The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
Scholten! Wrote:
centre court Wrote:Ik zie bij heel weinig mensen Cilic, die had ik altijd gehad als ik een team zonder Djoko had gemaakt. Pakt 180 punten en is daarmee een prima keuze.

Undecided Undecided Undecided

Daarom ben ik ook zo blij met RRH nu. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat is dus precies wat ik gisteren bedoelde met die alternatieven. Die zijn gewoon te onzeker en er kan ook zomaar dit gebeuren. Al had ik Cilic sowieso niet gehad, precies hierom.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Dodig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het grote bibberen bij RRH is inmiddels begonnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Beest walst inmiddels ook lekker door z'n 1e ronde heen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, dat is al 1500 budget weg voor buurs. Het is wachten op de commentaren dat ie er geen tijd en motivatie voor had, etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat scheelt idd 180 punten. Mooi zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:Kraai, gefeliciteerd met de weekwinst!

Ja, als jij Chela van Anderson laat verliezen en Montanes van Cilic die er nu al uit ligt. Wink
Reply
Scholten! Wrote:
centre court Wrote:Ik zie bij heel weinig mensen Cilic, die had ik altijd gehad als ik een team zonder Djoko had gemaakt. Pakt 180 punten en is daarmee een prima keuze.

Undecided Undecided Undecided

:lol:

Montanes Hakkuh
Reply
_Tampie Wrote:Kraai, gefeliciteerd met de weekwinst!
Hij kan nu alweer in de koelkast. Zo slecht heb je nog nooit voorspeld. Zelfs niet toen je jezelf de weekwinst toedichtte.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Montanes. =D> Gicquel is, net als alle Fransen, toch vervelend om tegen te spelen voor eigen publiek, ook al is het een ll.
Reply
Hup, en meteen die break er overheen in de derde.
Reply
Ik had Montanes ook wel gehad, zeker na terugtrekking van Hewitt. Loting ligt redelijk open nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Was die terugtrekking al bekend voor de deadline, nee toch? Niet dat Hewitt een probleem was geweest. Ik vertrouw alleen die gekke RRH niet..
Reply
Albert naar 4-0*, lekker hoor.
Reply
Ik denk wel dat je dat had kunnen vinden na goed zoeken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gulbis gaat ook weer lekker.
Net als Wawrinka trouwens.

Geweldig, dat er weer een GS is, en ook nog de mooiste van allemaal! Ga zo naar huis, Tsonga kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een klote begin...Kut Cilic..was inderdaad blij dat hij maar 4x gekozen was...maar blijkbaar terecht
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Kraai, gefeliciteerd met de weekwinst!
Hij kan nu alweer in de koelkast. Zo slecht heb je nog nooit voorspeld. Zelfs niet toen je jezelf de weekwinst toedichtte.

De prullenmand bedoel je :wink: .

Ik heb hem niet echt serieus voorspeld, heb wel een beetje ingevuld wat me redelijk mogelijk leek, maar in een minuut of 3.

Daarbij ging de weekwinst naar Kraai.

Maar eehhh, graag gedaan.
Reply
Riba tegen Dodig is ook bezig, voor mijn enige troef een belangrijke pot. Als Riba direct verliest kan ik de weekwinst in ieder geval vergeten.
Reply
Nishikori 0x gekozen, trouwens. Zeer opmerkelijk, hij had in mijn team gestaan als ik Djoko niet had gehad; redelijk easy de 1e en 2e ronde door zou ik zeggen.
Reply
Voor mij was het Volandri of Riba als opvulling. Zag Pipo meer in staat 90 punten te halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Kraai, gefeliciteerd met de weekwinst!
Hij kan nu alweer in de koelkast. Zo slecht heb je nog nooit voorspeld. Zelfs niet toen je jezelf de weekwinst toedichtte.

De prullenmand bedoel je :wink: .

Ik heb hem niet echt serieus voorspeld, heb wel een beetje ingevuld wat me redelijk mogelijk leek, maar in een minuut of 3.

Daarbij ging de weekwinst naar Kraai.

Maar eehhh, graag gedaan.
Nee, in de koelkast, want wellicht haalt ie die weekwinst alsnog.

Bedankt hoor, vorige week had ik hem nodig. Maar ik zal er later eens naar kijken en invullen. Is op zich wel geinig, al is het nu nog zo gods onzeker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Geweldig, dat er weer een GS is, en ook nog de mooiste van allemaal!

Beaam, heerlijk weer die best of five potjes, op het allerhoogste niveau. Ik zal vooral de tweede week veel proberen te kijken.
Nadat ik vorig jaar op RG ben geweest, vind ik het toernooi nog leuker om te volgen.
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Kraai, gefeliciteerd met de weekwinst!
Hij kan nu alweer in de koelkast. Zo slecht heb je nog nooit voorspeld. Zelfs niet toen je jezelf de weekwinst toedichtte.

De prullenmand bedoel je :wink: .

Ik heb hem niet echt serieus voorspeld, heb wel een beetje ingevuld wat me redelijk mogelijk leek, maar in een minuut of 3.

Daarbij ging de weekwinst naar Kraai.

Maar eehhh, graag gedaan.
Nee, in de koelkast, want wellicht haalt ie die weekwinst alsnog.

Bedankt hoor, vorige week had ik hem nodig. Maar ik zal er later eens naar kijken en invullen. Is op zich wel geinig, al is het nu nog zo gods onzeker.

De uitslagen die er waren, beinvloeden de weekwinst van Kraai niet. Logisch dat ik aannam dat je mijn sheet met voorspelling bedoelde, en die kan in de prullenmand, want de weekwinst voor Kraai staat nog fier overeind.
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Kraai, gefeliciteerd met de weekwinst!
Hij kan nu alweer in de koelkast. Zo slecht heb je nog nooit voorspeld. Zelfs niet toen je jezelf de weekwinst toedichtte.

De prullenmand bedoel je :wink: .

Ik heb hem niet echt serieus voorspeld, heb wel een beetje ingevuld wat me redelijk mogelijk leek, maar in een minuut of 3.

Daarbij ging de weekwinst naar Kraai.

Maar eehhh, graag gedaan.

Mooie sheet Tampie! =D>
Reply
Nog een kanttekening; nadat ik het beter heb bekeken, had ik naast Djoko en Nadal ook liever voor

B. Phau (q)
S. Robert (q)
E. Roger-Vasselin

gegaan. Dat paste nog precies, ik zag het zo snel niet welke goedkope rukkers er nog met z'n 3-en naast Djoko/Nadal pasten.
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Kraai, gefeliciteerd met de weekwinst!
Hij kan nu alweer in de koelkast. Zo slecht heb je nog nooit voorspeld. Zelfs niet toen je jezelf de weekwinst toedichtte.

Overigens, ik neem aan dat jij een betere voorspelling hebt? Zo slecht is het nog niet denk ik.
Reply
_Tampie Wrote:Nog een kanttekening; nadat ik het beter heb bekeken, had ik naast Djoko en Nadal ook liever voor

B. Phau (q)
S. Robert (q)
E. Roger-Vasselin

gegaan. Dat paste nog precies, ik zag het zo snel niet welke goedkope rukkers er nog met z'n 3-en naast Djoko/Nadal pasten.
Maar dan heb je 2 qualis die waarsch verliezen en ERV die een 50-50 pot heeft. Dan heb ik liever een veel zekerdere 70 punten met Ramos, plus Volandri of Riba.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Nog een kanttekening; nadat ik het beter heb bekeken, had ik naast Djoko en Nadal ook liever voor

B. Phau (q)
S. Robert (q)
E. Roger-Vasselin

gegaan. Dat paste nog precies, ik zag het zo snel niet welke goedkope rukkers er nog met z'n 3-en naast Djoko/Nadal pasten.
Maar dan heb je 2 qualis die waarsch verliezen en ERV die een 50-50 pot heeft. Dan heb ik liever een veel zekerdere 70 punten met Ramos, plus Volandri of Riba.

Daar heb je gelijk in, het plafond van 35 voor Phau en Robert is redelijk hard. Ramos heeft een 60/40 (hoger schat ik het niet in, Ramos is ook geen hoogvlieger). Het bedrag wat je dan over hebt is wel klote, 795. Heb je geen mooie spelers voor, en om 200 over te laten vind ik altijd erg zonde. Daarom kwam ik bij Riba uit.
Reply


Forum Jump: