The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
Ja, daar baal ik ook van. Dat Rosol hier evt verliest vind ik niet erg, maar het moet wel een lange pot worden.
Reply
Kraai Wrote:
mindlight Wrote:Murray lijkt helaas weer herboren, die gaat wel winnen.

Ik geloof er niks van....en mocht hij toch deze wedstrijd doorkomen dan zie ik het voor de rest van het toernooi toch somber in..hij is zeker geen 100% meer.

Ik zie hem nu een aantal games spelen en het lijkt een typisch Murraytje. Gewoon iets kleins veel te zwaar aanzetten. Drol.
Reply
Volgens mij heeft ie nog maar 1 MTO over. En het leek aanvankelijk wel echt serieus.
Zou ook typisch gevalletje adrenaline kunnen zijn en dat de echte pijn pas vanavond gaat voelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rosol lijkt het signaal begrepen te hebben.
Reply
Hup Bloemendaal!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kom eens op Berrer, je staat tegenover een kreupele, laten rennen dus!
Reply
Tuurlijk, gewoon een DF slaan op BP. Waar slaat dit op?
Reply
Berrer helpt ook wel een handje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rosol is los!
Reply
Ik denk dat er een leuke quotering op Rosol stond toen ie 0-2 in sets en een break achter kwam. Denk dat Chela hem weer verkocht heeft :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die coach van Berrer mag van mij wel eens wat aanwijzingen gaan schreeuwen...
Reply
We hebben het hier wel over Berrer he, en ook nog op gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat klopt, maar het gaat ook om slim zijn. Waarom voor dwaze winners gaan op dit moment?
Reply
Het aardige hieraan is wel dat Murray nu eens offensief moet spelen.
Reply
Hij kan weinig anders. En net ging ie de slice rally aan en dat wint ie ook niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit lijkt er meer op Berrer.
Reply
Lekker Rosol, uitserveren maar.
Reply
Tuurlijk!
Reply
Nee joh, tyfus Giro!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rosol raakt nu opeens alles, heel gek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi zo! Ik ga snel boodschappen doen en dan klaarzitten voor een mooie pot.
Reply
Moet je opschieten, ze zijn al op de baan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij heeft ie nog maar 1 MTO over. En het leek aanvankelijk wel echt serieus.
Zou ook typisch gevalletje adrenaline kunnen zijn en dat de echte pijn pas vanavond gaat voelen.

Precies ..bij een enkelblessure is het vaak zo dat zolang je blijft bewegen het nog wel gaat maar de avond en de dag erna de zwelling komt en de enkel stijf wordt en dan ook de echte pijn.
(Heb er zelf helaas maar al teveel ervaring mee Sad )
Reply
Hup Vis en Q-bot, ook geen onbelangrijke potjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
chela mist inmiddels 3 mp :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Chela mist al 3 mps, 2 enorme kansen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
pfff, toch 5-5....het zou toch niet weer misgaan :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2 bp potro voor 3*-2 [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Rosol speelt wel lekker aanvallend, dus die verdient dit wel. Maar Chela had het al wel af moeten maken.
Ook nog een bal van Rosol vol op de lijn op het 3e mp.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dit was toch wel een kans voor potro zeg :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: