The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid (TMS)
#91
Klasse Thiemo! Staat lekker te spelen hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Nu alweer een poepweek dus die alleen gered kan worden wanneer Nadal het toernooi niet wint. Wel leuk voor Thiemo dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Stille-week
Reply
#94
Tering, lang geleden dat ik Thiemo zo goed heb zien spelen. Top 20-waardig deze 3e set, al was Ferrero wel traag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Knap van Thiemo, ik word gestraft voor mijn geringe vertrouwen in hem.
Reply
#96
Michael K Wrote:Stille-week

2 man door, 2 man out Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#97
_Tampie Wrote:Knap van Thiemo, ik word gestraft voor mijn geringe vertrouwen in hem.

Hier hetzelfde. Zie nu dat ik tov de meeste van mijn concurrenten een hoop klein grut heb vs Nadal, De Bakker en Mannarino. Dan is het begin wel heel zuur als je ziet hoe die laatste 2 winnen. 1,5e set helemaal niets aan de hand voor resp. Chela en JCF. Mooi voor Thiemo dat hij weer eens goed speelt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#98
Heb de laatste 5-6 games gezien. Hij speelde echt sterk en aanvallend vanaf de baseline. Hopen dat hij tegen GGL ook gaat winnen en mooi affiche tegen Djoko kan realiseren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#99
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:Knap van Thiemo, ik word gestraft voor mijn geringe vertrouwen in hem.

Hier hetzelfde. Zie nu dat ik tov de meeste van mijn concurrenten een hoop klein grut heb vs Nadal, De Bakker en Mannarino. Dan is het begin wel heel zuur als je ziet hoe die laatste 2 winnen. 1,5e set helemaal niets aan de hand voor resp. Chela en JCF. Mooi voor Thiemo dat hij weer eens goed speelt.
Nogmaals, als je die twee niet hebt als je ervoor kiest om Nadal niet te nemen, lijkt me gewoon slecht managen. En ook niks voor jou.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:Knap van Thiemo, ik word gestraft voor mijn geringe vertrouwen in hem.

Hier hetzelfde. Zie nu dat ik tov de meeste van mijn concurrenten een hoop klein grut heb vs Nadal, De Bakker en Mannarino. Dan is het begin wel heel zuur als je ziet hoe die laatste 2 winnen. 1,5e set helemaal niets aan de hand voor resp. Chela en JCF. Mooi voor Thiemo dat hij weer eens goed speelt.
Nogmaals, als je die twee niet hebt als je ervoor kiest om Nadal niet te nemen, lijkt me gewoon slecht managen. En ook niks voor jou.

Wellicht niet moeten gaan voor gasten als Andujar, Simon enz maar toch voor deze 2 q's die ik eigenlijk zag verliezen. Niet zozeer slecht managen maar vooral slecht voorspellen in dit geval lijkt me.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat kan ook, maar het voorspellen is het belangrijkste van het managen volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat kan ook, maar het voorspellen is het belangrijkste van het managen volgens mij.

Goed voorspellen is kennis van zaken hebben.

Dan ben ik dus eigenlijk wel een tenniskenner in jouw ogen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je ziet dat Roddick zich niet thuis voelt, maar hij heeft ook wel pech hoor. En het blijft toch wel een mooi figuur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar hij wint de TB toch nog, prachtig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prachtig potje zo op de avond.

Ben blij dat ik sport1 heb Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Cipolla mist mp op eigen service.

Roddick zal nu toch wel winnen lijkt mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
roddick slaat zijn racket bijna doormidden.

Hij vraagt bij de wissel of hij al een warning heeft gekregen.
Scheids zegt nee en vraagt of hij zijn racket verder kapot wil slaan?

Roddick slaat daarna zijn racket helemaal doormidden en dan krijgt hij een warning :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Laten we niet vergeten dat Cipolla een stormachtige ontwikkeling doormaakt. Zo'n pot is natuurlijk goed voor zijn vertrouwen.
Reply
Tyfus Falla met je lompe smash op 4-5 in de TB. 3 man kwijt al. Maar ja als Djoko in de KF van Ferrer wint komt het goed
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Roddick blijft altijd leuk om naar te kijken. Ik ben nu ook blij dat ik Sport1 heb, maar nog blijer dat ik Eurosport heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd 15-14 Higgins. Wat een finale!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ook nog even een van de belangrijkste 1e rondes om de dag af te sluiten, vamos Gimeno!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Allez Richard...Moet kunnen met dat schema...
Reply
Haha die Cipolla slaat de bal door Roddick heen op MP
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haha, vol op het lichaam op mp, dan moet je net Roddick hebben. Had gedacht dat ie wellicht geen handje zou schudden.

Gimeno pakt de break! Ik hoop dat ze daarheen schakelen op Sport1.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee dus, kutzender.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuurlijk Gimeno!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een drol die Gasquet...Bah....

Maar week hangt toch van Djoko af...
Reply
Er zaten nog wat foutjes in. Deze zou het goed moeten doen. Spelers die er al heel snel uit waren daarvoor ontbreken de 10 punten, maar die zijn niet gekozen voor zover ik kan vinden. Nishi wel, maar die is 0 punten.


Attached Files
.xlsx   Scenario Calculator v3 Madrid.xlsx (Size: 49.39 KB / Downloads: 3)
Reply
Alleen Kubot en Chela zie ik. Beide 1x gekozen, hebben dus 0 punten in mijn sheet, waar dat er 16 en 10 moeten zijn.
Reply


Forum Jump: