The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2011
2 sp voor Dimitrov
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Waarom spelen ze die servicegames van Federer eigenlijk? De kans is echt 0 dat Mannarino breakt.
O wacht, eerste punt van Mannarino op service van Federer.
Reply
Tursu =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
BP nummer 48 van de game voor Tursu. Break hem nou eens!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ai, Melzer geeft even de set weg.

Tsonga cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Isner en Almagro gaan weer hard richting tb. Ik word gek als Almagro ook die wint.
Reply
Harrison heeft nu zijn matige game. 2 DF's en een UE Sad
Reply
Tsonga redt de game alsnog. TB moet de beslissing gaan brengen. Zou leuk zijn als er een 5e komt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Maar dan een gaaf punt, mooi!
Reply
Ferrer moet hopen dat de storm gaat liggen. Zelf kan ie niet veel meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Au dat zag er vervelend uit van Ferrer, knie boog even de verkeerde kant op.
Reply
ongelofelijk tsonga volgens mij geen 1e service ingeslagen sinds de matchpoints
Reply
buurs Wrote:Tursu =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tursu gaat weer klooien. Zo ging het tegen gulbis ook. Serveren bij 5-4 voor de 3e set. Die hebben wij vanaf het dak gezien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
omg, tursu geen moment in de problemen en wanneer hij voor de set serveert 2 ue en 2 df Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
WTF Ryan Notworthy
Reply
Beest begint er gelukkig weer wat beter in te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sneu dit... Écht sneu.
Reply
En dan zo'n DF.... Zo zonde dit..
Reply
Vamos!

Ze kunnen beter stoppen, voordat er ongelukken vallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eens, hoe graag ik ook verder wil kijken. Nu stoppen is gewoon het beste.
Reply
Al zou het voor Beest beter zijn om iig die set af te maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yep. Maar ik kook van binnen vanwege die valpartij. Had beiden kunnen overkomen natuurlijk, maar het moment waarop kon niet beroerder.
Reply
Tja, maar Ferrer gaat daarvoor 2x onderuit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeker, dat probeerde ik ook aan te geven. Dit is wel heel goed van Ferrer trouwens, nu gewoon dat gas even vol open dan is het in no time 6-0.
Reply
Hé, Isner wint de tb. :razz:
Reply
Beest weer on fire nu en Harrison zakt weer weg. Rollercoaster.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laat de TB bij Melzer dan maar goed vallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een fantastische partij was Tsonga-Dimitrov! Duiken in de 4e set TB, lobs, stopvolleys, gekkigheid!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Break eens, Beest!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: