The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Wimbledon 2011
Zo'n bootreis lijkt me juist super. Zat je op zo'n cruiseboot? Beetje zuipen de hele reis
Reply
Op zich is het wel geinig maar als je voor een biertje pak hem weg 5 euro moet betalen dan is het op een gegeven moment ook wel over. Voor de rest beetje chillen en eten maar het duurt behoorlijk lang. Zeker aangezien we ook al 90 min voor het afmeren op de boot waren.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Aardige classic bezig in de hal op CC. Kan er ook nog wel bij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych en gasquet schieten gelukkig wel op. Fish en Wawrinka hebben het erg zwaar met matige tegenstanders...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wawrinka verlies even 4 punten op rij vanaf 5-3 en daarmee de tb Undecided
Reply
Bogo-Chela 6-0 3-0. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Chela gaat lekker. Topper die Matosevic, he buurs?
Reply
He buurs, ik heb Becker en Henman, jij?
Reply
Wat doe je Karlo? Zo'n belangrijke pot dit, kom op nou man!
Gaat niet echt goed nog vandaag. gelukkig verspilt Rafa weer weinig energie.
Reply
Keurig Q-bot. Fish ook best snel door. Mooi interview nu ook, die kan nog wel ver komen.
Reply
Die Waw, wat een prutser, Karlo die een TB verliest, ook niet zo handig.

Hup Robin!
Reply
mindlight Wrote:Keurig Q-bot. Fish ook best snel door. Mooi interview nu ook, die kan nog wel ver komen.
Dat zeg ik al de hele tijd, maar jij hebt vertrouwen in Verdasco...
Reply
Ongelooflijk, Wawrinka gaat er nog af in straights ook. Ik wist wel dat ie dramatisch was de laatste maanden, maar in GSs bracht ie altijd nog wel iets extra's. Maar dit is echt schandalig.
Reply
Dat heb ik ook, maar als R1 al zo moeizaam gaat ebt het vertrouwen snel weg (ik ben zelf eigenlijk een soort Verdasco). Toch is dat natuurlijk best een aardige match-up in R3.

Wawrinka weer niet best zeg, pff.
Reply
Nou, Stan pakt z'n laatste strohalm.
Reply
Dat siert 'm wel weer. Op RG deed hij het ook op zo'n manier tegen Jo.
Reply
Bolelli slaat een paar alles of niets-ballen goed en weg 3 sps :|
Reply
Rainer mist 2 SP's Sad
Reply
Klasse Robin!
Reply
Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn, dan zijn we direct klaar met het Verdasco verhaal.
Reply
Als Bolelli de hele tijd al zo speelt, snap ik de stand wel.
Reply
Tuurlijk Q-bot!
Reply
Jezus Karlo, je bent wel heel ver weggezakt. Kut Kubot wordt veel te rendabel zo.
Reply
Verdasco speelt oh zo droevig. 11 UE in 5 games is natuurlijk dramatisch
Reply
Verdasco is toch ook droevig? Het hele jaar al. En dan op Wimbledon zou ie ineens de QF halen?
Reply
Als ik nou eens 3 dagen Wimbledon terug lees en dan is er echt maar 1 treurmuis op dit forum
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die kut Schuettler. :letitallout:
Hij heeft 3x op 15-40 gestaan en geen één keer gebroken.
En dan gewoon de tie-break verliezen. Droevig.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Robin prima, Karlovic droevig.
Reply
Ad Wim Wrote:Verdasco is toch ook droevig? Het hele jaar al. En dan op Wimbledon zou ie ineens de QF halen?

Juist! Dat is de gedachte!
Reply
Robin heeft ook wel echt voordeel van de regen. Maak er gebruik van!
Reply

Forum Jump: