The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Neej koop dan Robert :roll: :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kezmania Wrote:
Genomico Wrote:Charisteas

ze zoeken een pinchhitter die ook kan scoren.
Niet echt een type Charisteas dus :lol:

Sowieso hoef je bij Ajax niet te zijn voor scorende spitsen

Charisteas: Ajax 7 5
Gemiddelde: 0,7143

Farfán: 2005/06 PSV 15 10
Gemiddelde: 0,6667

Vennegoor: PSV 16 6
Gemiddelde: 0,375





:wink:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Bocaloca Wrote:Neej koop dan Robert :roll: :roll:


Robert heeft ons voorbij Lyon geschoten.
Charisteas heeft voor Ajax nog geen drol betekent. Miskoop eerste klas!
Reply
Vanwege 1 doelpunt is iemadn een wereldspits in jou ogen dus :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Robert is niet veel soeps, maar Charisteas is geen haar :Big Grin beter
:wink:
Bangkok resident.
Reply
Charisteas lijkt me wel iemand juist voor de laatste 15 minuten als pinchhitter. Ik vind het een waardeloze voetballer, maar voor lange ballen naar voren kan ie met zijn lengte misschien wel goed fungeren. Dat is toch zijn spelletje...
Reply
En toch scoort ie nagenoeg elke wedstrijd dattie d'r in staat.... #-o
Reply
Bocaloca Wrote:Vanwege 1 doelpunt is iemadn een wereldspits in jou ogen dus :roll:

Eh waar staat dat ik Robert een wereldspits vind :roll:
Reply
Talpa: Huntelaar naar Ajax is rond!!
Reply
23/12/2005 - Talpa: Transfer Huntelaar afgerond, spits vandaag medisch gekeurd
(Gepost door RvN)



Talpa meldt dat Ajax de transfer van sc Heerenveen-spits Klaas Jan Huntelaar heeft afgerond. De 22-jarige spits zou op dit moment medisch gekeurd worden in het VU ziekenhuis in Amsterdam. Later op de dag zal de aanvaller zijn contract tekenen en worden gepresenteerd, aldus de tv-zender.

Het transferbedrag dat Ajax voor de aanvaller betaald is onbekend. Naast Ajax toonden ook AZ en Feyenoord interesse. PSV krijgt 15% van de transfersom als onderdeel van de transfer van Huntelaar naar Heerenveen
Reply
Goed bezig! =D>
Reply
Nou nog 2 buitenspelers
Reply
Ajaks sponsort PSV =D>
Bangkok resident.
Reply
Die arme jongens hebben het hard genoeg nodig om hun gaten te vullen
Reply
Hoef Wrote:Die arme jongens hebben het hard genoeg nodig om hun gaten te vullen

Ach waarvoor was Arie van Eijden ook al weer aangesteld bij Ajax?
Wie moest de schulden weg saneren?
Dus niet zo hoog van de toren blazen :wink:

Huntelaar is een goede aankoop. Of het van Huntelaar zelf ook verstandig was laat ik in het midden. Ajax heeft geen buitenspelers, die zullen er snel moeten komen...
Reply
Leuk voor Huntelaar! Nu hopen voor hem dat het niet tegen gaat vallen. Hoewel ik het ajax niet gun, lijkt het me voor hem leuk als hij zo blijft draaien zoals hij nu bij Heerenveen doet!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Leuk voor Huntelaar! Nu hopen voor hem dat het niet tegen gaat vallen. Hoewel ik het ajax niet gun, lijkt het me voor hem leuk als hij zo blijft draaien zoals hij nu bij Heerenveen doet!


Hmm dit Ajax met Huntelaar wordt ook geen kampioen.
Wel leuk voor hem dat hij nog CL kan spelen
Reply
En niet te vergeten, nu zal Bassie hem gelijk gaan selecteren voor het "grote" Nederlandse elftal.
Bangkok resident.
Reply
Net of nu alle problemen bij Ajax daarmee opgelost zijn. :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
'FC Twente haalt spits weg bij Anderlecht'

Anatoli Gerk staat volgens La Dernière Heure voor een overgang naar FC Twente. Voor de Russische spits zou het een einde betekenen van een teleurstellend verblijf bij Anderlecht.
De transfer moet nog worden afgerond, maar dat zou slechts een kwestie van tijd zijn. FC Twente hoeft niet diep in de buidel te tasten voor Gerk. De 21-jarige spits staat bij Anderlecht op een zijspoor. De Russische aanvaller, die in 2004 in Brussel voor drie jaar tekende, heeft dit seizoen nog geen minuut in de hoofdmacht gespeeld. Zijn eerste jaar in Brusselse dienst kwam hij voornamelijk als invaller tot zes wedstrijden.

Volgens het Laatste Nieuws zou FC Twente naast Gerk ook Besnik Hasi van Anderlecht willen inlijven. De Albanese middenvelder staat ook in de belangstelling van RC Genk en SC Lokeren
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Hoef Wrote:Talpa: Huntelaar naar Ajax is rond!!

Maar nog niet helemaal. Juristen van beide clubs gaan nog om de tafel om wat details weg te werken, maar daardoor zal de transfer niet spaak lopen....

Waarom zijn die PSV'ers hier zo blij met 10% van 9 miljoen? Ik zou me kapot schamen.....een speler die je verkoopt voor 100.000 euro blijkt anderhalf jaar later 9 miljoen op te brengen. En met smilies met klappende handjes.

Huntelaar speelt 30 december, zo heeft Van der Velde uitgelegd, in het shirt van Heerenveen.

Ik heb steeds '10 miljoen' geroepen, maar '9' is ook een mooi bedrag. Zou Vlaar naar Heerenveen willen? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ronnie D. Wrote:
Bredanaar Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Bredanaar Wrote:Kzou weleens willen weten welk deel van de transfersom, bij een verkoop van Huntelaar, naar PSV gaat. Want zoveel minder hoeft PSV er dan natuurlijk voor te betalen.
Wie kan mij dat vertellen?

zal iets van 4 of 5 procent van het transferbedrag zijn volgens mij.
Maar Huntelaar heeft zelf aangegeven dat hij niet naar PSV terug wil.

Nooit gehoord. Bron? :o

Weet niet meer precies waar, dacht in de Veronica gids,

Zeg die Veronicagids maar af Ronnie :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Huntelaar kost 9 miljoen euro

Ajax moet zeer diep in de buidel tasten om Klaas-Jan Huntelaar vast te leggen. Volgens bronnen rond SC Heerenveen betalen de Amsterdammers maar liefst 9 miljoen euro voor de centrumspits.

Aanvankelijk werd aangenomen dat Ajax 8 miljoen euro zou betalen voor Huntelaar. Het uiteindelijke transferbedrag is fraai staaltje onderhandelingstechniek van Frieze zijde, aangezien de Amsterdammers aanvankelijk slechts 4,5 miljoen boden.

Overigens komt niet het hele bedrag ten goede aan de clubkas van SC Heerenveen. Ook PSV ontvangt 15% van de transfersom. Dit zou neerkomen op een bedrag van rond de 1,3 miljoen euro.

Met het prijskaartje van 9 miljoen euro is Huntelaar de duurste Heerenveen-speler ooit. Voor vandaag viel die eer te beurt aan Ruud van Nistelrooy. De Oranje-international stapte in 1998 voor 6,3 miljoen euro over naar PSV.

Huntelaar tekent waarschijnlijk morgen een contract in Amsterdam. Ajax maakte al eerder bekend dat beide partijen een verbintenis van 4,5 jaar aangaan. Het contract van de aanvaller bij SC Heerenveen liep nog tot medio 2007.

Als Huntelaar inderdaad 9 miljoen euro kost, wordt hij ook direct de duurste Ajax-aankoop ooit. Het record is nu nog in handen van Nikos Machlas, die eind jaren negentig voor 8,6 miljoen euro overkwam van Vitesse.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Bredanaar Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Bredanaar Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Bredanaar Wrote:Kzou weleens willen weten welk deel van de transfersom, bij een verkoop van Huntelaar, naar PSV gaat. Want zoveel minder hoeft PSV er dan natuurlijk voor te betalen.
Wie kan mij dat vertellen?

zal iets van 4 of 5 procent van het transferbedrag zijn volgens mij.
Maar Huntelaar heeft zelf aangegeven dat hij niet naar PSV terug wil.

Nooit gehoord. Bron? :o

Weet niet meer precies waar, dacht in de Veronica gids,

Zeg die Veronicagids maar af Ronnie :wink:

Is een goeie gids, dus waarom zou ik :razz:
Percentages waren trouwens eigen aannames, feit dat Huntelaar niet naar PSV terugwilde meen ik in de gids te hebben gelezen.
Reply
FC Wageningen Wrote:Huntelaar kost 9 miljoen euro

Ajax moet zeer diep in de buidel tasten om Klaas-Jan Huntelaar vast te leggen. Volgens bronnen rond SC Heerenveen betalen de Amsterdammers maar liefst 9 miljoen euro voor de centrumspits.

Aanvankelijk werd aangenomen dat Ajax 8 miljoen euro zou betalen voor Huntelaar. Het uiteindelijke transferbedrag is fraai staaltje onderhandelingstechniek van Frieze zijde, aangezien de Amsterdammers aanvankelijk slechts 4,5 miljoen boden.

Overigens komt niet het hele bedrag ten goede aan de clubkas van SC Heerenveen. Ook PSV ontvangt 15% van de transfersom. Dit zou neerkomen op een bedrag van rond de 1,3 miljoen euro.

Met het prijskaartje van 9 miljoen euro is Huntelaar de duurste Heerenveen-speler ooit. Voor vandaag viel die eer te beurt aan Ruud van Nistelrooy. De Oranje-international stapte in 1998 voor 6,3 miljoen euro over naar PSV.

Huntelaar tekent waarschijnlijk morgen een contract in Amsterdam. Ajax maakte al eerder bekend dat beide partijen een verbintenis van 4,5 jaar aangaan. Het contract van de aanvaller bij SC Heerenveen liep nog tot medio 2007.

Als Huntelaar inderdaad 9 miljoen euro kost, wordt hij ook direct de duurste Ajax-aankoop ooit. Het record is nu nog in handen van Nikos Machlas, die eind jaren negentig voor 8,6 miljoen euro overkwam van Vitesse.

Ik hoop dat hij het net zo goed gaat doen als Machlas :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
En de transferprijs kan nog weleens 9,5 miljoen worden, hieronder nog het detail waarover gesproken wordt:

Voor Huntelaar moet namelijk een solidariteitsbijdrage van 450.000 euro worden betaald, die wordt verdeeld onder diens vorige clubs De Graafschap, AGOVV en PSV. Ajax wil dat SC Heerenveen dat geld overmaakt. Heerenveen vindt dat de kopende club dat zou moeten doen. Juristen kijken daar op dit moment naar. bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.abelenstra.com">http://www.abelenstra.com</a><!-- w -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoe staat Ajax er financieel eigenlijk voor?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
volgens horen zeggen hebben ze iets van 11 miljoen budget voor transfers en rond de 30 miljoen positief saldo op de bank.

weet niet of dit waar is, maar dat is wat er rond gaat
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Da's toch een stuk gezonder dan die oplichters in Eindhoven! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
:razz: Die hebben wel een eigen stadion =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: