The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
buurs Wrote:Baak is juist minder op het forum :lol:

Baak is druk met de organisatie van het jaarlijkse BDT(BaaksDartToernooi) dat vanavond weer gehouden wordt. Voor de liefhebbers(Stille?) zullen er livescores beschikbaar zijn.

Voor meer informatie kijk dan even op de website. <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://bdt.websitemaker.nl/bdt/415204">http://bdt.websitemaker.nl/bdt/415204</a><!-- m -->
Speciaal aandacht voor het 2e filmpje op de homepage. Voorbeschouwing in het VI-format. Typisch gevalletje van ''je had er bij moeten zijn''.
Ik neem dat het poker-, tennis-, tafeltennistoernooi en de tennisquiz op eenzelfde manier wordt behandeld tijdens ons weekend in Baak?

Je noemt precies de 4 hobby's die wij als Bakenezen hebben, dit komt dus zeker terug. Haggeman maakt goede tennisquizen, ik sta bekend als fanatiek maker én deelnemer van voetbal- en algemene sportquizzen. Scholten is hier in de omgeving de beste tennisser én tafeltennisser dus dit gedeelte van de organisatie ligt bij hem. Pokeren doet hij dan weer minder maar bier drinken(5e hobby!) is weer helemaal zijn ding.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vergeet niet de zaterdagavondactiviteit, hè?! Ik moet en zal naar de plaatselijke disco gaan.

En ik wil ook wel een tennisquiz maken dit keer, kunnen jullie ook een keer winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
buurs Wrote:Baak is juist minder op het forum :lol:

Baak is druk met de organisatie van het jaarlijkse BDT(BaaksDartToernooi) dat vanavond weer gehouden wordt. Voor de liefhebbers(Stille?) zullen er livescores beschikbaar zijn.

Voor meer informatie kijk dan even op de website. <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://bdt.websitemaker.nl/bdt/415204">http://bdt.websitemaker.nl/bdt/415204</a><!-- m -->
Speciaal aandacht voor het 2e filmpje op de homepage. Voorbeschouwing in het VI-format. Typisch gevalletje van ''je had er bij moeten zijn''.
Ik neem dat het poker-, tennis-, tafeltennistoernooi en de tennisquiz op eenzelfde manier wordt behandeld tijdens ons weekend in Baak?
Dat tweede filmpje is idd wel aanstekelijk grappig, al snap ik er geen reet van waar het over gaat.

Uiteraard!!! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:Baak is juist minder op het forum :lol:

Heeft niets met mijn mindere prestaties te maken hioor! :beerbros:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Vergeet niet de zaterdagavondactiviteit, hè?! Ik moet en zal naar de plaatselijke disco gaan.

En ik wil ook wel een tennisquiz maken dit keer, kunnen jullie ook een keer winnen.

Je kan kiezen tussen de plaatselijke kroeg(Jopie) en de regionale trekpleister Dancing De Radstake(boerentent!). Beide kunnen we jullie aanraden, dus keuze is dan aan jullie.
Bij Jopie zet de groep rondom The Player de toon, hier is de gemiddelde leeftijd tussen de 14 en 22 jaar. Er lopen ook wat jonge chicks voor de liefhebbers(Stille, ML?).
Bij de Radstake weet je niet wat je ziet als je uit het Westen komt. Bier, boeren, modder aan de schoenen, brommers kieken in de peardenstal enz.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zijn de chicks in Radstake ook niveau modder aan schoenen/brommers kieken?
Reply
Mac Wrote:Zijn de chicks in Radstake ook niveau modder aan schoenen/brommers kieken?

Ja! En 16-jarige ''Breezers''! :eten:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Breezer-sletjes ???

WOW

Hakkuh :yeah: :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mooi, dan gaan we naar Radstake! Deden we vroeger ook altijd met dispuut; 2x per jaar naar zo'n gehucht, huisje boeken en dan naar zo'n tent. Prachtig!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahahaha. Naar de radstake. Weet waar je aan begint. cry \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Toch maar even reageren tijdens m'n laatste uurtje op kantoor. Goed plan van de Radstake. Vrijdagavond vizier op pokeren, quizzen en andere spelen, zaterdagavond doorhalen in één vd grotere discotheken van Gelderland. Zou geweldig zijn als Stille dan een teef in de paardenstallen hard mag nemen :yeah:
Reply
Ik neem wel de flessen wodka mee en dobbelstenen, kunnen we mooie spelletjes doen van tevoren. Als ik het zo hoor, is dat ook wel nodig, om laveloos die tent binnen te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moe je dan ook klomp'n aan?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Je moet daar niks, alleen ontzettend veel bier zuipen anders heb je een kutavond. Je moet daar dus ook met een bus heen, rijden is geen optie!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:Wat me opvalt, is dat Ad deze week veel op het forum is en dat Tampie nog nooit zoveel op het forum is geweest als de laatste weken :8:

Ik ben zeker wel een gloryhunter, als het drama gaat zul je mij niet veel zien meestal. Het heeft ook wel een beetje met drukte op en zin in het werk te maken.
Reply
Gasquet op 5-3 2e set, nog geen bp tegen deze set, en verliest dan 4 games op rij Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat jammer dat ik er net 2 uur niet was, maar die Radstake klinkt echt briljant. Ik ga me nu verdiepen in de Baakse video's
Reply
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.dancingderadstake.nl">www.dancingderadstake.nl</a><!-- w -->
80/90's, club/r&b, hardstyle, rock, apréski: alles onder één dak.
Reply
Die filmpjes zijn van vorig jaar, maar lekker boeiend :wink: ik ga er nu heen, tjoo
Reply
Kut Nishikori, mist even 2 sps op 5-4.
En dan verliest ie nog de TB ook, lul!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
vamos nico!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Precies, paar BP's tegen gehad, maar eigenlijk simpel tot nu toe.
Reply
almagro speelt nog niet erg best.
veel ue.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
bijna tb

wordt echt 50-50

almagro moet het voornamelijk van zijn service hebben.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klopt, nu TB. Ik zie het positief in, alle must win points gingen naar Nico tot nu toe.
Reply
slechte wedstrijd zeg...

bellucci van 2-0 naar 3-5

nu 5-4* almagro
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en opnieuw een ue

2 sp Nico
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
NID
Reply
omg, wat is bellucci slecht.

ik hoorde al dat hij iedere partij erg slecht speelde.
die verdasco :lol:

als almagro 1 tandje bij kan schakelen zal de 2e snel voorbij zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat denk ik ook ja. Bellucci stelde weinig voor in set 1.
Reply


Forum Jump: