The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2011
Ahh en de commentatoren zijn dat met me eens Wink
Reply
Haha, mooie gast is het ook. Die jongen komt er wel. Goede persoonlijkheid en een enorme vechter. Nu het tennis nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:eeeek:
Reply
Dat Beest is me daar aan het serveren en volleren, als een volleerd grasspeler!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, mooie gast is het ook. Die jongen komt er wel. Goede persoonlijkheid en een enorme vechter. Nu het tennis nog.

Dat denk ik ook. Wat zei jij ooit? Top-20 of top-10? Ik sluit me in ieder geval aan.
Reply
Prima dat Harrison deze set nu helemaal wegtankt, maar ik verwacht wel weer een iets hoger niveau in set 3.
Reply
Ik denk top 10 en dat denk ik nog steeds wel. Al gaat het niet zo heel snel het laatste jaar. Maar dat hoeft ook niet. Kijk naar de koning.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vergeet Del Potro, dit was even een demonstratie van Beest zeg! Geen punt weggegeven op service Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eens! Het is echt te hopen dat Harrison het niveau van set 1 weer op kan pikken, dan kunnen we weer smullen van lange rally's.
Reply
Jullie hebben elkaar eens gevonden voor de verandering. =D>
Reply
Dat gebeurt regelmatig hoor, al gaan we er zelden zo lang op door als we het eens zijn :8:
Reply
O helemaal niet, wij vinden elkaar constant! ML moet af en toe alleen even met beide benen op de grond gezet worden en wat realistischer worden. En daar probeer ik soms voor te zorgen :razz:
Maar dat komt uiteraard uit een goed hart, itt bij anderen hier...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol:
Reply
En Ad moet mij soms niet al te serieus nemen. Of all people weet hij wel wanneer ik iets meen of niet.
Reply
Dat weet ik ook wel, maar ik ga er vanuit dat als je een scenario-calculator invult, dat je dan serieus bent.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een punt weer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Das waar, daar was de bril wellicht wat té gekleurd. Wat een punt weer hier trouwens Notworthy
Reply
Ad Wim Wrote:De commentatoren zijn al net zo fan van Beest als ik.
Jij suggereerde weleens dat Buurs handwerk verricht op Nadal maar volgens mij is dat bij jou niet anders bij Ferrer :lol:
Reply
Kooltje, 5 minuten deze pot kijken zegt genoeg. Het is écht briljant momenteel van Ferrer.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:De commentatoren zijn al net zo fan van Beest als ik.
Jij suggereerde weleens dat Buurs handwerk verricht op Nadal maar volgens mij is dat bij jou niet anders bij Ferrer :lol:
Buurs is een homo, ik niet. Maar ik kan zeker wel genieten van Ferrer. Ik moet gewoon voor hem zijn als ik hem zie spelen, hoe negatief dat ook is voor welk spel dan ook, ik vind het prachtig. Zijn intensiteit, zijn constante gemopper, zijn parmante loopje over de baan, zijn vechtersmentaliteit, zijn aanvallende spel, alles!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fantastisch Notworthy
Reply
Haha, wat een pot is dit joh!
De commentatoren komen ook superlatieven tekort, en er speelt niet eens een Brit!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Intussen zorgen die kutwijven er trouwens wel voor dat we nog langer moeten wachten op de koning :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi, Harrison doet weer mee.
Reply
Ad Wim Wrote:Intussen zorgen die kutwijven er trouwens wel voor dat we nog langer moeten wachten op de koning :letitallout:

Dat ga ik morgen wel kijken.

:letitallout: Regen. Dit meen je niet :letitallout:
Reply
Neeeeeeeeeeee!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo enorm zonde dit. Beide spelers gingen er helemaal in op.
Reply
De sfeer op deze baan is zo magisch. Zowel met spelers als publiek als de ref.
Reply
Haha nu herhalen de commentatoren me alweer Big Grin
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Intussen zorgen die kutwijven er trouwens wel voor dat we nog langer moeten wachten op de koning :letitallout:

Dat ga ik morgen wel kijken.

:letitallout: Regen. Dit meen je niet :letitallout:
Morgen? Dat komt straks nog. Maar ik het had allang begonnen moeten zijn. Nu gewoon weer terug gebroken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: