The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2011
Tering, wat speelt Nico angstig. Niet choken jongen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
0-30, gaat Isner op de valreep nog ff breken? [-o<
Reply
Klasse services 30-30, vamos !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ace erover heen en MP2
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
NID !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nee hoor, gewoon vier punten op rij verliezen. cry
Reply
En die lange nerd op z'n eigen manier pakken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Nee hoor, gewoon vier punten op rij verliezen. cry
3 aces en een unreturnable.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Isner haalt idd met z'n ogen dicht 90 punten. Ik denk dat ie te vaak z'n ogen dicht had vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nja, ik zit nog na te genieten. Wilde morgen naar kantoor gaan, maar wordt toch echt thuiswerken. De ontknoping van Ferrer wil ik niet missen.
Reply
Ad Wim Wrote:Die Isner haalt idd met z'n ogen dicht 90 punten. Ik denk dat ie te vaak z'n ogen dicht had vandaag.

isner serveerde de eerste twee sets dramatisch.
dan wordt het lastig natuurlijk.

gelukkig heeft eigenlijk iedereen in de top hem wel.
net als tursunov.

wimbledon is voor ftm niet belangrijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stond daar nou dat Mannarino maar 9 UE heeft geslagen deze pot?
Reply
Ze zijn nu bezig met de OOP voor morgen. CC en C1 zijn inmiddels bekend

CC:
Lopez-Roddick
Hantuchova-Azarenka
Murray-Ljubicic

C1:
Robson-Sharapova
Martinez Sanchez-Venus Williams
Nadal-Muller
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ze blijven toch raar schedulen. Nu Roddick-Lopez opeens belangrijker dan de winnaar van de laatste 2 jaar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer speelde goed.

Volgende week zondag gaat hij weer bibberen :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Friday:
A bright start with some pleasant sunshine but a few scattered light showers developing for a time. Becoming more generally cloudy during the afternoon, with rain later in the evening. Maximum temperature 20 deg C (68 deg F).
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haase weer op C12 (als laatste na Wick-Kuz, Melz-Tur TBF en Schia-Pasz)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Ze blijven toch raar schedulen. Nu Roddick-Lopez opeens belangrijker dan de winnaar van de laatste 2 jaar?
Ze kunnen het niet gauw goed doen op Wimbledon bij jou hè?
Ik vind het wel logisch dat ze een partij tussen 2 goede grasspelers interessanter vinden dan zo'n inmaakpartij.

En Federer was inderdaad erg goed, de 9 UE's van Mannarino verbazen me niet.
Reply
Ze kunnen het prima goed doen, als ze het ook daadwerkelijk goed doen, iig consequent.

Ze geilen daar altijd zo op oudkampioenen, maar nu zetten ze eerst Serena op Court 2 en nu weer Nadal op Court 1.
Niemand zou er iets van zeggen als Roddick op Court 1 zou staan. En als ze voor leuke partijen zouden gaan, hadden ze al veel meer veel hoger kunnen zetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
[Image: d7f19d66b1c01cf9728a22c34fa20ff5.jpg]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij verveelt je weer ofniet?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
In dit geval vind ik de keuzes van de organisatie wel te billijken. CC heeft de mogelijkheid veel langer door te gaan, en deze potten hebben allemaal de potentie om lang te duren.
Reply
Tja, maar ook dat doen ze niet consequent. Er zit gewoon geen logica in, en dat is vreemd voor zo'n conservatieve organisatie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Held Ryan staat zich warm te slaan.
Reply
Het begint voorlopig lang niet zo leuk als het gisteren eindigde. Het zal me de bout hachelen wie hier wint, maar die intensiteit moet wel terugkomen!
Reply
Lopez heeft 0-40 op de serve van Roddick ](*,)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
hij had...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik denk dat de choke van het toernooi al bekend is
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
*54 Lopez cry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Komt goed Hag.
Reply


Forum Jump: