The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
*5-4 Djoko! 1 game nog en dan morgen die 5e winnen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik neem aan dat de toernooi-organisatie inmiddels weggestuurd is? Hoe moeilijk kan het zijn:
Je speelt 2 partijen die in 90% van de gevallen tussen de 6 en 8 uur duren, je speelt tot 21.30 uur. Hoe laat moet je beginnen, wil je in de meeste gevallen voor het donker klaar zijn?
Beetje groep 5 basisschool-probleem.
Reply
Anders slaat die Federer even 2x een monsterservice op bp tegen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
andre Wrote:Ik neem aan dat de toernooi-organisatie inmiddels weggestuurd is? Hoe moeilijk kan het zijn:
Je speelt 2 partijen die in 90% van de gevallen tussen de 6 en 8 uur duren, je speelt tot 21.30 uur. Hoe laat moet je beginnen, wil je in de meeste gevallen voor het donker klaar zijn?
Beetje groep 5 basisschool-probleem.

Helemaal mee eens, wat een AANFLUITING. Als Djoko deze set wint heb je de grootste anti-climax denkbaar. Diep triest.
Reply
Anders sla je even zo'n dropshot op zo'n moment. Notworthy
Reply
Ik denk zelfs al dat het van invloed is op deze partij. Djokovic weet de hele set al dat het onmogelijk is voor hem om vandaag deze partij te winnen.
Reply
Precies, dat moet toch onwijs a-relaxst tennissen zijn.
Reply
Wat een stalen zenuwen, Djoko staat gewoon keihard te domineren op zo'n stand.
Reply
Zuur voor FTM, maar klasse van Federer, waar haalt hij het vandaan. Sla Nadal er nu ook maar af!
Reply
Comeeeeeeee onnnnnn!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ongelooflijk dit. Kut voor ftm, maar geweldig voor de koning dit. O, wat hoop ik dat ie nu het toernooi wint!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Comeeeeeeee onnnnnn!!!!

Dat geklaag van je heeft wel erg veel geholpen. Ik ga dat vanaf volgende week ook maar weer eens doen. Ben blij dat Federer won en ik de schade zo beperk. Finale gaat Nadal natuurlijk winnen. Zoveel UE's als Federer vandaag sloeg... Het was dat Djokovic de eerste sets niet goed speelde (vooral de 2e)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik vind het vooral mooi dat de mensen die niet durfden te kiezen gestraft worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tering, zie dat Djoko gewoon voor de vierde set serveerde!
Maar hoe prachtig dat nou net Federer, afgeschreven, de man van dit seizoen verslaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De man die alles volgt heeft het niet gezien Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat geweldig dit! Was een heerlijke HF. (Nad-Mur was trouwens ook niet verkeerd). Echt zo klasse van Roger, grootste tennisser aller tijden. Als hij zondag Nadal ook weet te pakken...
One time Roger! One time!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:
buurs Wrote:Comeeeeeeee onnnnnn!!!!

Dat geklaag van je heeft wel erg veel geholpen. Ik ga dat vanaf volgende week ook maar weer eens doen. Ben blij dat Federer won en ik de schade zo beperk. Finale gaat Nadal natuurlijk winnen. Zoveel UE's als Federer vandaag sloeg... Het was dat Djokovic de eerste sets niet goed speelde (vooral de 2e)

lol jij hebt nadal zeker niet gezien? Sloeg nog veel meer UE's. Bovendien vond ik de 1e set van zeer hoog niveau, van beide spelers. Om over de 4e set maar niet te spreken. De game waarin Federer op 5-4 teruggebrak was magistraal.

Als er weinig wind staat denk ik zeker dat Federer de beste kans maakt. Unieke kans voor hem om Nadal te pakken op z'n eigen ondergrond. Staat er net zoveel wind als gistermiddag denk ik dat Nadal een licht voordeel heeft.
Reply
Stille en buurs komen weer eens goed weg met verkeerde keuzes.

Voor mezelf is het wel lekker, zeker als Nadal wint, dan heb ik de juiste keuze gemaakt voor.Nadal ipv.een hoop alternatieven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kom helemaal niet goed weg. Als je goed zoekt heb ik al vorige week aangegeven dat Federer zou gaan winnen van Djokovic. Is een bewuste keuze geweest. Het is gewoon kut dat jongens als Almagro het gewoon lelijk hebben laten liggen. Die zou normaal gesproken 360 punten kunnen halen dus wie komt er nou goed weg met zijn laffe team met 4 spelers
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Zowel deze Ferrer als Monfils gaan er af tegen Fedex. Fedex wint ook van Djokovic, let maar op! Dat laffe managen met die Rafa/Nole teams gaat hier hard afgestraft worden

Hier staat ie van afgelopen maandag, Nogmaals kut dat de alt van Djokovic het gewoon niet goed hebben gedaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Stille en buurs komen weer eens goed weg met verkeerde keuzes.

Voor mezelf is het wel lekker, zeker als Nadal wint, dan heb ik de juiste keuze gemaakt voor.Nadal ipv.een hoop alternatieven.

Hoezo verkeerde keuzes....Ik heb toch voor het toernooi gezegd dat ik zeker wist dat Nadal zou gaan winnen.
Daarom ben ik niet voor zo'n laf team gegaan.
Tijdens het toernooi begon ik te twijfelen over Nadal, omdat het niet best was en Djoko wel goed was.

Jij was er zeker van dat Djoko zou winnen, maar je durfde weer eens geen risico te nemen.
Wees blij, want jouw alternatieve team doet weer eens pijn aan de ogen.

Er is er dus maar 1 die hier goed weg komt......stel je voor dat jij eens een keer je gevoel achterna zou gaan....dan zou je op de 3e pagina staan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En ik vond Nadal onder moeilijke omstandigheden bepaalde perioden erg goed spelen.

Ik denk dat Nadal morgen in 4 sets gaat winnen.

VAMOS!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb zojuist de 1e pagina's gelezen en het is weer lachen met Ad :lol:

Al zijn uitspraken/voorspellingen komen niet uit.
Hij heeft er ook echt geen kijk op.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Alleen Buurs pakt 400 puntjes, verder op FTM gebied een saaie week geweest. Met winst van Nadal kan ik nog 800 punten pakken op Kraai en Eve maar ik gun Federer de winst nu ook wel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Een dubieuze call (op 5*-6 40-40) beslist de wedstrijd. Schiavone heeft daarna geen punt meer gemaakt.
Reply
Na Li! Ontzettende Zweeler-heldin! Flower
Reply
Geweldige zege Roger!! GRote klasse! Belangrijke toernooien moet je presteren...Dat zal hij ook op Wimbledon weer gaan laten zien over een aantal weken...
Reply
Stille Wrote:Als je goed zoekt heb ik al vorige week aangegeven dat Federer zou gaan winnen van Djokovic.

Je kunt dat wel roepen en je hebt nu ook gelijk, maar destijds was het natuurlijk lachwekkend en alleen op een gevoel gebaseerd.
Reply
Hoezo lachwekkend? Denk je Djokovic nooit meer een wedstrijd zou gaan verliezen? Federer staat er altijd tijdens de Slams. Heb er zelfs 200 euro bij unibet mee gewonnen. Maar jij mag denken wat je wilt..
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Omdat Djokovic fantastisch was en Federer van mensen Melzer en Gasquet verloor. Natuurlijk zou Djoko eens gaan verliezen, maar dat zag er toen niet naar uit en helemaal niet van Federer.
Reply


Forum Jump: