The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid (TMS)
=D> =D> Wat een tb =D>
13-13

Aij melzer :x
Reply
15-13 Federer...Lopez kon het fysiek niet meer aan...
Reply
Melzer verliest de set ook nog...twee keer een break voorsprong gehad :x
Reply
Lopez speelt echt het tennis van zijn leven =D>

5-0 voor in de 2e set tb Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klote Gimeno Sad
Roger 7-0 voor in hth maar nu toch echt in de problemen...
Reply
Zou voor de toto wel leuk zijn Smile

Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling

Federer, Roger - Lopez, Feliciano
Wedstrijd
Normale speeltijd
Je weddenschap: 2
5,70 4-5-11
Melzer, Jurgen - Gimeno-Traver, D
Wedstrijd
Normale speeltijd
Je weddenschap: 2
3,50 4-5-11
Je weddenschap: tweevoudig
€ 5,25 19,95 0 / 2 Lopend
Reply
Scholten! Wrote:Het is Ad ook van harte gegund, zolang dat betweterige maar weg blijft. Dat hij veel kennis heeft, stond altijd al buiten kijf. Omdat hij er ook veel tijd in steekt, zie ik Ad dit jaar wel top 5 eindigen.

*Sluit aan*
Reply
_Tampie Wrote:En dat is dus een beetje waarom het nooit helemaal top is; Ad z'n ondergrens. AO dat hebben er wel meer dat ze daar pech hadden met Federer, en Djoko missen. Maar die weken Miami en Casablanca, dat mag dus niet.
Top 3 lijkt me ook weer overdreven, en verder leuke analyse, maar niks nieuws onder de zon. Je weet dat ik in principe altijd voor de weekwinst ga, en altijd belangrijke keuzes maak ipv ze te ondervangen. En dan gaat het wel eens mis zoals in die weken, maar ook wel eens goed, zoals ook al een aantal keer dit seizoen.

Zoals ik een tijd geleden al zei, ik ga dit seizoen voor het medailleklassement, en dat gaat vrij aardig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Scholten! Wrote:Het is Ad ook van harte gegund, zolang dat betweterige maar weg blijft. Dat hij veel kennis heeft, stond altijd al buiten kijf. Omdat hij er ook veel tijd in steekt, zie ik Ad dit jaar wel top 5 eindigen.

*Sluit aan*
Dat ik betweterig ben?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een fantastische partij Notworthy

Je zou geen sport1 hebben zeg als tennisliefhebber Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tuurlijk Travert!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Scholten! Wrote:Het is Ad ook van harte gegund, zolang dat betweterige maar weg blijft. Dat hij veel kennis heeft, stond altijd al buiten kijf. Omdat hij er ook veel tijd in steekt, zie ik Ad dit jaar wel top 5 eindigen.

*Sluit aan*
Dat ik betweterig ben?

Nee, dat het betweterige weg moet blijven, dat is iets anders.
Reply
Dan moet ik er toch trekjes van hebben, jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je leest wat negatief, je zou ook kunnen lezen, dan moet ik er toch trekjes van gehad hebben.... Verder ga ik het maar niet uitspellen. Overigens was het eigenlijk niet eens dat deel van Scholten's post waar ik op doelde toen ik me aansloot, maar nogmaals, je leest wat negatief.
Reply
Pfoe Roger, blij dat je hem eruit pielt, anders had ik gekke uitspraken moeten doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Je leest wat negatief, je zou ook kunnen lezen, dan moet ik er toch trekjes van gehad hebben.... Verder ga ik het maar niet uitspellen. Overigens was het eigenlijk niet eens dat deel van Scholten's post waar ik op doelde toen ik me aansloot, maar nogmaals, je leest wat negatief.
Wellicht, maar het is ook niet echt een leuke term, hè?
Eigenwijs a la, maar betweterig?

Maar ik doelde er ook niet op dat ik het jammer van jullie vond, meer van mezelf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm ok, laat ik het omdraaien dan. Het was van mij uit juist niet negatief bedoeld.
Reply
Opvallend, op Melzer na staan alle 'high seeds' in de 3R. Alle 'low seeds' zijn er al uit. Heeft uiteraard te maken met het privilege dat de high seeds hebben in de vorm van een bye in de 1R, maar toch. Op Monfils na lagen de low seeds er overigens in hun eerste ronde al uit. Tekenend voor het kwaliteitsverschil van de echte top met de subtop, en bijvoorbeeld een verklaring voor het feit dat een Almagro zomaar even het voorrecht heeft om zich top 10 speler te noemen.
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:En dat is dus een beetje waarom het nooit helemaal top is; Ad z'n ondergrens. AO dat hebben er wel meer dat ze daar pech hadden met Federer, en Djoko missen. Maar die weken Miami en Casablanca, dat mag dus niet.
Top 3 lijkt me ook weer overdreven, en verder leuke analyse, maar niks nieuws onder de zon. Je weet dat ik in principe altijd voor de weekwinst ga, en altijd belangrijke keuzes maak ipv ze te ondervangen. En dan gaat het wel eens mis zoals in die weken, maar ook wel eens goed, zoals ook al een aantal keer dit seizoen.

Zoals ik een tijd geleden al zei, ik ga dit seizoen voor het medailleklassement, en dat gaat vrij aardig.

Nummer 2 zelfs. Niet te veel waarde aan hechten, het weglaten van de 3 slechtste weken op een totaal van 13 is wel veel.


Attached Files
.xlsx   Score analyse FTM v2.xlsx (Size: 19.67 KB / Downloads: 5)
Reply
Zo heeft iedereen natuurlijk mindere weken.

Als je bij mij de AO en vorige week weghaalt, sta ik binnen 100 punten van de nr. 1 positie....


Die last-minute wissel van mij bij de AO is doorslaggevend geweest.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Zo heeft iedereen natuurlijk mindere weken.

Als je bij mij de AO en vorige week weghaalt, sta ik binnen 100 punten van de nr. 1 positie....


Die last-minute wissel van mij bij de AO is doorslaggevend geweest.

Vorige week was niet eens zo slecht voor je, het is voorlopig de AO die jou nog de das omdoet. Dat tekent hoe belangrijk die GS zijn. En dan vooral AO en US open.
De overige weken verlies jij helemaal nergens veel, valt mij op. Vergelijk dat met de 'ondergrens' waar Ad bijvoorbeeld een paar keer doorheen gaat, en het is duidelijk wat je moet doen om in dit spel hoog te eindigen in het AK. Spelen op de zekerheidjes, niet verliezen in poepweken en gedoseerd verrassen met een afwijkende keuze.
Reply
andre is trouwens echt het summum van regelmaat. Als je het verschil in % van de weekscore van andre neemt met de gemiddelde weekscore van de top 10, scoort hij ten hoogste +22% en ten minste -6%. De variantie is slechts 0,94%.

Ik scoor bijv +31% en -45%, variantie 3,6%; AdWim +31% en -54%, variantie 7,1%.
Reply
Bla bla. Als alles naar wens verloopt, sta ik na deze week stevig aan kop in het MK, en daar gaat het me om.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is wel echt de wereld op zijn kop zeg dit jaar....Ad heeft nu al meer gouden medailles dan in al zijn vorige jaren bij elkaar :crazy:

Hij is in blakende vorm en wellicht dat er zelfs (tijdelijk) een top 10 klassering in zit Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar hoogmoed..... einde van het jaar staat ie weer gewoon buiten de top 10
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Maar hoogmoed..... einde van het jaar staat ie weer gewoon buiten de top 10

rond plek 20 zal logisch zijn, maar hij kan door deze goede weken wel rond plek 15 komen denk ik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feliciano [gay] Lopez staat de laatste tijd toch aardig te ballen zeg. Unglaublich.

Ik wou eerst Melzer nog nemen....... blij dat ik dat niet gedaan heb.
Reply
Ik denk wel dat Feliciano na de wedstrijd goed 'getroost' is door Fernando [gay]
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Ik denk wel dat Feliciano na de wedstrijd goed 'getroost' is door Fernando [gay]

Bedankt trouwens Stille, dat je eindelijk een andere avatar hebt!
Reply
Ja goed he. Nu de komende tijd maar eens Tiny en Lau :beerbros:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: