The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bastad Stuttgart
Het is nog verre van een goede week, maar met troefhelden Giraldo, Kubot en Nollie nog in de strijd kan het nog wel wat worden.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:hij wint zelfs =D>
O ja?

Volgens mij heeft hij toch echt gewonnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Geen een top 50 speler in de QF van Stuttgart, terwijl er toch een hoop subtoppers aan de start stonden. Ook geen seed meer over, zelden vertoond denk ik.

Del Bonis vs. Cervenak
Ferrero vs. Granollers
Stebe vs. Andujar
Kubot vs. Giraldo

Wie gaat dit winnen? Mijn geld staat op Andujar of Ferrero.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kubot, GIraldo of Nollie!
Reply
Del Bonie is on fire. En anders Stebe.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tja, dit is duidelijk meer de wens dan de gedachte.
Kan niet echt quotes van bookies voor toernooiwinst vinden, maar Ferrero, Del Bonis en Andujar zijn vandaag iig dik favoriet. En Giraldo-Kubot is 50-50.
Dus dat schakelt al een paar van jullie namen uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
O wacht, bij Betfair hebben ze zoiets wel. Ferrero en Andujar de grootste favorieten, zoals ik al dacht. Kort daarachter Giraldo. Logisch allemaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je bent geweldig Ad. Dat je de favorieten op papier kunt aanwijzen! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat weet ik. Al zeg ik ook dat het logisch is, maar voor jullie blijkbaar niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ga mijn underdogs niet wegstrepen omdat een paar bookies daar anders over denken. Nollie is een koning en daar is JCF niet zomaar langs. Kubot-Giraldo is mij redelijk om het even, daar zien wij toch de finalist aan het werk.
Reply
En wat nou als Andujar finalist wordt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
RRH loopt weer te klopten, kom op nou eens man. Die Ryderstedt begint wel vervelend te worden zo.

Almagro is goed wakker, zo op de vroege ochtend. Niks voor hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En wat nou als Andujar finalist wordt?

Dan is mijn voorspelling niet uitgekomen.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:En wat nou als Andujar finalist wordt?

Dan is mijn voorspelling niet uitgekomen.
O, het was een voorspelling, dat had ik niet door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
RRH Undecided
Wat een week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi, RRH eruit. Nu Andujar nog en het kan zomaar een goede week worden.
Reply
Flink geblesseerd, die Soderling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het meest frappante is nog wel dat ie hier niet eens punten kan verdienen aangezien ie Marseille en Brisbane al gewonnen heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol: En het mij maar verwijten als ik op een eerder gevoerde discussie terugkom. =D>

Maar gelukkig is Soderling topfit, van mij mag hij of Almagro dit toernooi wel winnen.
Reply
Bedankt voor je applaus, maar ik voer deze discussie gewoon in het topic over het bewuste toernooi. Dat is wat anders dan een fixatie van jaren terug opbrengen.
En ja, ik zal het met elke partij opbrengen, omdat ik het met de partij en overwinning treuriger vind wat ie heeft gedaan.

En dat heeft niets zozeer met jou te maken, want ik ben niet zo van de fixaties op personen/uitspraken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Nollie!
Reply
JCF kan het nog!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een punten :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, dat had de break moeten zijn. Beetje wisselvallig nog, maar dat is logisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pff, 0-40 gemist. Hij mag wel eens zijn overwicht in cijfers uit gaan drukken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is zonde dat Nollie na 1 game al gemakzuchtig werd. Direct breaken, dan moet zo'n set gewoon in de tas zitten.
Reply
En nu breakt Granollers natuurlijk wel, wat een grap, wat een week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even aanzetten en de break is weer een feit, logisch!
Reply
Ah, hij weet nog wel wat breaken is, gelukkig maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer die verslapping, gelukkig kan hij zich dat vandaag nog veroorloven. In de finale moet dat scherper!
Reply


Forum Jump: