The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
Jaaa hoor.. Rus Clijsters heb ik weer gemist [-X

Nou Rus, dan in de derde ronde maar ff gladjes overdoen :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Bijna niet normaal te tennissen, zoveel wind staat er.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook een lekker contrast. Je hebt een 3e ronde Djokovic-Potro, maar ook Kubot-Falla.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kut Almagro :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
bolelli serveert in de 1e set voor de set en wordt gebroken ](*,)

bolelli serveert in de 3e set voor de set en wordt gebroken ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:bolelli serveert in de 1e set voor de set en wordt gebroken ](*,)

bolelli serveert in de 3e set voor de set en wordt gebroken ](*,)


Nadal serveert in de 1e set voor de set en wordt gebroken Undecided :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zelfs Andujar is Nadal de baas in de rally! :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Almagro serveert voor de partij en wordt gebroken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Almagro serveert voor de partij en wordt gebroken.

Dan moet je ook maar niet dezelfde spelers als mij in je team nemen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gaat weer lekker, Rafa...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Mayer eraf is gunstig. Die had zomaar 360 punten kunnen halen. Het ligt nu wel echt helemaal open daar. Alle 8 kunnen ze daar de QF halen.

Chela [-o<

Zou toch mooi zijn. [-o< [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nadal staat alweer een uur per set op de baan tegen een gast als Andujar. En dan moet ie straks nog tegen Davydenko, Verdasco en Soderling. Die heeft geen puf meer over als ie tegen Djoko komt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben er ook bang voor.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Come on Kevin!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die gasten op de Engelse ES zeggen dus nu nog steeds 51-49 voor Rafa als favoriet voor de titel. Dat snap ik echt niet.
Buurs zegt het hier zelfs al. Of is dat indekken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die forehand van Nadal is zo onder zijn niveau de laatste weken. Hij gaat hier 't toernooi niet winnen denk ik. Maar Davy en Verdasco in de vorm waarin ze zijn gaan 't hem ook niet moeilijk maken.

Hup Kevin!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Die forehand van Nadal is zo onder zijn niveau de laatste weken. Hij gaat hier 't toernooi niet winnen denk ik. Maar Davy en Verdasco in de vorm waarin ze zijn gaan 't hem ook niet moeilijk maken.

Hup Kevin!
6-2 Veic
Reply
Come on Jurgen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
centre court Wrote:Die forehand van Nadal is zo onder zijn niveau de laatste weken. Hij gaat hier 't toernooi niet winnen denk ik. Maar Davy en Verdasco in de vorm waarin ze zijn gaan 't hem ook niet moeilijk maken.

Hup Kevin!
6-2 Veic

Ja dat zeg ik dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Kevin. Rosol wederom niet scherp aan 't begin.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kom op JIC!
Reply
Ga door, Kevin! Al begint Chela altijd slecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Come on Kevin!

Weg met die kut Anderson. Gaat zo mooi in dat kwart, maar dan moet Chela wel even doordrukken. [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Rosol gaat beter an verwacht en maakt het Melzer behoorlijk lastig =D>
Reply
Melzer-Rosol is de belangrijkste van de dag. Ik moet echt geen Rosol-Chela hebben in de 3e ronde.
Melzer is nog geblesseerd dus de partij moet niet te lang duren. Maar nu verliest ie wel 3 games op rij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Rosol-Chela

[-o<
Reply
Sharapova gaat er keihard af tegen 17-jarige :lol:
Reply
3-1 Andujar...
Reply
Die Rosol speelt zo fucking goed, ongelooflijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar Jurgen vecht zich er doorheen en speelt een geweldige TB!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: