The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Halle & London
Roddick zijn serve is echt niets meer. Valt me het hele jaar al dat hij vele minder aces slaat. Nu ook maar 2 in de 1e set terwijl ie 88% in slaat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik ken ook iemand van dit forum die vindt dat Murray geen grasspeler is
Reply
Tsja, maar die service van Murray loopt als een trein. 2 aces per game en iedere rally gaat naar hem.
Reply
Stille Wrote:Ik ken ook iemand van dit forum die vindt dat Murray geen grasspeler is

Dat is ie toch ook niet?
Reply
Klasse Murray!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Murray zijn serve is ok sterk verbeterd de laatste tijd. Op Wimbledon verwacht ik veel van hem
Reply
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Ik ken ook iemand van dit forum die vindt dat Murray geen grasspeler is

Dat is ie toch ook niet?

Ik vind van wel. Hij heeft er het spelletje voor. Serveert de laatste 2 jaar veel beter, heeft goede returns
Reply
Dat verwacht iedereen ieder jaar, maar het blijft Murray in eigen land. Max SF dus.
Reply
SF is laatste 4 dus dan kan je wel wat op gras dus grasspeler
Reply
Stille Wrote:
mindlight Wrote:

Dat is ie toch ook niet?

Ik vind van wel. Hij heeft er het spelletje voor. Serveert de laatste 2 jaar veel beter, heeft goede returns

Maar sinds wanneer is slicen en terugbrengen een ideaal grasspelletje?
Reply
Stille Wrote:SF is laatste 4 dus dan kan je wel wat op gras dus grasspeler

Ahh je redeneert zo. In dat geval is Federer een typische gravelaar.
Reply
Laatste 2 jaar 2x SF op Wimbledon en winst Queens in 2009. Prima resultaten. Maar om hem dan niet als grasspeler te benoemen gaat me wat ver
Reply
Maar dan ben je het dus met me eens dat Federer een gravelaar is?

Ik zeg ook niet dat hij niets kan, maar het is een allrounder, waarbij gezien zijn spel gras normaal gesproken zijn minste ondergrond zou moeten zijn.
Reply
Federer is een alleskunner dus ook een gravelaar ja, die man kan overal op de voeten. het gaat mij erom dat iemand hier al tijden zeg dat Murray geen grasspeler is terwijl zijn resultaten juist prima zijn. Gaat niet om jou trouwens
Reply
Maar ook ik zeg dat al heel lang, en ik sta daar ook nog steeds achter. En ik kijk niet naar de resultaten maar naar het type spel. Nadal vind ik ook nog steeds geen grasspeler bijvoorbeeld.
Reply
Kohllie is flying! Lekker hoor! Kan ik weer een plekje stijgen in AK
Reply
Maar waarom is Murray géén grasspeler dan ML? Zijn alleen serve-volley spelers echte grasspelers? Murray heeft een hele goede service en is in de rally bijna niet te kloppen. Zijn slice backhand is misschien niet aantrekkelijk maar wel akelig effectief op gras natuurlijk!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Murray heeft inderdaad weken waarop zijn service loopt. Het in de rally niet te kloppen zijn associeer ik meer met gravelaars, maar het kan zijn dat ik daar een rare mening in heb.
Tegen mannen als Roddick is dat geslice super effectief, maar tegen een Nadal kom je daar niet ver mee.

Wel moet ik zeggen dat ik Murray nog nooit zo goed heb zien spelen als vandaag, dit slaat nergens op.
Reply
Hij lacht :eeeek:
Reply
Pff en afgelopen, wat een demonstratie zeg.
Reply
Hup Ward nu!
Reply
Ik vind Murray bij uitstek een grasspeler. Voornamelijk door zijn spel, maar omdat het gros van de toernooien in zijn thuisland is.
Het lijkt me ook dat zijn uitslagen op gras vele malen beter zijn dan op gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Petzschner redt even een trits sp's op *4-5 en staat nu op 4-1 in de tb. =D>
Reply
Prima finale in Duitsland. Jammer dat het terugtrekken van Youzhny al bekend was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe zit het nu met die discussie van Berdych met de scheids? Wie had er nu eigenlijk gelijk?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Interpretatie kwestie ...
Berdych beweerd gehinderd te zijn door de uit call van de lijnrechter.
Umpire beweerd dat Berdych al de bal geslagen had voordat de call kwam en er dus geen hinder van had ondervonden.
Reply
Aah. Het is dus niet per definitie een Let? (of hoe man dat ook noemt)

Ik dacht dat bij zoiets altijd het punt zou worden overgespeeld en verbaasde me dus zojuist (was herhaling op sport 1) erg over het feit dat de umpire het punt aan die petscher (of zo) gaf...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Nee niet per defenitie een let.
Als umpire vind dat de call later kwam dan dat de bal geslagen is dan kan de umpire het punt gewoon aan (in dit geval Petzschner) geven.
Reply
Petzschner geeft er de brui aan, das lekker voor het publiek dan.
Reply
Prima week nog dankzij Kohl, die door andre en CC niet gekozen was.
Reply

Forum Jump: