20-06-2011, 03:34 PM
ERV breakt! Topper!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Wimbledon 2011
|
20-06-2011, 03:34 PM
ERV breakt! Topper!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
20-06-2011, 03:38 PM
Tuurlijk ERV! Young en Lacko blijven teleurstellen helaas.
20-06-2011, 03:43 PM
Kohl er al uit..mooi ! =D>
Lang getwijfeld om hem te nemen...
20-06-2011, 03:44 PM
Stille heeft Kohlschreiber... Arme CC...
20-06-2011, 03:46 PM
De koning is los =D>
Simon trekt alles snel weer recht, zoals verwacht.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
20-06-2011, 03:47 PM
mindlight Wrote:Stille heeft Kohlschreiber... Arme CC... Ja precies ! Benieuwd wat Stille daar al gesloopt heeft .... :wink:
Tyfus Lacko!
Rafa is lekker bezig, lekkere trainingspotjes in de 1e week.
Matosevic na Murray de meestgekozen speler die ik niet heb. Vamos JIC!
20-06-2011, 03:50 PM
Chela breakt, klasse!
Sijsling maakt nog een gebruik van zijn toploting.
20-06-2011, 03:50 PM
mindlight Wrote:Matosevic na Murray de meestgekozen speler die ik niet heb. Vamos JIC!Wij gaan elkaar vinden deze twee weken. Als je maar niet meer van die gekke uitspraken doet
20-06-2011, 03:53 PM
Ik vrees dat ik inderdaad een Oost-Europa virus heb opgelopen. Ik heb Matosevic wel, alleen staat hij niet groen weergegeven in de statistiekenlijst, vandaar het misverstand.
En uhh, ik zal me proberen te beperken :8:
20-06-2011, 03:54 PM
Mato =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
20-06-2011, 03:57 PM
Hop ERV, dat is 1!
20-06-2011, 03:58 PM
buurs Wrote:Mato =D>
20-06-2011, 04:05 PM
Op basis waarvan is Isner trouwens zo vaak gekozen? Op basis van de marathon tegen Mahut vorig jaar?
20-06-2011, 04:09 PM
Hij hoeft maar met zijn ogen te knipperen en hij heeft al 90 punten.
Tegen Youzhny zal hij ook favoriet zijn.
20-06-2011, 04:10 PM
Inderdaad ja, hij wint zo makkelijk van Mahut, dat zagen we vorig jaar wel...
20-06-2011, 04:12 PM
Ik heb er lang over getwijfeld. Allereerst die lastige pot tegen Mahut, en vervolgens een minimaal zo lastige pot tegen Almagro. Toch wilde ik niet het risico lopen dat hij zomaar 180 punten haalt dus toch maar genomen.
20-06-2011, 04:14 PM
Maar waarom dan geen Mahut? Die heeft iig nog wat potjes ter voorbereiding gespeeld. Dit wordt Isners eerste graspot van dit jaar. Uberhaupt speelt ie er vrijwel nooit op.
20-06-2011, 04:15 PM
Allebei nemen vond ik geen optie en Mahut overtuigt niet echt de laatste tijd.
20-06-2011, 04:16 PM
Gasquet van 5-0 naar 5-3 15-40. Deze man is werkelijk hét toonbeeld van choken, mooi!
20-06-2011, 04:19 PM
Ik bedoelde alleen Mahut. Ik zie die pot als min of meer 50-50, dus dan kun je beter de goedkopere Mahut nemen. Isner is mentaal wel een beest, dus goed voor best-of-5, maar hij houdt volgens mij niet zo van gras. Waarom zou ie anders dit en vorig jaar geen voorbereidingstoernooien spelen?
20-06-2011, 04:21 PM
Toch de set naar Gasquet, dat moet wel binnen zijn nu.
20-06-2011, 04:23 PM
Ik heb Mahut gezien in Rosmalen, maar daar kon hij mij niet overtuigen. Ik denk ook dat Isner in 3 gaat winnen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
20-06-2011, 04:40 PM
Hij kwam wel aardig in de buurt van de latere toernooiwinnaar.
20-06-2011, 04:50 PM
Chela! ERV gaat het helaas niet redden, zo te zien. Maar als Mato ook verliest, maakt dat niet zoveel uit.
20-06-2011, 05:01 PM
Pff, Sijsling, heel matig dit.
20-06-2011, 05:10 PM
Zo'n Cilic ook weer. Hoe kan je deze set nou weggeven
20-06-2011, 05:28 PM
Chelaaaa!
ERV ook eindelijk weer.
20-06-2011, 05:48 PM
Lekker chela :lol:
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|