The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bastad Stuttgart
Hij kan ook maar beter terug naar die challengers...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Youz. Paire faalt weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Paire #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Grappig, dat juist jullie twee hem hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dé must-pick van de week natuurlijk.
Reply
Zo'n Paire geef je een beetje vertrouwen en DonsJoy pakt geen game meer. Allez!
Reply
Hup Reister.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Dé must-pick van de week natuurlijk.
Van jou begrijp ik het, jou boeit ftm niet, maar hag maakt die jongen al sinds Rotterdam belachelijk en nu neemt ie hem zelf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5 games op rij voor Paire, maar nu moet ie voor de set serveren, dan is 't een ander verhaal bij 'm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Das waar. Ik kreeg vorige week nog te horen dat er geen ML-weken zouden zijn zolang ik vertrouwen zou hebben in Paire. Zie hoe snel dat gaat...
Reply
Tuurlijk Benoit!

Ook de break voor Reister. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat opportunisme hier... Die jongen verdient altijd support, ook bij 0-3 achter.
Reply
Wat is iedereen toch aan het kloten joh. Junq en Paire eruit en de medailles waren voor het grijpen geweest. Beide tegenstanders gewoon 3-0 voor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Breakje Paire. Het begin deze set is er. Mayer break achter tegen Del Bonis maar daar heb ik Stakhy nog achter de hand.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik niet, maar kan me niet voorstellen dat Mayer dit verliest.
Reply
Wat een gelul man. Mayer eruit zou nog wel een troost zijn.

Mayer en Stakh beiden hebben is wel heel laf trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Reister geeft even een clinic hoe men het best een TB kan verkloten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima zege Benoit!

Reister wederom een break voor. Trek nou eens door joh.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ach, ik heb altijd geleerd dat je op je eigen spelers moet letten, en Potito gaat prima. Berlocq-Monaco wordt cruciaal morgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Al is Mayer exit toch wel mooi meegenomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je bent wel lekker in vorm. Hoezo ga je zulke rare dingen doen? Je lijkt buurs wel...

Tja, rare dingen.... ik had eigenlijk met 5 a 6000 al iedereen die ik wilde hebben. Verder waren er veel onzekere gasten qua vorm en Davis Cup. Melzer zag ik wel weer eens een goede kans maken om dat pruttoernooi te winnen. Wel met het idee dat hij niet veelgekozen zou zijn en dus een troefje voor een weekwinst. Geloof me, als er serieuze punten te verdienen zijn dan zal ik gewoon weer vertrouwd veilig (laf) managen.
Reply
Vorige week Isner laten liggen was wel raar trouwens. En dom vooral.
Reply
Vorige week kon het nog met het oog op een medaille, al was Isner niet nemen niet zo slim nee. Maar dat kostte je niet heel veel en je maakte zo wel meer kans op een medaille bij falen. Maar deze week kan het opeens duur gaan worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Vorige week kon het nog met het oog op een medaille, al was Isner niet nemen niet zo slim nee. Maar dat kostte je niet heel veel en je maakte zo wel meer kans op een medaille bij falen. Maar deze week kan het opeens duur gaan worden.

Ach, dat valt wel mee. Mijn alternatieven waren Starace, RRH, Mayer. Veel anderen heb ik niet serieus overwogen. Simon-Montanes kon ik niet goed inschatten dus vertrouwde op Davy :-k om dat stuk op te ruimen. Mayer is al naar huis, alleen Starace zou me pijn kunnen doen (niet voor het eerst!). En vooral Montanes natuurlijk want die haalt zomaar SF en meer.
Reply
Monfils-Hanescu op het punt van beginnen. Echt zo'n potje in een R1 van een 250-toernooi die Monfils gaat verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gael gaat de 250 punten pakken deze week.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup AHM en RRH.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Andiamo Seppi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Anders gaat het SB ook even de wedstrijden uit Zweden erop zetten
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Golubev - RRH 2-2
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: