The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Geen Ramzi, wel Tanghe?

Ook de bij Utrecht overbodige middenvelder Stefaan Tanghe staat in de belangstelling van FC Twente, meldt de VI. De 33-jarige Belg, in eerdere seizoenen nog een onmisbare schakel bij Utrecht, mag transfervrij weg. Tanghe kan ook terug naar zijn thuisland (waar Westerlo en Excelsior Moeskroen aan hem trekken) en Heracles, dat al een verkennend gesprek met de speler heeft gehad.

De kans dat Adil Ramzi op huurbasis terugkeert bij Twente lijkt klein. AZ heeft, bij monde van directeur voetbalzaken Marcel Brands, laten weten dat de bankzitter niet gemist kan worden na de winterstop.
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
'PSV wil Robert alleen verkopen'

Volgens de Spaanse krant Diario de Sevilla heeft PSV een verhuur van Robert aan Betis Sevilla met een optie tot koop voor de Spaanse club afgewezen. PSV zou alleen openstaan voor een vertrek bij een verkoop van de Braziliaanse aanvaller, aldus de regionale Spaanse krant. PSV zou een bedrag van ongeveer 3 miljoen euro vragen voor de aanvaller.

Volgens de krant zou Robert al gesproken hebben met Betis en positief zijn over een transfer naar Spanje.

PSV heeft er niet veel aan gehad, op de penalty en het laatste doelpunt tegen rkc na dan
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
zou een goede spits zijn voor Ajax
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Zo goed als zeker nu

'Pepe Pla binnen enkele dagen PSV'er'

PSV gaat opnieuw een linksback naar Eindhoven halen. Het Spaanse talent Pepe Pla gaat volgens het Eindhovens Dagblad binnen enkele dagen zijn handtekening zetten onder een contract tot de zomer van 2009. De transfer zou vandaag al afgerond kunnen worden.

De 18-jarige Pla komt over van Valencia waar hij de jeugdopleiding doorliep. Ook Arsenal en Liverpool toonden belangstelling voor de Spanjaard, maar de goede band van Hiddink met Valencia gaf de doorslag.

PSV betaalt een transfersom van 250.000 euro, dit wordt gezien als vergoeding voor de gemaakte opleidingskosten door Valencia.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Volgens AD Sportwereld heeft Ajax een akkoord bereikt met Heerenveen-spits Klaas Jan Huntelaar over een tussentijdse overstap naar de Amsterdamse club in de winterstop. Ajax moet nog wel om de tafel met Huntelaars werkgever Heerenveen.
Enig struikelblok in de transfer lijkt dan ook de transfersom. Vorig seizoen vroegen de Friezen nog 6 miljoen euro voor de aanvaller, inmiddels is die prijs behoorlijk gestegen. Voorzitter Riemer van der Velde gaf eerder al aan nog een ' potje te hebben' om Huntelaar te kunnen behouden.

In een vroeger stadium sprak Huntelaar al met Feyenoord, maar de Rotterdammers zien Huntelaar als de opvolger van Dirk Kuyt. Huntelaar heeft echter laten weten niet te willen wachten op een plekje in de selectie, zo heeft de directie van Feyenoord laten weten.

Ajax wil Huntelaar wel al direct bij de selectie toevoegen, ondanks de aanwezigheid van Angelos Charisteas, Markus Rosenberg, Yannis Anastasiou en Ryan Babel. Charisteas mag naar verluidt vertrekken uit Amsterdam, en ook voor Anastasiou lijkt na dit seizoen geen plaats meer in de selectie van de hoofdstedelingen.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
dat feest gaat mooi niet door........
Bangkok resident.
Reply
een ander verhaal is dat de er een gesprek zou zijn tussen fainoid en huntelaar en dat deze is afgezegd omdat koeman niet kon. dat is wat anders dan dat huntelaar fainoid heeft afgezegd, en zou wijzen op weer een blunder van het ad.

hoe het ook zij, als je meer dan 4a5 mio voor hem wil betalen ben je imo niet goed snik, en ik kan me niet voorstellen dat ajakkes dat doet.
Reply
waf Wrote:een ander verhaal is dat de er een gesprek zou zijn tussen fainoid en huntelaar en dat deze is afgezegd omdat koeman niet kon. dat is wat anders dan dat huntelaar fainoid heeft afgezegd, en zou wijzen op weer een blunder van het ad.

hoe het ook zij, als je meer dan 4a5 mio voor hem wil betalen ben je imo niet goed snik, en ik kan me niet voorstellen dat ajakkes dat doet.

Juist wel, ze hebben ook 5 miljoen voor Charisteas betaald.
Bovendien zullen ze toch een goede spits moeten hebben
Reply
Quote:Huntelaar akkoord met Ajax

Uitgegeven: 19 december 2005 12:00
AMSTERDAM - Ajax heeft met Klaas Jan Huntelaar een akkoord bereikt over een overgang in de winterstop. De Amsterdamse club onderhandelt nog met Heerenveen over de afkoopsom.

Huntelaar sprak volgens zijn zaakwaarnemer in de eerste helft van het seizoen met Ajax, Feyenoord en AZ. De 22-jarige topschutter van de eredivisie zet zijn loopbaan het liefst bij Ajax voort. Hij komt naar zijn mening in Amsterdam het best tot zijn recht.


Centrumspitsen

De Amsterdamse club trok vorig seizoen nog 11 miljoen euro uit voor de centrumspitsen Rosenberg en Charisteas. Vooral de eerstgenoemde, uit Zweden afkomstig, presteert de laatste weken goed. Babel en Anastasiou acteerden dit seizoen ook al als centrumspits.

Struikelblok voor de overgang is de transfersom die Heerenveen voor de topschutter wil. Afgelopen seizoen vroeg voorzitter Riemer van de Velde nog 6 miljoen euro voor Huntelaar. De preses weet ook dat de spits, die zijn opleiding bij PSV genoot, dit seizoen veel beter presteert. Hij vraagt daarom een aanzienlijk hoger bedrag.

Het contract van Huntelaar bij Heerenveen loopt tot het einde van het volgende seizoen. De spits is op dit moment met veertien treffers topscorer van de eredivisie. Vorig seizoen trof hij zeventien keer doel voor de Friezen. Daarvoor was hij in de eerste divisie 26 keer trefzeker voor AGOVV
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Zul je zien dat Samares m na de winterstop nog inhaalt op de topschutterslijst... :wink:
Reply
Welkom, stel je even voor!
Reply
Da's mooi voor Ajax, dat ze een akkoord hebben met Huntelaar. Zoals ik al zo vaak gezegd heb: Nog even 10M overmaken en alles is in kannen en kruiken.

Anders: Jammer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Naam: Krushhead
Woonplaats: Hilversum
Club: Utrecht
Leeftijd: 36
Burg staat: Samenwonend met vrouw
Beroep: Kok
Heb iets tegen: Ajax
Heb iets voor: hun tegenstander
Doet mee aan: zo'n beetje alle spelletjes, positie varrierend van plaats 254 in CM tot plaats 22413 in de profcoach
Hoogtepunt: Vorig jaar Breuer als aanvoerder die 2x scoort
Dieptepunt: Dit weekend David Weir als aanvoerder die er totaal 6 tegen krijgt, beide wedstrijden verliest en ook nog in eigen doel schiet: -14
Reply
krushhead Wrote:Dieptepunt: Dit weekend David Weir als aanvoerder die er totaal 6 tegen krijgt, beide wedstrijden verliest en ook nog in eigen doel schiet: -14

Het Leed (van de premier league)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ok, dat is genoeg informatie.

Voor de onderwerpen 'heb iets tegen' en 'dieptepunt' heb ik medelijden. :wink:
Reply
Het "heb iets tegen" doet het dit jaar heel leuk voor me :lol:
Reply
Mukkus Wrote:Da's mooi voor Ajax, dat ze een akkoord hebben met Huntelaar. Zoals ik al zo vaak gezegd heb: Nog even 10M overmaken en alles is in kannen en kruiken.

Anders: Jammer.

Net gesms'ed met mijn contactpersoon bij Heerenveen.
In de wandelgangen: misschien wordt meneer Lobont meenomen in de transferbesprekingen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Da's mooi voor Ajax, dat ze een akkoord hebben met Huntelaar. Zoals ik al zo vaak gezegd heb: Nog even 10M overmaken en alles is in kannen en kruiken.

Anders: Jammer.

Net gesms'ed met mijn contactpersoon bij Heerenveen.
In de wandelgangen: misschien wordt meneer Lobont meenomen in de transferbesprekingen....
Lobont + 2 mln lijkt me een mooie prijs :razz:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Da's mooi voor Ajax, dat ze een akkoord hebben met Huntelaar. Zoals ik al zo vaak gezegd heb: Nog even 10M overmaken en alles is in kannen en kruiken.

Anders: Jammer.

Net gesms'ed met mijn contactpersoon bij Heerenveen.
In de wandelgangen: misschien wordt meneer Lobont meenomen in de transferbesprekingen....
Lobont + 2 mln lijkt me een mooie prijs :razz:

Da's een mooie prijs voor Rene van Rijswijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Da's mooi voor Ajax, dat ze een akkoord hebben met Huntelaar. Zoals ik al zo vaak gezegd heb: Nog even 10M overmaken en alles is in kannen en kruiken.

Anders: Jammer.

Net gesms'ed met mijn contactpersoon bij Heerenveen.
In de wandelgangen: misschien wordt meneer Lobont meenomen in de transferbesprekingen....
Lobont + 2 mln lijkt me een mooie prijs :razz:

Da's een mooie prijs voor Rene van Rijswijk.

:eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Gedeeld door 10 bedoel je neem ik aan? hehehe ik wilde dat we 2 miljoen voor hem hadden gekregen :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
19/12/2005 - Ajax rond met Huntelaar

Klaas-Jan Huntelaar en Ajax zijn het met elkaar eens geworden over een overgang van de spits in de winterstop. De talentvolle spits van SC Heerenveen verkiest Ajax boven andere geïnteresseerde clubs als Feyenoord, AZ en het duitse HSV.
Ajax Netwerk
Ajax en Heerenveen moeten nog wel tot overeenstemming komen over de transfersom. Naar verluidt zou deze tussen de 8 en 10 miljoen euro moeten gaan bedragen. Als de clubs het met elkaar eens worden zal Huntelaar al in de winterstop de overstap maken.
Reply
Tja, hoop geld voor een lelijke spits
Reply
Maar hij scoort wel aan de lopende band... dus 8-10 miljoen lijkt me schappelijk, want ze kunnen hem anders aan het eind van het seizoen ook wel kwijt aan een engelse club, en die hoesten 10 miljoen makkelijk op...
Bangkok resident.
Reply
Hoef Wrote:Tja, hoop geld voor een lelijke spits

Nee, Ronaldo, Ronaldinho, Roy, Ruud en Dirk zijn lekkere kerels. :roll:

Ricochan Wrote:Maar hij scoort wel aan de lopende band... dus 8-10 miljoen lijkt me schappelijk, want ze kunnen hem anders aan het eind van het seizoen ook wel kwijt aan een engelse club, en die hoesten 10 miljoen makkelijk op...

Precies. En Manchester en Arsenal moeten aan het eind van het seizoen toch nieuwe spitsen als Ruud en Henry weggaan naar Real en Barcelona. :wink:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Hoef Wrote:Tja, hoop geld voor een lelijke spits

Nee, Ronaldo, Ronaldinho, Roy, Ruud en Dirk zijn lekkere kerels. :roll:


Oh ja joh ?
:wink:
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Hoef Wrote:Tja, hoop geld voor een lelijke spits

Nee, Ronaldo, Ronaldinho, Roy, Ruud en Dirk zijn lekkere kerels. :roll:


Oh ja joh ?
:wink:

Voor de liefhebber. :8:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Precies. En Manchester en Arsenal moeten aan het eind van het seizoen toch nieuwe spitsen als Ruud en Henry weggaan naar Real en Barcelona. :wink:

:roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik denk dat Martin Jol Huntelaar komt ophalen aan het eind van het seizoen.
Bangkok resident.
Reply
Hoef Wrote:Tja, hoop geld voor een lelijke spits

De toeschouwers willen zich toch kunnen identificeren met hun helden? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ricochan Wrote:Ik denk dat Martin Jol Huntelaar komt ophalen aan het eind van het seizoen.

Gaan ze een weekeindje kamperen dan?
Reply


Forum Jump: