07-04-2011, 09:11 PM
yesss belangrijke overwinning dit! nu cuevas nog even winnen en fish verliezen

The following warnings occurred: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Houston/Casablanca
|
07-04-2011, 09:11 PM
yesss belangrijke overwinning dit! nu cuevas nog even winnen en fish verliezen
![]()
07-04-2011, 10:33 PM
Cuevas easy langs Blake...Nu jij Igor! In IW won je al van hem...dan moet het op gravel zeker lukken...
08-04-2011, 09:45 AM
Nishikori en Andujar als toernooiwinnaars en ik zit op rozen!
08-04-2011, 10:02 AM
Ik kan er niets anders van maken dan max rond plek 20 te eindigen. Jammer! Vandaag hup Montanes, hup Andujar, hup Simon en hup Hanescu. Kom maar op met de 4 HF. Vanavond/vannacht hup Fish, hup GGL, hup Ivo en hup Gabash
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
08-04-2011, 10:08 AM
Vis en Bergen gewoon de toernooien winnen en er is alsnog weinig aan de hand. Dan kan Starace nog voor een leuke meevaller zorgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-04-2011, 10:53 AM
Mooi bestandje Tampie. Ik heb het meest-waarschijnlijke scenario erin gezet en kom tot Stille als weekwinnaar. Nu is de kans klein dat dit daadwerkelijk gebeurt omdat er altijd wel 1 partij is die afwijkt, het geeft in ieder geval aan dat het nog alle kanten op kan deze week.
08-04-2011, 10:54 AM
Stille Wrote:Ik kan er niets anders van maken dan max rond plek 20 te eindigen. Jammer! Vandaag hup Montanes, hup Andujar, hup Simon en hup Hanescu. Kom maar op met de 4 HF. Vanavond/vannacht hup Fish, hup GGL, hup Ivo en hup Gabash andre Wrote:Mooi bestandje Tampie. Ik heb het meest-waarschijnlijke scenario erin gezet en kom tot Stille als weekwinnaar. Nu is de kans klein dat dit daadwerkelijk gebeurt omdat er altijd wel 1 partij is die afwijkt, het geeft in ieder geval aan dat het nog alle kanten op kan deze week. ![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-04-2011, 10:57 AM
Tja, met stille weet je het wel.
Of hij heeft totaal geen benul/inzicht hoe hij er voorstaat of het is een indekker 1e klas.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
08-04-2011, 11:18 AM
Montanes-Andujar
Simon-Hanescu Simon def. Monta Fish-Garcia Isner-Gaba Isner def. Fish Deze lijkt me wel ok [-o<
08-04-2011, 11:19 AM
andre Wrote:Mooi bestandje Tampie. Ik heb het meest-waarschijnlijke scenario erin gezet en kom tot Stille als weekwinnaar. Nu is de kans klein dat dit daadwerkelijk gebeurt omdat er altijd wel 1 partij is die afwijkt, het geeft in ieder geval aan dat het nog alle kanten op kan deze week. Dat meen je niet : ![]()
08-04-2011, 11:22 AM
andre Wrote:Mooi bestandje Tampie. Ik heb het meest-waarschijnlijke scenario erin gezet en kom tot Stille als weekwinnaar. Nu is de kans klein dat dit daadwerkelijk gebeurt omdat er altijd wel 1 partij is die afwijkt, het geeft in ieder geval aan dat het nog alle kanten op kan deze week. Dat vermoeden had ik ook. De grootste klaagweken haalt Stille over het algemeen zijn gouden medailles.
08-04-2011, 11:33 AM
Ik heb vorig jaar 1 x goud gehaald en nu nog niets dus ik denk dat ik dan maar de hele dag moet gaan klagen
![]()
08-04-2011, 11:36 AM
Als ik 25 punten voor Fish optel sta ik nog 33e
![]()
08-04-2011, 12:08 PM
Stille Wrote:Ik heb vorig jaar 1 x goud gehaald en nu nog niets dus ik denk dat ik dan maar de hele dag moet gaan klagenDat doe je sowieso al.
08-04-2011, 12:15 PM
stille is net als ad wim met zijn gifbeker.
![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
08-04-2011, 01:44 PM
Ja man. Dat zei ik alleen omdat Ad het daarover had
![]() Klasse Pablo. Schiet maar lekker op. De volgende partijen zijn een stuk interessanter
08-04-2011, 01:50 PM
andre zonder Andujar, wel degelijk enig belang in deze pot. Pot van de dag is natuurlijk Simon-Starace.
08-04-2011, 02:17 PM
Hup Andujar en idd vooral Simon! Troef!
Niets is sterker dan dat ene woord...
08-04-2011, 02:28 PM
Gifbeker, gifbeker!
08-04-2011, 02:34 PM
Ad heeft het altijd over must-picks. Dat was Andujar natuurlijk nadat ie maandagmiddag al door was en met Chardy een prima kans had om de KF te halen
08-04-2011, 02:37 PM
Ad heeft zelfs Andujar niet
![]() Dit heeft natuurlijk niks met gifbeker te maken, maar met onkunde.
08-04-2011, 02:48 PM
buurs Wrote:Dit heeft natuurlijk niks met gifbeker te maken, maar met onkunde. Dit ben ik wel met je eens ja. Als je zo managet kun je wel alvast 28 gifbekers klaarzetten Ad. :wink:
08-04-2011, 02:49 PM
hup Fognini
08-04-2011, 02:49 PM
:lol:
![]()
08-04-2011, 02:57 PM
Kijk, tenminste nog iemand die het begrijpt. Van Stille en Buurs kan ik het ook niet verwachten, maar Tampie...
08-04-2011, 03:01 PM
Ik wist de uitslag toch ook niet...
Andujar in vorm in zo'n zwak stukje. Ik heb hem bijna blind aangevinkt. Jij hebt daar blijkbaar uitzoekwerk voor nodig. Ik was even vergeten dat jij er helemaal niks van kunt als het op de basis aankomt. Conclusie: het is geen fout van jou.
08-04-2011, 03:28 PM
Break Fognini =D>
|
« Next Oldest | Next Newest »
|