Threads: 76
en daar zat ik dan met dirk, hij met z'n wijnaldum shirt aan.
het is echt lang geleden dat ik feyenoord zo'n goeie pot heb zien ballen.
meeuwis was zeer nuttig en misschien wel de belangrijkste man, biseswar lijkt zich op te trekken aan ryo, wijnaldum speelde heerlijk, maar motm was toch echt ryo. wat een geweldenaar is dat. ik hoop dat hij nog geen interlands mag spelen en dat hij nog ff bij ons blijft. =P~
oh ja, en de vrij mot in oranje.
Threads: 93
Geniet er maar van, zal weer een tijd duren voor er iets te juichen is in Rotterdam.
Is de DVD al in de maak trouwens?
Zag er in samenvatting best aardig uit maar komt echt maar van een of twee spelers.
Ach, een kinderhand is snel gevuld!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 12
waf Wrote:oh ja, en de vrij mot in oranje. die tegengoal je zal in de finale van het EK zo'n doelpunt tegen krijgen :oops:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Threads: 12
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Threads: 1
Met alle respect, maar een overwinning zat er al enige tijd aan te komen. Spel werd steeds beter, maar ze zijn er nog lang niet. Vooral achterin (backs en keeper) gaan nog te veel dingen fout, zoals dat balletje van Swerts inderdaad. Wel heerlijk om de Kuip weer eens te zien juichen!! En Ryo:
Bumme Wrote:Zag er in samenvatting best aardig uit maar komt echt maar van een of twee spelers.
ryo, wijnaldum, biseswar, meeuwis, vlaar de vrij.
duhuh een of twee spelers...
maar bedankt voor het (imo zielig) bagatelliseren.
waf Wrote:Bumme Wrote:Zag er in samenvatting best aardig uit maar komt echt maar van een of twee spelers.
Zoals ik al zei; in de samenvatting............. Heb Ryo en Wijnaldum gezien bij Studio Sport. Biseswar had een leuke actie, Vlaar een gelukkige vrije trap en van Meeuwis en de Vrij begrijp ik nu pas dat ze meededen.
Bumme Wrote:waf Wrote:Bumme Wrote:Zag er in samenvatting best aardig uit maar komt echt maar van een of twee spelers.
Zoals ik al zei; in de samenvatting............. Heb Ryo en Wijnaldum gezien bij Studio Sport. Biseswar had een leuke actie, Vlaar een gelukkige vrije trap en van Meeuwis en de Vrij begrijp ik nu pas dat ze meededen.
zo zei je het niet. je zei dat het in de samenvatting er leuk uit zag, maar dat het maar van 2 spelers komt. die laatste bijzin betekent toch echt dat je dat los ziet van de samenvatting, anders zeg je dat daaruit bleek dat het maar van 2 spelers komt.
het slaat gewoon nergens op om te oordelen over spelers op basis van samenvattingen. meeuwis, de vrij, biseswar en wijnaldum speelden gewoon goed. als je het niet weet, hoef je er niets over te zeggen en dan is het dus zielig bagatelliseren.
Wat jij wil waf, laat het hoogtepunt van je seizoen 2010-2011 niet door mij verpesten. Geniet er liever van, het duurt nog maar een paar dagen voor je weer weet hoe het dit jaar echt zit.
Bumme Wrote:Wat jij wil waf, laat het hoogtepunt van je seizoen 2010-2011 niet door mij verpesten. Geniet er liever van, het duurt nog maar een paar dagen voor je weer weet hoe het dit jaar echt zit.
schat jezelf vooral niet te hoog in door te suggereren dat je uberhaupt invloed hebt op mijn gemoedstoestand. als je onzin uitkraamt, dan zeg ik dat.
Threads: 40
1 x hands, 1 keer onterechte pingel
Maar goed. Wel meer dan verdiend gewonnen...
En wijnaldum is de opvolger van Van de Laan zag ik in de samenvatting
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
hands was het zeker, maar die pingels waren gewoon terecht.
Threads: 32
|