The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
Lekker Nollie!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Set Marcel... =D> Vond Gasquet wel aardig spelen tegen Stepanek
Reply
Toppertje die Darcis...Easy in drie...
Potro ligt stil...Toch niet voor hem zelf???
Reply
Gasquet wint ook nog wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gasquet wint ook nog wel.

[-o< moet ie wel zijn kansen gaan pakken. In de laatste 2 serve games mist hij tot 2 x toe 15-40
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Voor me beurt gesproken met darcis Smile...Maar komt goed
Reply
stats van potro zien er ook niet echt bijzonder uit...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gasquet mist nog maar eens 3 BP in deze game. Je kunt erop wachten dat Granollers gaat breaken zo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Schoorel na Kuku-Youzhny, kan dus nog wel even duren. Lekker potje om vanaf 19:00 even voor te gaan zitten.

Is er iets met JMDP?
Reply
Heeft iemand beelden van Gasquet? Ik kan hier alleen unibet kijken maar die zenden niets uit. Speelt ie slecht? Is Granollers goed bezig?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Daar verspil ik m'n tijd niet aan. Darcis was goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bp Granollers. Kappen nou!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Montanes gaat ook lekker trouwens...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou 1-1 in sets. Maar het moet wel veel beter Gasquet. Als ier nu doorheen rolt wacht een walsende Bellucci
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kut RRH!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs is weer op bezig op Twitter en vraagt aan Nick of Schoorel kans heeft tegen Wawrinka :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Change?

Dat is al heel wat beter dan zeggen dat ie hem een goede kans ziet hebben. Al is het in dit geval wel zo, denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer. Alle alternatieven voor Nadal en Djoko winnen vandaag. Misschien mag je ook niet verwachten dat ze al in de ronde 2 verliezen.

Almagro voor 10 punten in plaats van 360 of 720 is in die zin al prima geweest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En Cilic had ook zomaar 360 kunnen halen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Rafa morgen niet op Center Court.

Chatrier : Rus-Clijsters, Murray-Bolelli, Sharapova-Garcia en Simon-Chardy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lenglen : Ramos-Soderling, Li-Soler, Nadal-Andujar, Parmentier-Azarenka
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haase morgen op court 2 na Mirza-Radwanska. Mooie baan waar veel publiek op kan dus veel Dutch support !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Waarom heeft Djoko nog niet gebroken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom heeft Djoko nog niet gebroken?

Dat gaat ie nu doen. Weer veel kleine rukkers(qualies) op de baan die er echt uit moeten. Robert en Ilhan bijv.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Robert-Ilhan in de volgende ronde zou idd een redelijk rampscenario zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Robert-Ilhan in de volgende ronde zou idd een redelijk rampscenario zijn.

Fognini mag 't daar wel doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik neem aan dat dat GGL wordt.

Prima Djoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Robert-Ilhan in de volgende ronde zou idd een redelijk rampscenario zijn.

Jullie mogen niet klagen met de uitschakeling van Almagro.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prima Richard! Lekker setstanden. Nu ff die 4e set gas geven en niet te veel energie verbruiken. GGL voorlopig kansloos in de serve games van de Turk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Fog en GGL de break =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: