The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
"De Mul komt terug, Vlaar vergeten"

Rechtsbuiten Tom de Mul maakt grote kans aan het eind van het seizoen terug te keren naar Ajax. Dat liet technisch directeur Martin van Geel maandag doorschemeren in FC Godenzonen op AT5.
"We zijn tevreden over de ontwikkeling die Tom bij Vitesse doormaakt. Het lijkt bij hem goed uit te pakken, vergelijkbaar met Andy van der Meyde die een jaar voor FC Twente speelde. "
Van Geel zei ook dat Ron Vlaar definitief niet naar Ajax komt. "Wij hebben de onderhandelingen afgebroken. Er was met AZ een gigantisch verschil in vraag en aanbod. Dat die nog komt, kun je vergeten.
Reply
Update:

Niet iedereen is blij met KJ
20/12 UPDATE! (14:15) Klaas Jan Huntelaar wilde eigenlijk pas aan het eind van het seizoen vertrekken, maar Ajax wil nu zaken doen. Ryan Babel is niet blij.
Klaas Jan Huntelaar: ,,Het is nu te hopen dat de clubs er uitkomen met de transfersom. Het allermooiste voor mij is als er een win-win-situatie ontstaat. Dat Heerenveen tevreden is met het transfergeld, Ajax een goede spits binnenhaalt en ik via een omweg alsnog bij een topclub terechtkom.''

,,Mensen vragen hoe het voelt om Ajacied te zijn. Ik voel nu nog helemaal niets. Eerst moeten de clubs een akkoord bereiken. Nu ben ik alleen maar met Heerenveen bezig. Ik heb het gevoel dat we met zijn allen, ook in Europa, met iets moois bezig zijn en dat ik dat niet kan afmaken. Aan de andere kant lopen sommige dingen zo in de voetballerij en met je kansen grijpen.''

,,Ik heb er met de trainer over gesproken en hij gunde me het allerbeste. Al zei hij wel te hopen dat ik pas na het seizoen vertrok. Voor Heerenveen is de tijd kort, maar misschien geven ze Georgios Samaras en Niklas Tarvajärvi nu wel het vertrouwen.''

,,Uit het gesprek met Blind en Van Geel sprak, net als uit de aanbieding, veel vertrouwen. Na alle plussen en minnen van alle clubs op een rijtje te hebben gezet, heb ik vorige week de knoop doorgehakt en AZ en Feyenoord afgezegd. Vooral het spelsysteem en de naam en faam van Ajax hebben de doorslag gegeven.''

UPDATE! (12:45)
Zaakwaarnemer Arnold Oosterveer: ,,Ik denk wel dat de clubs tot een akkoord komen. SC Heerenveen heeft zelf toestemming gegeven om met Ajax te gaan praten. Dat zouden ze niet gedaan hebben, als ze dachten dat de verschillen onoverbrugbaar groot waren.''
,,Klaas Jan gaf zelf de voorkeur aan een overgang in de zomer, maar Ajax wilde beslist nu zaken doen. Dat SC Heerenveen en Ajax op 30 december tegen elkaar spelen, is voor Klaas geen probleem. Als hij het shirt van Heerenveen draagt, zal hij proberen voor Heerenveen te scoren en zich als een Heerenveen-speler gedragen.''
UPDATE! (14:15)
In Het Parool reageert de zaakwaarnemer van Ryan Babel officieus op de mogelijke komst van Huntelaar naar Ajax. Babel moest op zijn negentiende verjaardag via Teletekst vernemen dat Ajax al in de winterstop nog een directe concurrent aan wil trekken. Winnie Haatrecht: ,,We zijn geschrokken. Bovendien is Huntelaar nog niet officieel speler van Ajax. Pas als het zover komt, zullen we ons standpunt bepalen.''

,,Ryan zit een jaar bij de selectie van Ajax. Hij speelt al negen jaar bij Ajax. Hij is als spits opgeleid, maar na Angelos Charisteas en Markus Rosenberg wordt Huntelaar de derde spits die Ajax aantrekt. Daar spreekt geen vertrouwen uit. Voor een jongen die net negentien jaar is geworden, is het moeilijk daarmee om te gaan. Bij het openbreken van zijn contract, in juli, heeft Ajax gezegd dat Ryan de spits van de toekomst is. Daarbij denk ik niet aan een periode over vier jaar. Er zijn het afgelopen jaar momenten geweest waarop Ryan in de spits had kunnen spelen, dat is toen niet gebeurd.''
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Het zou mij niks verbazen wanneer Ajax als 'bijbetaling' een of twee spitsen aanbiedt aan Heerenveen als ze er met geld niet uitkomen. En Heerenveen wil best talentvolle, in hun ontwikkeling geremde, spelers voor een appel en een ei aantrekken en ze daarna weer voor een grote zak geld door te verkopen. :8:
Reply
Babel moet niet gaan huilen... Hij wil toch de grote jongen zijn?Dan moet ie knokken voor zijn plekkie, niet gaan dreigen met een vertrek (zo komt het nu een beetje over)
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
Southampton wil Wotte losweken bij Feyenoord

Quote:20/12/2005 19:01

Mark Wotte is de belangrijkste kandidaat om coach van Southampton te worden. De technisch directeur van Feyenoord is sinds begin deze week in gesprek met de nummer twaalf van het Championship (Engelse Eerste Divisie) om Harry Redknapp op te volgen.
Het eerste contact werd door Southampton gelegd na de topper tussen Feyenoord en PSV. Directeur Clive Woodward, die als coach de Engelse nationale rugbyploeg naar de wereldtitel leidde, polste Wotte, die wel oren had om weer als trainer aan de slag te gaan.

Voor Wotte ligt in Southampton een meerjarig contract klaar. De Zuid-Engelse club zit zonder coach nadat Redknapp de club onlangs verruilde voor zijn grote liefde Portsmouth. Afgelopen seizoen degradeerde Southampton uit het Premiership.

Opmerkelijke keuze van Wotte. Benieuwd wie hem gaat opvolgen.
Reply
Volgens de NOS is Wotte al aangesteld bij Southampton....
Wel raar, want hij heeft namelijk nog niet zo lang geleden verlengd bij f'nooit, toch ?

Ben blij dat ie weg is, die kop stond me echt totaal niet aan...
Reply
Fabian Wrote:Volgens de NOS is Wotte al aangesteld bij Southampton....
Wel raar, want hij heeft namelijk nog niet zo lang geleden verlengd bij f'nooit, toch ?

Ben blij dat ie weg is, die kop stond me echt totaal niet aan...

dat moet voor jou juist een reden zijn om blij te zijn als hij blijft?

hij heeft net zijn contract verlengd, maar toen was er nog geen club. er komt waarschijnlijk geen opvolger. jansen doet de technische kant, woerts de zakelijke. niks mis mee.

ik vond wotte niet zo slecht, maar ook geen topper. kwam niet echt zelfverzekerd over en liet zich overlopen door de gkl. maar ja, als de persoonlijkheid wat steviger is, botst dat weer eerder met de gkl.
Reply
Dus nu het 'cement' (Wotte) weg is, gaat Jansen weer vrolijk botsten met die kale... :lol: !

Ben wel blij dat ie weg is, werd kotsmisselijk als ie met die stinkkop weer in een programma zat te zeveren over niets...
Reply
Fabian Wrote:Dus nu het 'cement' (Wotte) weg is, gaat Jansen weer vrolijk botsten met die kale... :lol: !

Ben wel blij dat ie weg is, werd kotsmisselijk als ie met die stinkkop weer in een programma zat te zeveren over niets...

hij was geen cement, meer een marionet. ik ben blij te lezen dat ook jij een teringhekel hebt aan blind. die valt immers ook prima binnen je definitie. ik hoop dattie nog even blijft. :razz:
Reply
Blind staat me toch iets meer aan :wink: , alleen snap ik weinig (tot niets) van vele van zijn keuzes/opstellingen...
Reply
Wotte kan gewoon veel meer verdienen bij Southampton, vandaar dat hij weg wilde, en slimme Wotte had natuurlijk wel een clausule in zijn contract staan.
Bangkok resident.
Reply
Fabian Wrote:Blind staat me toch iets meer aan :wink: , alleen snap ik weinig (tot niets) van vele van zijn keuzes/opstellingen...

Je snapt weinig tot niets van zijn keuzes en opstellingen, het spel is niet om aan te zien, de resultaten zijn belabberd, en ook het aankoopbeleid is dramatisch. Maar toch staat Blind je iets meer aan...rare jongens die romeinen :wink:
Reply
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Blind staat me toch iets meer aan :wink: , alleen snap ik weinig (tot niets) van vele van zijn keuzes/opstellingen...

Je snapt weinig tot niets van zijn keuzes en opstellingen, het spel is niet om aan te zien, de resultaten zijn belabberd, en ook het aankoopbeleid is dramatisch. Maar toch staat Blind je iets meer aan...rare jongens die romeinen :wink:

maar het gaat er om dat hij een stinkkop heeft en dat hij in elk programma zit te zeveren over niets.

stuntelaars is wel een goeie aankoop trouwens (voor max 5 mio), voor de rest heeft hij toch niet veel gekocht?
Reply
Huntelaar is echt niet beschikbaar voor een fooitje, die gaat NIET naar ajaks.
Bangkok resident.
Reply
denk t ook niet. ajaks kan de beste jongen niet betalen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Laat huntelaar maar blijven want wij hebben Markus =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Blind staat me toch iets meer aan :wink: , alleen snap ik weinig (tot niets) van vele van zijn keuzes/opstellingen...

Je snapt weinig tot niets van zijn keuzes en opstellingen, het spel is niet om aan te zien, de resultaten zijn belabberd, en ook het aankoopbeleid is dramatisch. Maar toch staat Blind je iets meer aan...rare jongens die romeinen :wink:

maar het gaat er om dat hij een stinkkop heeft en dat hij in elk programma zit te zeveren over niets.

stuntelaars is wel een goeie aankoop trouwens (voor max 5 mio), voor de rest heeft hij toch niet veel gekocht?

Rosenberg en Lindenbergh.

Verder is hij er mede verantwoordelijk voor dat Pienaar en De Jong en misschien Galasek en Babel vertrekken.

Maar goed Blind heeft ook een stinkkop en loopt ook alleen maar te zeveren. Een Ajax in goede doen moet Inter kunnen verslaan :lol: :lol:
Wanneer was Ajax voor het laatst in goede doen? Bovendien weet je dat van alles wat Blind zegt, zeker de helft met een korreltje zout genomen moet worden.
Reply
Kezmania Wrote:Rosenberg en Lindenbergh.

Verder is hij er mede verantwoordelijk voor dat Pienaar en De Jong en misschien Galasek en Babel vertrekken.

rosenberg mag je nu nog niet echt beoordelen, elke buitenlandse speler moet je een gewenningsjaar geven. lindenbergh vind ik wel degelijk een goeie koop. misschien wat te duur, maar goeie speler voor de breedte.

die pienhaar wilde kennelijk alleen bijtekenen als hij op 10 mocht spelen. volgens mij speelt iedereen met de punt naar achteren, en ik zou als ik pienhaar had geen uitzondering maken. ten cate zei terecht: je kan wel met een 10 spelen, maar dan het type jitmanen (die van 16 naar 16 loopt).

de jong is slachtoffer van zijn veelzijdigheid, galasek wordt wat oud. ik vind niet dat je dat blind kunt verwijten.
Reply
waf Wrote:maar het gaat er om dat hij een stinkkop heeft

:eeeek: Nee, jouw hoofd ruikt lekker! Icon_twisted
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:maar het gaat er om dat hij een stinkkop heeft

:eeeek: Nee, jouw hoofd ruikt lekker! Icon_twisted

Ruik jij altijd aan iemands hoofd :o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:maar het gaat er om dat hij een stinkkop heeft

:eeeek: Nee, jouw hoofd ruikt lekker! Icon_twisted

Ruik jij altijd aan iemands hoofd :o

:o Ja, altijd. Vooral zo tegen de kerstdagen.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Rosenberg en Lindenbergh.

Verder is hij er mede verantwoordelijk voor dat Pienaar en De Jong en misschien Galasek en Babel vertrekken.

rosenberg mag je nu nog niet echt beoordelen, elke buitenlandse speler moet je een gewenningsjaar geven. lindenbergh vind ik wel degelijk een goeie koop. misschien wat te duur, maar goeie speler voor de breedte.

die pienhaar wilde kennelijk alleen bijtekenen als hij op 10 mocht spelen. volgens mij speelt iedereen met de punt naar achteren, en ik zou als ik pienhaar had geen uitzondering maken. ten cate zei terecht: je kan wel met een 10 spelen, maar dan het type jitmanen (die van 16 naar 16 loopt).

de jong is slachtoffer van zijn veelzijdigheid, galasek wordt wat oud. ik vind niet dat je dat blind kunt verwijten.

Rosenberg beoordeel ik nu ook nog niet.
Lindenbergh heeft nog niet gebracht wat er van hem verwacht wordt. Ik vond het een goede aankoop, maar het is nu nog maar afwachten.

Wat betreft Pienaar, Galasek en De Jong...Blind kan gewoon geen keuzes maken. Een keus voor een systeem, een keus voor een vaste plaats, en de keus voor een speler met ervaring waar hij zo naar op zoek is.

Galasek doet het nog prima in de wedstrijden die hij mee mag doen, bovendien is Blind op zoek naar ervaring. Nou Galasek heeft een kist vol ervaring.

Pienaar is geen rechtsbuiten, en hij zou in een 4-4-2 prima achter de spitsen Rosenberg en Charisteas kunnen spelen.

De Jong moet gewoon als middenvelder gebruikt worden, als verdediger komt hij te kort.
Reply
Kezmania Wrote:Rosenberg beoordeel ik nu ook nog niet.
Lindenbergh heeft nog niet gebracht wat er van hem verwacht wordt. Ik vond het een goede aankoop, maar het is nu nog maar afwachten.

Wat betreft Pienaar, Galasek en De Jong...Blind kan gewoon geen keuzes maken. Een keus voor een systeem, een keus voor een vaste plaats, en de keus voor een speler met ervaring waar hij zo naar op zoek is.

Galasek doet het nog prima in de wedstrijden die hij mee mag doen, bovendien is Blind op zoek naar ervaring. Nou Galasek heeft een kist vol ervaring.

Pienaar is geen rechtsbuiten, en hij zou in een 4-4-2 prima achter de spitsen Rosenberg en Charisteas kunnen spelen.

De Jong moet gewoon als middenvelder gebruikt worden, als verdediger komt hij te kort.

Je gaat ietwat scheef, Peenhaar gaat alleen maar weg omdat ie rechtsbuiten niet 'leuk' vindt... Imo moet je altijd in het teambelang denken en niet vooral aan jezelf, dus hij mag lekker optiefen...

De Jong had het vorig seizoen al besloten, hij voelt zich te weinig gewaardeerd door iedereen binnen Ajax, BEHALVE Blind.
Maar hij wil niet alleen voor Blind blijven....

Galasek wordt wat ouder en gaat misschien wel helemaal niet weg... MAAR Ajax wil hem niet houden voor de bank, omdat hij dat gewoon niet verdiend heeft. Overigens lopen er met Gala nog gesprekken...

Lindenbergh is als 12e/13e man gehaald, wel voor te veel geld overigens...
Reply
Fabian Wrote:
Kezmania Wrote:Rosenberg beoordeel ik nu ook nog niet.
Lindenbergh heeft nog niet gebracht wat er van hem verwacht wordt. Ik vond het een goede aankoop, maar het is nu nog maar afwachten.

Wat betreft Pienaar, Galasek en De Jong...Blind kan gewoon geen keuzes maken. Een keus voor een systeem, een keus voor een vaste plaats, en de keus voor een speler met ervaring waar hij zo naar op zoek is.

Galasek doet het nog prima in de wedstrijden die hij mee mag doen, bovendien is Blind op zoek naar ervaring. Nou Galasek heeft een kist vol ervaring.

Pienaar is geen rechtsbuiten, en hij zou in een 4-4-2 prima achter de spitsen Rosenberg en Charisteas kunnen spelen.

De Jong moet gewoon als middenvelder gebruikt worden, als verdediger komt hij te kort.

Je gaat ietwat scheef, Peenhaar gaat alleen maar weg omdat ie rechtsbuiten niet 'leuk' vindt... Imo moet je altijd in het teambelang denken en niet vooral aan jezelf, dus hij mag lekker optiefen...

De Jong had het vorig seizoen al besloten, hij voelt zich te weinig gewaardeerd door iedereen binnen Ajax, BEHALVE Blind.
Maar hij wil niet alleen voor Blind blijven....

Galasek wordt wat ouder en gaat misschien wel helemaal niet weg... MAAR Ajax wil hem niet houden voor de bank, omdat hij dat gewoon niet verdiend heeft. Overigens lopen er met Gala nog gesprekken...

Lindenbergh is als 12e/13e man gehaald, wel voor te veel geld overigens...

Hmm dat Pienaar niet aan het teambelang denkt is natuurlijk bullshit.
Hij weigert niet net als Vd Vaart om er te gaan spelen. Hij speelt gewoon rechtsbuiten, maar ik kan me voorstellen dat, als rechtsbuiten niet jouw positie is, en er bij je huidige club er geen uitzicht is op een andere positie, dat je dan voor je zelf kiest, en dus vertrekt.
Reply
Dat uitzicht is er wel, alleen kan Blind nog niet zo spelen zoals hij zou willen, en dat is 3-4-3, met Peentje op '10'....

Maar ja, voorlopig spelen we 4-4-2 met de punt naar achter...

'Akkoord Maxwell met Inter'
Volgens Italiaanse websites zou Maxwell gisteren een akkoord hebben bereikt met Inter over een overgang naar de club uit Milaan. Daarmee zou de club Juventus te slim af zijn geweest. Maxwell is aan het einde van het seizoen transfervrij.
Reply
Gisteren even naar Heerenveen - VVV geweest en een aantal mensen gesproken, die gemiddeld iets meer weten dan de rest. Het resultaat:

Heerenveen blijfdt vasthouden aan de 10M vraagprijs, Ajax heeft in eerste instantie 4M geboden en er is vriendelijk verzocht een iets reeeler bod neer te leggen, Bij een volgend niet acceptabel bod staakt Heerenveen de onderhandelingen en is het, jammer maar helaas.
De kans is zeer groot dat het op een arbritagezaak gaat uitlopen.
(En: nu is ook bekend waarom van Basten Huntelaar nog niet heeft opgeroepen: daarmee zou zijn vraagprijs mee omhoog gestuwd worden.....en dat wil Ajax niet. Een-tweetje tussen van Basten en Ajax. :wink: )

Zijn jullie weer even bij geluld. Wordt vervolgd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mark Wotte naar Southampton
door onze redactie
ROTTERDAM - Feyenoord en technisch directeur Mark Wotte hebben besloten om per direct uit elkaar te gaan. De 45-jarige Hagenaar gaat als technisch manager in Engeland bij Southampton in de een na hoogste divisie aan de slag. Beide partijen willen verder geen commentaar geven op het plotselinge besluit.



Mark Wotte


Mark Wotte zal zijn taken de komende weken aan de drie overgebleven directieleden van de Rotterdamse club overdragen.

Saillant detail is dat Feyenoord en Wotte afgelopen maand nog wel de optie op contractverlenging lichtten. Beide partijen kwamen een langer dienstverband van twee jaar overeen.

Wotte werd in januari 2004 als opvolger van de toenmalige technisch directeur Rob Baan aangesteld. Wotte kwam destijds over van Willem II. Daarvoor was hij al trainer van ADO Den Haag, FC Utrecht en FC Den Bosch.

De kans is klein dat Feyenoord een opvolger voor Wotte aanstelt. „Voorzitter Jorien van den Herik is al jaren een voorstander om de functie van technisch directeur te splitsen”, aldus directeur Woerts van Feyenoord. „Ik kan me voorstellen dat ervoor wordt gekozen om de technische verantwoordelijkheid niet te koppelen aan de commerciële en financiële verantwoordelijkheid.”

„Onderhandelingen over het aan- en verkopen van spelers gebeurt dan in de toekomst door iemand anders dan diegene die spelers voetbaltechnisch beoordeelt. In de voetballerij is dat nu veelal in handen van de technisch directeur, maar dat is achterhaald. En omdat we binnen Feyenoord de kwaliteiten voor die gesplitste functie in huis hebben, zie ik niet gebeuren dat we een nieuwe technisch directeur zullen aantrekken.”


Ik dacht dat hij weer op het veld wilde staan? Dus toch gewoon voor de poen gekozen :8:
Bangkok resident.
Reply
Nou ben ik allerminst te spreken over die ajaks-bondscoach, maar huntelaar heeft natuurlijk niks in het nederlands elftal te zoeken. Hij kan echt alleen maar spits staan, daar heeft hij voor zich:
-RvN
-Kuyt
-Makaay
-VoH
-Kluivert
-Hasselbaink
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mukkus Wrote:Gisteren even naar Heerenveen - VVV geweest en een aantal mensen gesproken, die gemiddeld iets meer weten dan de rest. Het resultaat:

Heerenveen blijfdt vasthouden aan de 10M vraagprijs, Ajax heeft in eerste instantie 4M geboden en er is vriendelijk verzocht een iets reeeler bod neer te leggen, Bij een volgend niet acceptabel bod staakt Heerenveen de onderhandelingen en is het, jammer maar helaas.
De kans is zeer groot dat het op een arbritagezaak gaat uitlopen.
(En: nu is ook bekend waarom van Basten Huntelaar nog niet heeft opgeroepen: daarmee zou zijn vraagprijs mee omhoog gestuwd worden.....en dat wil Ajax niet. Een-tweetje tussen van Basten en Ajax. :wink: )

Zijn jullie weer even bij geluld. Wordt vervolgd.

heel goed mukkus, mooi complotje. je vergeet nog te melden dat ajakkes bij jullie op bezoek komt op 30 december en dat het hen goed uitkomt om de stuntel nu even gek te maken in zijn hoofd. als het afketst is hij niet gemotiveerd meer en schiet hij express alles naast, waarmee hij in de uitwedstrijd tegen ajakkes al begonnen is. :wink:
Reply
centre court Wrote:Nou ben ik allerminst te spreken over die ajaks-bondscoach, maar huntelaar heeft natuurlijk niks in het nederlands elftal te zoeken. Hij kan echt alleen maar spits staan, daar heeft hij voor zich:
-RvN
-Kuyt
-Makaay
-VoH

Hahahahahahahaha :Big Grin


-Kluivert
-Hasselbaink
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: