The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
Het is toch wel bij vlagen weer genieten van Ferrer hoor, wat een held.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een niveau nu van Ferrer, poeh. Dit is weer de vorm van de eerste wedstrijden, geweldig om te zien. Graveltennis pur sang.
Heerlijke pot!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Met een QF kan ik nog leven. Federer lijkt me een niveau te hoog, en dan zijn 360 punten prima.

mening bijgesteld?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Min of meer. Maar als ik deze 1,5 set van Ferrer zie, begin ik weer te twijfelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dan weer de gebruikelijke Ferrer-game, elke set wel 1.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Min of meer. Maar als ik deze 1,5 set van Ferrer zie, begin ik weer te twijfelen.

Denk je dat deze Federer ook een redelijke kans heeft tegen Djoko?

Ik denk het wel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb hem geen lange stukken zien spelen. Ik denk alleen dat er dan weer een hoop spanning op staat, waar ie nu vrijuit kan spelen. En een kans heeft ie natuurlijk altijd, maar als Djoko goed speelt, zal ie winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heerlijke pot hoor, een van de leukste die ik tot nu toe gezien heb. Jammer dat ze een eventuele 5-setter vandaag niet af gaan maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een game weer hier. Toch wel knap hoe Monfils zich weer herpakt heeft. Hij maakt geen fout meer en Ferrer moet alles zelf halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Allez!
Reply
Ze zullen zo wel stoppen. Waarom zorgen ze er niet voor dat alle partijen niet gewoon uitgespeeld worden?
Regen is overmacht, maar dit is misplanning.
Reply
Denk na deze set sowieso nog 1 set, ik zie nog zon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed voor de wedstrijd dit. Set Ferrer was einde wedstirjd geweest denk ik. Ik wil nog wel zo'n set!

Ferrer heeft de fout gemaakt Monfils terug in de wedstrijd te laten komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ook, met dezelfde winnaar graag!
Reply
Beest wil stoppen, maar gelukkig hebben we een Franse organisatie!
Reply
Ja, Beest gaat liever door met een wat minder enthousiast publiek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat men morgen ook fanatiek zal zijn. Hopelijk pakt Monfils nog een break voordat men stopt.
Reply
andre Wrote:Ze zullen zo wel stoppen. Waarom zorgen ze er niet voor dat alle partijen niet gewoon uitgespeeld worden?
Regen is overmacht, maar dit is misplanning.
Er was hier eigenlijk nog een damespot na gepland trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2e BP, maken maar!
Reply
Pfffffffffff, dat zit niet mee.
Reply
mindlight Wrote:Ik denk dat men morgen ook fanatiek zal zijn. Hopelijk pakt Monfils nog een break voordat men stopt.
Beest begint iig dramatisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het valt ook niet mee zolang tegen Monfils te moeten acteren. Dit BP werkt hij wel keurig weg zeg.
Reply
Toch de game, dat is wel jammer want morgen moet Monfils eerst weer opladen.
Reply
Als ik Beest was, zou ik geen dropshots meer spelen. Monfils maakt nog steeds nauwelijks fouten, heel sterk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben er helaas pas heel laat ingevallen, maar het is wel smullen zeg. Is dit de hele pot al zo?
Reply
Daar gaan we weer :lol:
Reply
O jee, daar gaat ie weer. Dat moest ook nog een keer gebeuren natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik hoor nu op het commentaar dat er inderdaad niets met Murray is. Aansteller!
Reply
mindlight Wrote:Ik ben er helaas pas heel laat ingevallen, maar het is wel smullen zeg. Is dit de hele pot al zo?
1e set was weergaloos van Monfils en redelijk van Ferrer. 2e set was matig van Monfils en geweldig van Ferrer. 3e set was 1e helft Ferrrer fantastisch en 2e helft gelijkwaardig en allebei heel goed. Zoals nu eigenlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat doet ie nou?
Reply


Forum Jump: