The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Wimbledon 2011
Mist Wrote:fromsportcom.com had een stream, bedoel je dat? Roja Directa heeft ook altijd veel streams op een rijtje staan.

Nee sorry, bedoelde alleen het scorebord (voor op het werk), waar ik Tsonga en wat andere mensen niet op kon vinden.
Reply
Gonzalez gaat nu gewoon via Rik de Voest, Tsonga en Ferrer door naar de QF. \Big Grin/
Daarna stunten tegen Federer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Isner erg eenvoudig gewonnen =D>

Aangezien Mahut vorige week close van de latere toernooiwinnaar verloor, zal Isner nu toch wel Wimbledon winnen.... :eten:

of niet, Ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Topvakantie achter de rug...
Helaas zijn de FTM resultaten wat minder...Hup Soderling dan maar!
Reply
Waar ben je ook alweer geweest?

Verre bestemming toch?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Waar ben je ook alweer geweest?

Verre bestemming toch?
Yep Bali...

Echt veel mogelijk daar...Gecombineerd met behoorlijk wat armoede en geloof...

Wij o.a. met dolfijnen gezwommen, dag surfen, tempels bezocht, rijstvelden, met olifant de jungle in, gesnorkeld, leuk stappen...

Veel Aussies daar momenteel omdat het daar winter is...Veel Aus Football gezien dus...Wat een idioten haha...
Reply
Klinkt goed.

Wij gaan binnenkort 2 weken naar de Cote d`zur en in oktober naar Fuerteventura.

Heerlijk 2 keer naar de zon :8:

Reply
Krijgen ze gisteren partijen niet af, ondanks dat het topweer was, besluiten ze vandaag maar gewoon weer op dezelfde tijd te beginnen, en zelfs een half uur later op de outside courts #-o

Murray trouwens niet op CC...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Krijgen ze gisteren partijen niet af, ondanks dat het topweer was, besluiten ze vandaag maar gewoon weer op dezelfde tijd te beginnen, en zelfs een half uur later op de outside courts #-o

Ach, er wordt weinig regen voorspeld de komende week.
Begin volgende week zelfs extreem warm.
Komt allemaal wel goed dus.

Reply
Daar gaat het niet om. Het is toch van de zotten dat ze nu later beginnen terwijl ze gisteren zonder 1 onderbreking ook al partijen niet af kregen? If anything, zouden ze vandaag eerder moeten beginnen, zeker niet later. Dit kun je ook niet maken naar de spelers toe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haider-Maurer gisteren trouwens 39 aces in 15 servicegames plus een TB. Dat moet een record zijn...
Reply
Ad Wim Wrote:Krijgen ze gisteren partijen niet af, ondanks dat het topweer was, besluiten ze vandaag maar gewoon weer op dezelfde tijd te beginnen, en zelfs een half uur later op de outside courts #-o

Murray trouwens niet op CC...
Gisteren hebben ze de hele dag op 19 courts gespeeld, er stonden maar liefst 92 enkelpartijen op het programma.
In Parijs kregen ze het op een haar na voor elkaar om 2 partijen op een dag niet af te krijgen, cruciale partijen nog wel.
Reply
De partijen gaan hier natuurlijk wel vele malen sneller. Maar we zijn het, zeldzaam genoeg, eens op dit punt.
Reply
Ad Wim Wrote:Daar gaat het niet om. Het is toch van de zotten dat ze nu later beginnen terwijl ze gisteren zonder 1 onderbreking ook al partijen niet af kregen? If anything, zouden ze vandaag eerder moeten beginnen, zeker niet later. Dit kun je ook niet maken naar de spelers toe.
Volgens mij beginnen ze nu later omdat het regent en deze wegtrekt.
Reply
Ah oke, dat zou logischer zijn. Ik zag gisteren een hele dag droog, maar ik zie nu dat het wel meevalt. Wordt op en af, lijkt het.
Reply
Vanaf 17/18 uur lijkt het weer pas beter te worden.

Reply
Ja idd, die radar op de website geeft niet veel goeds aan.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee joh, komt echt wel wat play tussendoor.
Anders alleen maar beter, kan ik eindelijk eens de hele avond kijken.
Reply
Blijf het apart vinden dat ze dus Roddick en Venus verkiezen boven Murray op CC, zeker op een regenachtige dag...
Reply
Daar mist Kimiko even een setpoint op eigen service, daar zal AVFERMK niet blij mee zijn.
Reply
Van 5-1 naar 5-6, ook knap.
Reply
Ad Wim Wrote:Nee joh, komt echt wel wat play tussendoor.

Al aardig wat tennis tussendoor gehad.

Reply
Hup KimikoBig Grin Venus er zo snel mogelijk af aub.
Reply
Nadal heeft samen met Lu ingespeeld. Verstandig van hem! Normaal deed die dat natuurlijk met zijn vriend Robredo, maar die is uitgeschakeld door onze held Lu. De finale Nadal-Lu? Ik zal het niet raar vinden...
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee joh, komt echt wel wat play tussendoor.

Al aardig wat tennis tussendoor gehad.
Is het al 17/18 uur dan? Over 10 minuten gaan ze beginnen op Court 1.
Reply
Dan zit ik er maar ruim een half uur naast.

Reply
Hop, eindelijk dan. Laten ze maar vast gaan denken aan Middle Sunday open gooien...

15:15: Let play begin Latest announcement: play will start on Court 2 at 3.20pm and all others at 3.30pm. Just waiting on players on 1.
Reply
Zo daar zijn we weer. Het is mega gezellig geweest alleen zo'n boorteis van 6.5 uur doe ik nooit meer. Voortaan alleen nog maar met vliegtuig heen en terug. We hebben eigenlijk geen hele partij gezien maar zijn veel langs alle banen gehopt. Ik denk dat we wel zo'n 40 man aan het werk hebben gezien. Een van de leukste dingen was toch wel Niland-Mannarino met een kudde aan gezellige Ieren die er een DC sfeer van maakten. Helaas gaat FTM ruk met al 4 out. Kohlschreiber was echt om te janken. We gingen weg nadat Kohllie 1e set had gewonnen en er leek niets aan de hand. Maar ja kan gebeuren, ik heb CC gespaard door me er totaal niet druk over te maken :Big Grin Ik hoop volgend jaar weer te gaan want het blijft toch het mooiste toernooi ter wereld
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ff een vraag : is er nou geen fatsoenlijk scorebord ? ik zie alleen dat scorebord die altijd achter loopt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nee, Wimbledon is vreselijk, op vrijwel elk gebied.
Reply

Forum Jump: