The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
30-40 kom op!
Reply
Gemist, jammer, maar Rus staat nu echt lekker te spelen. Deuce, kom op!
Reply
Haase ook al begonnen. Veel interessante potjes nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ze speelt lekker hoor, vol druk en aanvallend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jaaaaaaaaaaaaaaaa !
Reply
Hop! Boeiuh dat Clijsters niet fit was, geweldig voor haar dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wow, wat een punten vanaf deuce! Notworthy Echt geweldig, Clijsters zoek gespeeld en twee fantastische winners.
Reply
Jaaaa! \Big Grin/
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telegraaf.nl/telesport/rolandgarros/9889019/__RUS_WIPT_CLIJSTERS__.html?p=1,1">http://www.telegraaf.nl/telesport/rolan ... html?p=1,1</a><!-- m -->

Wow check die onderste foto...
Reply
Mayer loopt te kloten. Ik kijk niet meer, maar had 3-1 in de 2e set, toen 3-5, toen sp gemist en de TB verloren. En nu alweer een break achter.
Buursdag?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:http://www.telegraaf.nl/telesport/roland...html?p=1,1

Wow check die onderste foto...

Afgetraind. Smile
Reply
Ik vind dit echt fantastisch voor haar!
Ook weer super dat ik de partij live kon zien. Altijd leuker dan dat je achteraf de uitslag leest.

Ik hoop nu dat ze nog een rondje kan overleven!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Malisse pakt de set tegen Verdasco, dat is niet gek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:Ik vind dit echt fantastisch voor haar!
Ook weer super dat ik de partij live kon zien. Altijd leuker dan dat je achteraf de uitslag leest.

Ik hoop nu dat ze nog een rondje kan overleven!!

Dat zou zeker mooi zijn, je ziet toch vaak dat een reuzendoder er anoniem afgaat in de ronde erna.
Reply
Wat een kans was dat zeg voor Haase. Had de break moeten zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Pff Haase wat een tb...
Gaat Bolelli hier Murray pakken?? [-o<
Reply
kooltje Wrote:Pff Haase wat een tb...
Gaat Bolelli hier Murray pakken?? [-o<

Omdat het *1-1 30-40 staat? Wink
Reply
Ai, 7-1 eraf. Hup Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan meteen 15-40 terwijl er weinig aan de hand was in de eerste set. Typisch Haase.
Reply
Kijk maar uit, anders krijg je ML op je dak...

Ik kijk niet, maar op zich is de stand zo gek nog niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mayer eraf is gunstig. Die had zomaar 360 punten kunnen halen. Het ligt nu wel echt helemaal open daar. Alle 8 kunnen ze daar de QF halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb Visje al een tijd niet zien spelen, in mn hoofd was het een redelijk aanvallende speler met een goede service, maar hij speelt zo relaxst en vast nu en wacht rustig op het moment dat hij kan overnemen. Haase gaat dit nooit meer winnen.
Reply
Ad Wim Wrote:Mayer eraf is gunstig. Die had zomaar 360 punten kunnen halen. Het ligt nu wel echt helemaal open daar. Alle 8 kunnen ze daar de QF halen.

Chela [-o<
Reply
Ad Wim Wrote:Kijk maar uit, anders krijg je ML op je dak...

Ik wil ook niet negatief klinken en als Haase dat gelezen heeft zal er wel weer een stukje op zn website komen, maar dit is echt zo typisch voor hem. Hij was ook hoorbaar tegen zichzelf aan het klagen op de baan in die eerste games van de tweede set. Nu staat Fish goed te spelen, maar het was hetzelfde verhaal tegen Marchenko (meen ik) in de DC. Hij moet daar echt volwassener in worden.
Reply
wat is die Haase slecht zeg...chagarijnige/slome kop erbij...Bah...
Reply
Falla wint opnieuw overtuigend =D>

Bolelli serveerde verdorie voor de set...nog sp op eigen service gehad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bolelli is het helemaal kwijt nu..Jammer...Leek goed op weg...
Reply
OMG 6-2 6-1 eraf tegen Mardy Fish op gravel... Dead
Reply
Mijn god, wat een afstraffing zeg. Klote.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan breakt de pizzabakker terug op love...prima! Kom op Simone...Kan best!
Reply


Forum Jump: