The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
Hag : kijk eens op je telefoon
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
omg, lijfsbehoud voor de 5e klasse :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Verdasco verdedigt zijn titel niet in Barcelona. Hij vindt dat de organisatie niet genoeg interesse in hem vertoont cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En terecht, hij is namelijk ontzettend kut de laatste tijd. =D>
Reply
Wat een kansloze drol blijft die gast toch Undecided. Mooi dat hij nu ook zelf meewerkt aan zijn vrije val op de ranking! Ik hoop dat Raonic een mooie tweet de wereld in stuurt onder het mom van "je wilde toch op gravel tegen me spelen?"
Reply
Hebben die twee ruzie of zo?
Reply
Verdasco verloor van 'm en stuurde een kansloze tweet de wereld in. Iets met anti-tennis en wacht maar tot ik je op gravel tegenkom.
Reply
Verdasco Undecided Het zal maar een held van je zijn!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik heb 'm weer gevonden:

Verdasco on Raonic: “I hope to play soon against him in clay to show him what it is to play tennis & play rallies & run & not only serve.”
Reply
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

Gonzalez mag na half jaar weer tennissen
6 april 2011

Fernando Gonzalez keert terug op de ATP Tour. De Chileense hardhitter heeft, een half jaar na zijn heupoperatie, van doktoren toestemming gekregen om weer te gaan tennissen. Hij speelt eind deze maand in Servië zijn eerste toernooi.

Gonzalez is door zijn blessureproblemen afgezakt naar de 395ste plaats op de wereldranglijst. De organisatie in Servië heeft hem een wildcard gegeven. De 30-jarige Gonzalez stond in 2007 nog op de vijfde plaats op de wereldranglijst.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Verdasco Undecided Het zal maar een held van je zijn!

:yeah: :yeah:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:Big Grin

ivokarlovic ivo karlovic
Today was interesting match. Umpire's chair fell together with the umpire! First time I saw that. Glad he's ok.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mega veel wind stond er gisteren Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Blijft wel een raar gezicht die ranking met Fish als #1 Amerikaan.
Reply
Ik kan het niet meer terugvinden, maar las hier eerder iets dat JCF ondanks dat hij fit was zich bleef afmelden om zijn PR te kunnen houden. Misschien is het goed als iemand hem even belt en zegt dat hij nu wel weer gewoon mag gaan spelen.
Reply
Het is ook een raar verhaal. Eerst zou ie de AO al spelen. Daarna toch maar weer een tijdje getraind, klaar voor de SA-swing, maar daar was ie net niet klaar voor. Dan toch zeker IW, maar nee. Dan maar Miami missen voor de PR, maar nu zegt ie weer constant af. Heel vreemd. Zou een mooie toevoeging zijn voor de komende maanden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja daarom, JCF is altijd leuk om erbij te hebben. Maar straks is zelfs Gonzalez eerder terug dan JCF, dat zou wel een raar verhaal zijn.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=IOkj4y7fn-c">http://www.youtube.com/watch?v=IOkj4y7fn-c</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:lol: =D>

Tipsa is nu wel in m'n achting gestegen, grappig dit.
Reply
Voor de liefhebbers [gay]

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://feliforever.tumblr.com/">http://feliforever.tumblr.com/</a><!-- m -->

:yeah:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Voor de liefhebbers [gay]

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://feliforever.tumblr.com/">http://feliforever.tumblr.com/</a><!-- m -->

:yeah:

De vraag is natuurlijk nu wat jij op deze site te zoeken had. [gay]
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Via Mariska1980 op Twitter he
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
[gay]
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ach ze heeft vaak wel geinige dingen erop staan. Hoe iemand verslaafd kan zijn aan Spaanse en Argentijnse tennissers :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QvZr4F7aYc4&feature=player_embedded[/youtube]

Nadal plukt zelfs aan z'n reet als ie scoort met FIFA.
Prachtig ook dat fanatisme van mijn held.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Is/was die linker ook een spelert?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee, zal wel fitness coach zijn of zoiets.

Het eindigde trouwens met strip-FIFA volgens mij...

[Image: 42938858.jpg]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laat die Monaco zich een beetje op het tennis richten denk ik dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=IOkj4y7fn-c
Ik zou dat stukje daarna ook wel willen zien. Dat ging over Koellerer volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat dacht ik ook al ja. Wel top die gasten.
Reply


Forum Jump: