieso een medaille deze week en sowieso goud als Nishikori, Anderson en Almagro vanavond winnen. Laat dat maar gebeuren dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hehe, dat is voor de verandering best een leuk grapje.

Zou ook prachtig zijn met voor mijn doen het lafste team ooit. Moet ik maar blijven doen dan.
Terwijl ik nu niet eens het gevoel had dat alles mee zat, dat was in die week dat ik brons haalde veel meer zo.

Dat vond je toch allemaal zo vreselijk.
Jij zou dan toch helemaal geen plezier meer in het spel hebben....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Ff een vraagje ik kreeg te straks een hele discussie met mijn collega over de tussenstanden. Ze zegt jij kan echt niet zonder scoreboard he. Ook al ga je naar de plee dan neem je hem nog mee. Zit je in een vergadering dan zit je stiekem nog te gluren...Als je in de auto zit dan gaat ie ook direct aan...ja wat moet ik daar op zeggen. Zijn jullie nou ook zo of kunnen jullie zonder :oops:
Vroeger wel, nu niet meer. Als ik met mensen in de kroeg sta, kijk ik af en toe nog wel even als ik naar de wc ga, maar tijdens vergaderingen en screenings echt niet.
Maar wel tijdens training geven, in de auto, in de rij bij de kassa etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Ik kom wel een beetje in de richting, maar heb gelukkig ook nog een leven buiten FTM.

Echt?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik kan vrij gemakkelijk zonder eerlijk gezegd, met name dat dwangmatige volgen van de wedstrijden ben ik volledig kwijt, en écht teleurgesteld en boos word ik ook niet meer van bepaalde uitslagen.
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Ff een vraagje ik kreeg te straks een hele discussie met mijn collega over de tussenstanden. Ze zegt jij kan echt niet zonder scoreboard he. Ook al ga je naar de plee dan neem je hem nog mee. Zit je in een vergadering dan zit je stiekem nog te gluren...Als je in de auto zit dan gaat ie ook direct aan...ja wat moet ik daar op zeggen. Zijn jullie nou ook zo of kunnen jullie zonder :oops:
Vroeger wel, nu niet meer. Als ik met mensen in de kroeg sta, kijk ik af en toe nog wel even als ik naar de wc ga, maar tijdens vergaderingen en screenings echt niet.
Maar wel tijdens training geven, in de auto, in de rij bij de kassa etc.

=D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Hehe, dat is voor de verandering best een leuk grapje.

Zou ook prachtig zijn met voor mijn doen het lafste team ooit. Moet ik maar blijven doen dan.
Terwijl ik nu niet eens het gevoel had dat alles mee zat, dat was in die week dat ik brons haalde veel meer zo.

Dat vond je toch allemaal zo vreselijk.
Jij zou dan toch helemaal geen plezier meer in het spel hebben....
Dat heb je dan verkeerd begrepen. Het maken van keuzes vind ik het leukste aan het spel en dat doe je niet als je een kwart opkoopt of spelers in de 1e ronde tegen elkaar moeten, beiden neemt. Dat heb ik deze week niet gedaan. Ik heb veel keuzes gemaakt, bijv voor Almagro, Bellucci, Ferrer, Chela en Volandri. Daar heb ik bewust over nagedacht en niet berekenend gedaan. Ik had ook Ramos én Giraldo kunnen nemen, Gil én Volandri, Chela én Schwank, etc. zodat ik elk risico had vermeden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: